  • 1. Data: 2009-03-14 16:46:10
    Temat: modlitwa wiernych
    Od: "Nix" <videoart1__WYTNIJ __TO__@wp.pl>

    Witam, przesyłam modlitwę.

    1. Módlmy się za Kościół Święty, aby wszystkim ludziom głosił konieczność
    nawrócenia i pokuty.
    Ciebie prosimy .......
    2. Módlmy się za papieża Benedykta XVI , wszystkich biskupów i kapłanów, aby
    ich modlitwa i nauczanie pomagały wiernym kroczyć drogą przykazań Bożych.
    Ciebie prosimy .........
    3. Módlmy się za chorych, cierpiących, samotnych, aby wszystkie cierpienia
    ofiarowali za nawrócenie grzeszników. Ciebie prosimy ..........
    4. Módlmy się za dzieci i młodzież, aby kierując się Bożymi przykazaniami
    ukochały Chrystusa i Jego Kościół. Ciebie prosimy ..........
    5. Módlmy się za nas samych, abyśmy przekonani, że jesteśmy świątynią Ducha
    Świętego, nigdy nie obrażali Boga. Ciebie prosimy ..............

    Pzdr. V. Samociak. Odpisz czy dotarło.

  • 2. Data: 2009-03-14 17:09:23
    Temat: Re: modlitwa wiernych
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Nix:

    > Pzdr. V. Samociak. Odpisz czy dotarło.

    Dotarło.

  • 3. Data: 2009-03-14 18:21:59
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Nix" napisał
    > Witam, przesyłam modlitwę.
    zapomniałęś dodać modlitwę o to żeby AF działał sprawnie a każde nasze
    zdjęcie nadawało się co najmniej na world press knotto :P

  • 4. Data: 2009-03-14 18:29:40
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 14 Mar 2009 17:46:10 +0100, "Nix" <videoart1__WYTNIJ
    __TO__@wp.pl> wrote:

> [...]
    >5. Módlmy się za nas samych, abyśmy przekonani, że jesteśmy świątynią Ducha
    >Świętego, nigdy nie obrażali Boga. Ciebie prosimy ..............

    spoko. nie musicie mnie wiecej prosic. rozpatrze wasza prosbe w czasie
    najblizszego dyzuru. <rs>

  • 5. Data: 2009-03-14 20:08:03
    Od: Dariusz Tyrpin <d...@t...net>

    akara0 pisze:
    > Użytkownik "Nix" napisał
    > zapomniałęś dodać modlitwę o to żeby AF działał sprawnie

    ...zwłaszcza w nowej canonowskiej "piątce" ;)

    --
    Dariusz Tyrpin www.tyrpin.pl gg: 3134030

  • 6. Data: 2009-03-14 20:22:36
    Od: Edek <f...@o...pl>

    Nix pisze:
    > Witam, przesyłam modlitwę.
    >

    > Pzdr. V. Samociak. Odpisz czy dotarło.

    Nie dotarło, wyślij jeszcze raz.

  • 7. Data: 2009-03-14 22:22:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nix pisze:
    > Witam, przesyłam modlitwę.
    [ciach]

    6. Módlmy się, aby durnych spamerów wysyłających offtopiczne bzdury jak
    najszybciej diabli wzięli ;->

  • 8. Data: 2009-03-14 23:54:31
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Nix" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 5. Módlmy się za nas samych, abyśmy przekonani, że jesteśmy świątynią
    > Ducha Świętego, nigdy nie obrażali Boga. Ciebie prosimy ..............

    Kurw.. cholera nawet tu przynioslo tych satanistow w sutannach? Jeszcze
    troche a strach bedzie lodowke otworzyc.
    Zgodnie z zyczeniem w mailu wycinam wstawke antyspamowa..

    6. Modlmy sie, zeby ci spam tak zapchal skrzynke, zebys juz nic nie mogl
    wyslac.
    Ciebie prosimy......

  • 9. Data: 2009-03-15 13:45:34
    Od: "Nix" <videoart1__WYTNIJ __TO__@wp.pl>

    > Użytkownik "Nix" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    Mea culpa...sorry, przepraszam...
    co prawda nie ja to wysłałem, ale nieobeznana ciotka, z mojego konta...
    Ale ogólnie, to i tak grupa nadzwyczaj dobrze to przyjęła :)

    pzdr! Nix

  • 10. Data: 2009-03-15 14:48:48
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Nix" <videoart1__WYTNIJ __TO__@wp.pl> napisał w wiadomości

    > co prawda nie ja to wysłałem, ale nieobeznana ciotka, z mojego konta...

    ROTFL :-)
    tomekk