  • 1. Data: 2012-06-22 12:35:44
    Temat: gdzie kupic DOD GS600?
    Od: WildS <f...@n...pl>

    Chciałbym sobie sprawić ten rejestrator (DOD GS600) ale z tego co pamiętam to łatwo
    dostać jakąś jego podróbkę.
    Próbowałem zamówić przez eurodk.com ale dostałem "wylewną" odpowiedź
    mailem: "end of life.", z której wnioskuję, że już tego nie produkują.

    Da się jeszcze to gdzieś kupić, żeby mieć oryginał a nie chińską
    podróbkę z badziewną jakością obrazu?

    --
    WildS

  • 2. Data: 2012-06-22 12:47:41
    Temat: Re: gdzie kupic DOD GS600?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 22 Jun 2012 12:35:44 +0200 (CEST), WildS

    > z której wnioskuję, że już tego nie produkują.

    Ano, przestali produkować. Niezłego kwasa tym przypuścili.
    Spróbuj na http://dod-tec.us może amerykańce mają jeszcze
    jakieś zapasy. Powinni mieć, jako że mają status oficjalnego
    sprzedawcy -- wtedy trzeba było kupować po 300 szt. jednorazowo.
    Sprzęt tani nie jest, więc może jeszcze im zalega w magazynach.

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2012-06-22 13:20:06
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-06-22, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
> [...]
    > sprzedawcy -- wtedy trzeba było kupować po 300 szt. jednorazowo.
    > Sprzęt tani nie jest, więc może jeszcze im zalega w magazynach.

    Dzięki.
    Dało rade złożyć zamówienie na 1 szt. i zapłacić PayPalem.

    BTW:
    Piszą tam też, że teraz zamiast tego, wypuścili niby bardziej
    wypasionego GSE550 (nie wygląda na taki) z wyświetlaczem LCD, stąd
    koniec produkcji.

    --
    WildS

  • 4. Data: 2012-06-22 13:54:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 22 Jun 2012 13:20:06 +0200 (CEST), WildS

    > Piszą tam też, że teraz zamiast tego, wypuścili niby bardziej
    > wypasionego GSE550 (nie wygląda na taki) z wyświetlaczem LCD, stąd
    > koniec produkcji.

    Stosowanie wszędzie wyświetlacza wymusili klienci. Wszystkim jest potrzebny
    wyświetlacz. Nie wiem tylko po co, bo i tak na tym małym G. nic nie widać,
    a podgląd przyda się może raz w roku, albo i tego nie.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 5. Data: 2012-06-22 14:36:13
    Od: "Polakko" <w...@b...o_n_e.t.pl>

    Użytkownik "WildS" <f...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki.
    > Dało rade złożyć zamówienie na 1 szt. i zapłacić PayPalem.

    Ile zapłaciłes?

  • 6. Data: 2012-06-22 14:41:15
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 22.06.2012 14:36, Polakko pisze:

    > Ile zap?aci?es?

    Rączki odcieli?

    http://dod-tec.us/dod-gs600-car-camera-dvr-black-box
    -with-gps.html

  • 7. Data: 2012-06-22 14:45:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Myjk,

    Friday, June 22, 2012, 1:54:38 PM, you wrote:

    > Stosowanie wszędzie wyświetlacza wymusili klienci. Wszystkim jest potrzebny
    > wyświetlacz. Nie wiem tylko po co, bo i tak na tym małym G. nic nie widać,
    > a podgląd przyda się może raz w roku, albo i tego nie.

    Rejestrator kupuje się po to, żeby w razie czego móc udowodnić swoją
    niewinność. Na miejscu. Wtedy przydaje się wyświetlacz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2012-06-22 16:33:52
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Rejestrator kupuje się po to, żeby w razie czego móc udowodnić swoją
    > niewinność. Na miejscu. Wtedy przydaje się wyświetlacz.

    teoretycznie taki DVR jest dla bardziej qmatych w sprawach okolo IT no ale moze
    sie myle.

    SD ladujesz do smarfona i tam odpalasz, a czekaj mkv, mp4 i cudaczne kodeki
    pewnie wykrzacza zaraz nie jednego iphona czy androida (albo im pary braknie by
    to odtwarzyc?). Tak czy siak jak wole bez ekranu, tym bardziej jak 100$ taniej.

  • 9. Data: 2012-06-22 16:47:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Papkin,

    Friday, June 22, 2012, 4:33:52 PM, you wrote:

    > teoretycznie taki DVR jest dla bardziej qmatych w sprawach okolo IT no ale moze
    > sie myle.

    Nie każdy wozi ze sobą laptopa zawsze...

> [...]
    > to odtwarzyc?). Tak czy siak jak wole bez ekranu, tym bardziej jak 100$ taniej.

    U Myjka bez ekranu drożej :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2012-06-22 23:41:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Myjk

    > Stosowanie wszędzie wyświetlacza wymusili klienci. Wszystkim jest
    > potrzebny wyświetlacz. Nie wiem tylko po co, bo i tak na tym małym G.
    > nic nie widać, a podgląd przyda się może raz w roku, albo i tego nie.

    Choćby po to, żeby właściwie ustawić kamerę, a nie robić to "na czuja".