  • 1. Data: 2012-06-22 15:18:51
    Temat: Ciężarowy passat ??:))
    Od: "Jareczek" <j...@g...pl>

    Cytuje:
    .."- Na drodze krajowej nr 6 policyjny bus zderzył się z ciężarowym
    passatem"....?????

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/trojmiasto/wypa
    dek-policyjnego-busa-jechali-na-mecz,1,5168730,regio
    n-wiadomosc.html

    Widzieliscie kiedyś cięzarowego passata ?:)

  • 2. Data: 2012-06-22 15:28:50
    Temat: Re: Ciężarowy passat ??:))
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Jareczek <j...@g...pl> wrote:

    > Widzieliscie kiedyś cięzarowego passata ?:)

    Jechał za nieoznakowaną Scanią.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 3. Data: 2012-06-22 15:29:41
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Jareczek <j...@g...pl> wrote:

    > Widzieliscie kiedyś cięzarowego passata ?:)

    Jechał za nieoznakowaną Scanią.

    A może po prostu miał kratkę :)

  • 4. Data: 2012-06-22 15:42:01
    Temat: Re: Ci??arowy passat ??:))
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-06-22 15:18, Jareczek pisze:
    > Cytuje:
    > .."- Na drodze krajowej nr 6 policyjny bus zderzy? si? z ci?arowym
    > passatem"....?????
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/trojmiasto/wypa
    dek-policyjnego-busa-jechali-na-mecz,1,5168730,regio
    n-wiadomosc.html

    > Widzieliscie kiedy? ci?zarowego passata ?:)

    http://www.indiancarsbikes.in/cars/chinese-man-conve
    rts-perfectly-fine-volkswagen-passat-ute-eyepopper-d
    ay-36654/

    Osobówka to to raczej nie jest. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2012-06-22 19:36:37
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-06-22 15:18, Jareczek pisze:

    > Widzieliscie kiedyś cięzarowego passata ?:)

    Często widuję. Szczególnie te starsze.
    Często też widuję terenowe Passaty, wyścigowe Passaty, Passaty
    audio-demo-car'y, limuzyny Passaty, autobusy Passaty. Niektóre z nich
    zmieniają swoją funkcję w kilka minut, a nawet pełnią kilka funkcji na
    raz. U mnie na przedmieściach to jedna z najbardziej uniwersalnych
    samochodów, obok Golfa i Audi 80 ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 6. Data: 2012-06-22 20:56:03
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Jareczek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dek-policyjnego-busa-jechali-na-mecz,1,5168730,regio
    n-wiadomosc.html

    > Widzieliscie kiedyś cięzarowego passata ?:)

    ja widzialem nawet ciężarowe cinkłeczento .. i co z tego?

    Zdajesz sobie sprawe, ze pojazdem ciężarowym może być samochód o DMC<3,5t?

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 7. Data: 2012-06-22 23:49:18
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

> [...]
    dek-policyjnego-busa-jechali-na-mecz,1,5168730,regio
    n-wiadomosc.html

    > Widzieliscie kiedyś cięzarowego passata ?:)

    na tej drodze, koło Płotów, gospodarz sprzedaje miód z starego passata w
    wersji pickup ;)
    wyciął nadmiar z kombi, wstawił okno w kawał blachy i voila

    Jacek

  • 8. Data: 2012-06-23 07:23:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > Zdajesz sobie sprawe, ze pojazdem ciężarowym może być samochód o
    > DMC<3,5t?

    Fascynujące...