  • 21. Data: 2012-06-23 19:35:27
    Temat: Re: mocarny diesel - którego wybrać
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Przembo"

    > Przemkowi auto bardzo ładnie przyśpiesza do prędkości maksymalnej,
    > szkoda że ja tak nie mam.

    Może to zasługa 6 biegowej skrzyni biegów, ale naprawdę nie jest
    źle...muszę kiedyś na autostradzie zmierzyć dokładnie czas.

  • 22. Data: 2012-06-23 21:06:52
    Temat: Re: mocarny diesel - kt?rego wybra?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    > Użytkownik "Przembo"

    > Może to zasługa 6 biegowej skrzyni biegów, ale naprawdę nie jest
    > źle...muszę kiedyś na autostradzie zmierzyć dokładnie czas.
    No to ja mogę podać z pomiarów własnych (sprzętem profi) że vectra C
    kombi przyspiesza od 0 do ~160 w 15.3s bo tyle na 1/4mili udało mi się
    wystrugać. Ale to ~300KM

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 23. Data: 2012-06-23 21:09:04
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-06-23 10:49, megrims pisze:
    > I co byście wybrali: M550d czy A6 3.0TDI biturbo?
    A6, łatwiej sprzedasz, i mniej się w oczy rzuca (w końcu audi kombi u
    nas jak psów, a kto by tam patrzał czy to 1.9tdi czy 3.0bi) ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 24. Data: 2012-06-23 21:11:04
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-06-23 10:49, megrims pisze:
    > Zastanawiam się nad jakimś nowszym dieselm.
    > I co byście wybrali: M550d czy A6 3.0TDI biturbo?
    A swoją drogą, to nie ma jakiegoś mocnego Passata? Musi być diesel? VR6
    R36 3.6fsi z dsg bez problemu mi nastukało ostatnio na 1/4mili ...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 25. Data: 2012-06-23 21:19:01
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <w...@b...net.pl> napisał w wiadomości
    > Tylny napęd trzeba znać i lubić, skoro go znasz i bierzesz pod uwagę to
    > pewnie też go lubisz, więc po co się zastanawiać nad przednionapędowcami?
    > ;)

    M550xd oraz A6 3.0 są czteronapędowe.

    Ja bym wybrał BMW ... bo w tej wersji ogólnie jest skonfigurowane całkiem
    fajnie, jednak stopień skomplikoania doładowania ... no zobaczymy, jak to
    będzie sie sprawować.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 26. Data: 2012-06-23 22:48:19
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "BartekK"

    > A6, łatwiej sprzedasz, i mniej się w oczy rzuca (w końcu audi kombi u
    > nas jak psów, a kto by tam patrzał czy to 1.9tdi czy 3.0bi) ;)

    :) zawsze mozna sobie znaczek 1.9tdi przylepić

    ps. w uwaga pirat policjant mówi do gościa

    -no miał pan czym jechać, ma pan tam 6 litrów pod maską
    ujęcie kamery na tył merca napis SL 600
    na co zatrzymany facet:
    - e nie to tylko taka naklejka, tam jest 4,2 litra

    LOL :)

  • 27. Data: 2012-06-24 00:08:47
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-23 14:11, to pisze:
    > begin megrims

    > To może swap?

    Ale na 63amg

  • 28. Data: 2012-06-24 00:15:39
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-23 12:23, Lukasz pisze:

    > ja tam bym wybrał BMW, ale ja to teraz się zachwycam połowę słabszym
    > 530d w kilkunastoletniej budzie ;)
    > Tylny napęd trzeba znać i lubić, skoro go znasz i bierzesz pod uwagę to
    > pewnie też go lubisz, więc po co się zastanawiać nad
    > przednionapędowcami? ;)

    M550d oraz A6 3.0 TDI Biturbo oba są 4WD.
    Ale Quatro w Audi dużo dużo lepsze niz XDrive w BMW.

    A RWD lubię i znam.

  • 29. Data: 2012-06-24 00:19:18
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-23 21:11, BartekK pisze:
    > (ciach) Musi być diesel?

    Na GT2/GT3RS jestem jeszcze za młody.

  • 30. Data: 2012-06-24 00:22:25
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    megrims <m...@i...pl> napisał(a):

    > Zastanawiam się nad jakimś nowszym dieselm.
    >
    > Do porównania biorę BMW M550d i Audi A6 3.0 TDI biturbo.
    > PorĂłwnajmy moc 381KM w BMW oraz 313KM w A6.
    >
    > BMW powinno być szybsze, a patrząc tu, wydaje mi się,
    > że idą łeb w łeb.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=-CdI60lfaio
    >

    > IMO porównując A5 3,0 TDI i 335d to audi również
    > wychodzi lepiej.
    >
    > A8 4.2 tdi rĂłwnieĹź szybsze niĹź 740d.
    >
    > O to chodzi? Lżejsze są te audi?
    >
    > I co byście wybrali: M550d czy A6 3.0TDI biturbo?

    Starego Phaeton V10 5 litrów ;) 330koni