  • 21. Data: 2009-03-16 12:28:00
    Temat: Re: modlitwa wiernych
    Od: StaM <v...@u...com>

    On 16 Mar, 11:30, BÓG <b...@b...net> wrote:
> [...]
    > to kler wymyślił, że cierpiąc zbliżacie się do syna mojego
    > jednorodzonego. Ja ni emieszkam w świątyniach ręką zbudowanych, ani nie
    > potrzebuję żadnej rzeczy jakbym był ludzkim rękoma karmiony. Przestańcie
    > uprawiać te swoje herezje. Nie jestem takim jakim mnie stworzyliście.
    >
    > BÓG
    >
    > ps. "Bóg, który uczynił świat i wszystko, co na nim, ten, będąc Panem
    > nieba
    > i ziemi, nie mieszka w świątyniach ręką zbudowanych, ani nie jest
    > obsługiwany rękami ludzkimi, jak gdyby czegoś potrzebował..." (Dzieje

    Zmiataj miauczacy podszywku!

  • 22. Data: 2009-03-16 14:01:35
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > Wyznawcy Canona i Nikona mogą o tym pisac a wyznawcy innych religii juz
    > nie mogą? czuję się dyskryminowany...:)

    Zgadza sie. Bo to jest grupa wyznawcow aparatow a nie jakichs guru. Po za
    tym nikt nie powiedzial, ze na tej grupie jest demokracja ;)

  • 23. Data: 2009-03-16 21:35:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Nix" <videoart1__WYTNIJ __TO__@wp.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, po prostu przygotowuje dzieci do I Komunii św... puszczacie dziecie
    > do I Komunii?

    Biedne dzieci...

  • 24. Data: 2009-03-16 21:38:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BÓG" <b...@b...net> wrote in message news:gpla89$62o$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > i ziemi, nie mieszka w świątyniach ręką zbudowanych, ani nie jest
    > obsługiwany rękami ludzkimi, jak gdyby czegoś potrzebował..." (Dzieje

    Ale fajniutki cytacik :-)

  • 25. Data: 2009-03-17 08:11:37
    Od: KK <k...@...k>

    "modlić się - prosić o to, by prawa natury zostały na czas pewien
    zawieszone w interesie osobnika wnoszącego modły, który jak sam
    przyznaje, nie jest tego godzien"

  • 26. Data: 2009-03-17 12:40:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "KK" <k...@...k> wrote in message
    > "modlić się - prosić o to, by prawa natury zostały na czas pewien
    > zawieszone w interesie osobnika wnoszącego modły, który jak sam
    > przyznaje, nie jest tego godzien"

    Czyli jeden z wielu idiotyzmów w jakie wierzą "wierni".

  • 27. Data: 2009-03-17 12:57:15
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Pszemol pisze:
    > "KK" <k...@...k> wrote in message
    >
    > Czyli jeden z wielu idiotyzmów w jakie wierzą "wierni".

    Duet KK i Pszemol jakoś nierozerwalnie kojarzy mi się z pl.sci.biologia,
    gdzie też najwięcej jest dyskusji o religii (kreacjonizm itp.). Czy
    możecie się powstrzymać choćby tutaj przed kontynuowaniem tej dyskusji?
    Proszę.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 28. Data: 2009-03-17 14:36:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > gdzie też najwięcej jest dyskusji o religii (kreacjonizm itp.). Czy
    > możecie się powstrzymać choćby tutaj przed kontynuowaniem tej dyskusji?

    Będzie ciężko... ale postaram się ;-)