  • 61. Data: 2012-06-26 17:52:42
    Temat: Re: mocarny diesel - którego wybrać
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-06-26 11:47, Kamil 'Model' pisze:
    > W dniu 2012-06-26 11:38, Chris pisze:
    > E tam. Mocarny diesel to np. DDM/MTU 20 cylindrów, 90 litrów pojemności,
    > 3755KM ale montowany w wywrotce Liebherr T282C...
    > A takie uderzenie na takiej wywrotce nawet nie będzie wyczuwalne. I nie
    > trzeba hamować na światłach, tylko, że węża ogrodowego się nie użyje i
    > frigo nie jest produkowane w tym rozmiarze, więc zimą ciężko będzie
    > jeździć...
    To odpada, bo to jest pojazd hybrydowy elektryczny-diesel, nie ma napędu
    bezpośredniego na koła, to przecież megrims jakimś pomiotem gejowskiego
    priusa nie będzie jeździć?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 62. Data: 2012-06-26 18:57:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości grup
    > To odpada, bo to jest pojazd hybrydowy elektryczny-diesel, nie ma napędu
    > bezpośredniego na koła, to przecież megrims jakimś pomiotem gejowskiego
    > priusa nie będzie jeździć?

    To akurat by mu się chwaliło.
    BTW: sam chętnie bym jakąś elektrownię na kołach przez jakich czas pomęczył,
    wroga trzeba poznać. ;-)

  • 63. Data: 2012-06-26 19:25:54
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-26 11:47, Kamil 'Model' pisze:
    > W dniu 2012-06-26 11:38, Chris pisze:
    (ciach)

    > Audi to zbyt pospolite dla megrimsa wozidło.

    e tam.. Jak jest fajny silnik, trakcja i hamulec to może być i Audi.
    Tyle, że bokami żadnym dieslem nie polatam.

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 64. Data: 2012-06-26 22:12:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-06-26 18:57, Cavallino pisze:
    > BTW: sam chętnie bym jakąś elektrownię na kołach przez jakich czas
    > pomęczył, wroga trzeba poznać. ;-)

    Przesiądź się na kwartał na Melexa. Zrozumiesz kapeluszników i
    nabierzesz dla nich szacunku. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 65. Data: 2012-06-26 22:29:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jsd532$mc0$...@n...dialog.net.pl...

    > Przesiądź się na kwartał na Melexa.

    Jeździłem po mieście na chińskim skuterze, rowerze, mpk, mówisz że melex
    będzie gorszy?

    > Zrozumiesz kapeluszników i nabierzesz dla nich szacunku. ;)

    Jakim cudem?
    Przecież oni nie chcą wykorzystywać mocy swoich pojazdów.

  • 66. Data: 2012-06-26 22:37:14
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > To akurat by mu się chwaliło.
    > BTW: sam chętnie bym jakąś elektrownię na kołach przez jakich czas

    Ale chyba takiego wroga:

    http://www.youtube.com/watch?v=2nxF0-HQB5I&t=20s

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 67. Data: 2012-06-26 22:42:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale chyba takiego wroga:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=2nxF0-HQB5I&t=20s

    Na przykład.

    Ale bardziej chodziło mi o elektrownię w sensie produkcji prądu.
    Ograniczenie zasięgu do długości kabla elektrycznego, spycha taki wyrób do
    roli zabawki, a nie samochodu.
    Nie ma jednej z jego najważniejszych cech.