  • 31. Data: 2012-06-24 00:28:50
    Temat: Re: mocarny diesel - którego wybrać
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Renault ? Robi :-)
    >
    > J.

    Nie, Renault nie robi, ostatni diesel w porządnym aucie
    to było 3.0 w VelSatis ph2 (nie mylić 3.0 z ph1).

    tylko i tak za mały był, nie montowali żadnego 4 lub 5 litrów.

    teraz jakieś Latitude jest, ale to sie nie nadaje do jazdy
    (ponoć) nie jeździłem jeszcze - ale podobno Laguna prawie.

  • 32. Data: 2012-06-24 01:31:56
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Ale na 63amg

    Proponuję bimoto -- jeden silnik z przodu, drugi z tyłu. :> AWD
    dostaniesz "w gratisie".

  • 33. Data: 2012-06-24 09:49:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Jun 2012 22:28:50 +0000 (UTC), Michał napisał(a):

    > Nie, Renault nie robi, ostatni diesel w porządnym aucie

    To byl przyklad dla Cavallino, on sie tak fajnie czasem zaperza :-)
    Ciekaw jestes jakie porzadne marki mial na mysli ... kia ?

    > to było 3.0 w VelSatis ph2 (nie mylić 3.0 z ph1).
    > tylko i tak za mały był, nie montowali żadnego 4 lub 5 litrów.

    eee tam,
    http://www.renaultoloog.nl/truckracing-english.htm

    J.

  • 34. Data: 2012-06-24 09:50:13
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 23 Jun 2012 22:28:50 +0000 (UTC), " Michał"
    <m...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Nie, Renault nie robi, ostatni diesel w porządnym aucie
    >to było 3.0 w VelSatis ph2 (nie mylić 3.0 z ph1).

    Tak, silnik Isuzu co się przegrzewał i miał inne problemy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2012-06-24 09:55:57
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    megrims <m...@i...pl> napisał(a):

    > Zastanawiam się nad jakimś nowszym dieselm.
    Ten jest całkiem mocarny:
    http://www.youtube.com/watch?v=ikYLQLcVKLg
    Pozdrawiam.

    Sebastian

  • 36. Data: 2012-06-24 10:07:46
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "megrims"

    > Ale Quatro w Audi dużo dużo lepsze niz XDrive w BMW.
    >
    > A RWD lubię i znam.

    Bierz tego :)

    http://www.autokrata.pl/artykul/najmocniejszy-seryjn
    y-diesel-swiata-3550

  • 37. Data: 2012-06-24 10:19:19
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Użytkownik "megrims"

    > Bierz tego :)
    >
    > http://www.autokrata.pl/artykul/najmocniejszy-seryjn
    y-diesel-swiata-3550

    Oba te diesle teraz są dość nowe na rynku i strasznie cenę trzymają.
    A nowego nie kupię, bo IMO bez sensu.

    Przy okazji Q7 to przypomniała mi się pewna historia.
    Facet takim autem pojechał do firmy tuningowej zrobić sobie CHIP'a.
    Zaczipowali na jakieś straszne wartości, a facet wraca następnego
    dnia z ryjem i mówi, że coś zjebali bo nie ma żadnej różnicy.
    No to w firmie mówią, że nie możliwe. Facet mówi, "szedł 250 i
    nadal idzie tylko 250". :D

    No to mu zdjęli kaganiec.

    Zachwycony zadzwonił następnego dnia, że "poszedł 320".
    dla mnie ROTFL.

    Jak można Q7 jechać 320!!!

  • 38. Data: 2012-06-24 10:39:00
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "megrims"

    > Oba te diesle teraz są dość nowe na rynku i strasznie cenę trzymają.
    > A nowego nie kupię, bo IMO bez sensu.

    Heh gdzie te czasy gdy po wyjechaniu z fabryki mogłeś sprzedać furę 2x
    drożej :)

> [...]
    > dnia z ryjem i mówi, że coś zjebali bo nie ma żadnej różnicy.
    > No to w firmie mówią, że nie możliwe. Facet mówi, "szedł 250 i

    LOL

    > No to mu zdjęli kaganiec.

    > Zachwycony zadzwonił następnego dnia, że "poszedł 320".
    > dla mnie ROTFL.
    >
    > Jak można Q7 jechać 320!!!

    Widać można, pytanie tylko PO CO? Uważam, może niesłusznie, że 200km/h
    to zupełnie przyzwoita i wystarczająca prędkość - mało kto szybciej
    jeździ nawet na niemieckich autobanach. Tak jak już wczesniej napisałem,
    dla mnie liczy się przyśpieszenie i chyba nie tylko dla mnie, przecież
    samochody rajdowe nie są demonami prędkości a moce mają słuszne.
    Oczywiście zawsze znajdzie się ktoś, kto lubi mieć auto szybsze ot tak,
    tylko po to by się dobrze czuć, przecież chyba nikt nie kupuje auta,
    żeby jeździć po drogach 300km/h, rozumiem to, taka już ludzka natura.

  • 39. Data: 2012-06-24 10:50:50
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-24 09:50, jerzu pisze:

    > Tak, silnik Isuzu co się przegrzewał i miał inne problemy.

    Ten sam chłam, który był montowany w Saabie, zaprawdę porządny silnik. ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 40. Data: 2012-06-24 11:02:52
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-06-24 10:19, megrims pisze:

> [...]
    > nadal idzie tylko 250". :D
    >
    > No to mu zdjęli kaganiec.
    >
    > Zachwycony zadzwonił następnego dnia, że "poszedł 320".

    Jak w konkursach pływania "na beleczym" ludzie potrafią pływać szafami i
    kurnikami, to niby dlaczego Q7 nie można tyle pojechać? Najwyżej na
    seryjnych hamulcach będzie miał drogę hamowania niczym pociąg. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl