  • 1. Data: 2012-06-22 16:54:39
    Temat: Kolejny wyłudzacz kasy?
    Od: AL <a...@s...tam>

    http://www.e-wykroczenia.pl/rejestracja.html

    przeczytac ponizszy regulamin - §3.p 4

    Definicje terminów użytych w niniejszym regulaminie:
    1. Serwis - serwis internetowy służący świadczeniu usługi oraz
    dostarczeniu rozrywki.
    2. Usługa - odpłatne udostępnianie Użytkownikowi kodu dostępu celem
    pobrania aktualnej mapy fotoradarów w Polsce
    3. Użytkownik - osoba pełnoletnia lub niepełnoletnia, która uzyskała
    zgodę swoich przedstawiciel ustawowych lub opiekunów na korzystanie z
    usług serwisu.
    §3
    Zasady korzystania z serwisu:
    1. Serwis polega na udostępnianiu jednorazowego kodu dostępu, który
    umożliwia pobranie aktualnej mapy fotoradarów w Polsce oraz na
    dostarczeniu Użytkownikom rozrywki.
    2. Za wyjątkiem świadczenia usługi, o której mowa w ust. 1 niniejszego
    paragrafu, serwis internetowy ma charakter rozrywkowy. Organizator
    oświadcza, iż zdjęcia oraz komunikat (wyniki), które ukazują się na
    stronie serwisu po ukończeniu procesu wyszukiwania mają charakter
    przykładowy i nie są prawdziwe.
    3. Celem zakupu kodu dostępu umożliwiającego pobranie programu należy
    wysłać dwie wiadomości sms o treści RADARY pod numer 92560 albo dokonać
    weryfikacji PayPal.
    4. Koszt wysłania jednej wiadomości SMS to 25 zł netto (30,75 zł z VAT).
    Koszt wysłania wiadomości jest niezależny od planu taryfowego abonenta.
    Całkowita cena usługi to 50 zł netto (61,50 zł z VAT). Obydwa SMS-y
    należy wysłać z tego samego numeru telefonu. Koszt weryfikacji PayPal do
    pobrania programu wynosi 0,50 zł (0,62 zł z VAT).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 2. Data: 2012-06-22 18:37:34
    Temat: Re: Kolejny wyłudzacz kasy?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-22 16:54:39 +0200, AL <a...@s...tam> said:

    > http://www.e-wykroczenia.pl/rejestracja.html
    >
    > przeczytac ponizszy regulamin - §3.p 4
    > 4. Koszt wysłania jednej wiadomości SMS to 25 zł netto (30,75 zł z VAT)

    I dlaczego nazywasz wyłudzaczem kogoś, kto podaje w regulaminie koszt usługi?
    Możesz go nazwać nieukiem, debilem czy giertychowskim maturzystą, ale
    skoro jawnie ostrzega ile bierze pieniędzy i za co, to co cię drażni?
    ...bo nie pokazało ci twojego auta?

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-06-22 19:02:39
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-06-22 18:37, Bydlę pisze:

    > I dlaczego....

    Giertychowski maturzysta.

    --
    JK

  • 4. Data: 2012-06-22 19:15:28
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-22 18:37, Bydlę pisze:
    > I dlaczego nazywasz wyłudzaczem kogoś, kto podaje w regulaminie koszt
    > usługi?

    Nie pamiętam czy kiedyś ta strona tak wyglądała ale teraz na
    standardowym ekranie laptopa nawet nie widać tego drobnego druczku jakże
    fantastycznie zlewajacego się z tłem strony.

    Nie chce mi się rozpisywać o ludziach broniących naciągaczy.
    Napiszę tylko że nie dość starannie potencjalny klient został
    poinformowany o towarze jaki ma otrzymać a za takie postępowanie w
    polskim prawie nakładane są przynajmniej kary. Patrz loterie smsowe.

  • 5. Data: 2012-06-22 20:06:22
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: z Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 22.06.2012, 19:15:28

    > Nie pamiętam czy kiedyś ta strona tak wyglądała ale teraz na
    > standardowym ekranie laptopa nawet nie widać tego drobnego druczku jakże
    > fantastycznie zlewajacego się z tłem strony.

    To prawda, ale:

    <cytat>
    Wykup dostęp

    Aby zobaczyć szczegóły skorzystaj z promocyjnej opłaty. Po wprowadzeniu
    kodu otrzymasz aktualną mapę fotoradarów, dzięki której będziesz mógł
    skuteczniej i bezpieczniej podróżować po Polskich drogach.

    * 1. Wyślij SMS na numer 92560 o treści RADARY(koszt 30,75 zł z VAT)
    </cytat>

    Cóż, powiedzmy, że kwestia sporna.

    --
    Llort

  • 6. Data: 2012-06-22 20:18:29
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-22 20:06, Lort pisze:

> [...]
    > skuteczniej i bezpieczniej podróżować po Polskich drogach.
    >
    > * 1. Wyślij SMS na numer 92560 o treści RADARY(koszt 30,75 zł z VAT)

    Nie zaprzeczysz że wyszukane przekroczenie = kłamstwo (cofniesz i
    wyświetla co innego)
    Nie zaprzeczysz że nie ma mowy że tego zdjęcia nie dostaniesz (wielki
    przycisk zobacz zdjęcie)
    Jest mowa że dostaniesz mapę radarów (taka promocyjna oferta = bonus)

    Krótko mówiąc przynajmniej niestaranne poinformowanie o towarze.

  • 7. Data: 2012-06-22 20:35:40
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: z Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 22.06.2012, 20:18:29

    > Nie zaprzeczysz że wyszukane przekroczenie = kłamstwo (cofniesz i
    > wyświetla co innego)

    No dobra, poświęcę chwilę na tę - pożal się Boże - stronę.

    Na dzień dobry dostaje się dość debilny, ale w jakiś tam sposób
    przemyślany tekst; tak wyrywkowo:

    > "W związku z nie upublicznieniem dostępu do bazy danych"

    Dojrzałeś to "nie" jak czytałeś powyższe zdanie? Tak z ciekawości pytam.

    > "serwis, który umożliwi sprawdzenie czy fotoradar mógł zrobić zdjęcie!"

    Mapa fotoradarów spełnia tę zapowiedź.

    Dalsza część jest równie głupia, za to bardziej wątpliwa. Ale
    najbardziej dali ciała z tym, że nie zaptaszyli domyślnie akceptacji
    regulaminu, ew. nie wymusili tejże przy przechodzeniu do dalszej części.
    Tyle że to akurat mogą planować zmienić przy pierwszym pozwie...

    > Nie zaprzeczysz że nie ma mowy że tego zdjęcia nie dostaniesz (wielki
    > przycisk zobacz zdjęcie)

    E tam, dostaniesz zdjęcie mapy fotoradarów i cio?

    > Jest mowa że dostaniesz mapę radarów (taka promocyjna oferta = bonus)

    Promocyjna opłata, nie oferta. Po prostu taniej liczą.

    > Krótko mówiąc przynajmniej niestaranne poinformowanie o towarze.

    Toteż napisałem, że kwestia sporna. Z uczciwością nie ma nic wspólnego,
    ale widać, że sie starali o odwłokochrony.

    --
    Llort

  • 8. Data: 2012-06-23 08:26:08
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-22 20:35, Lort pisze:
    > Kto: z Gdzie: pl.misc.samochody
    > Kiedy: 22.06.2012, 20:18:29

    > No dobra, poświęcę chwilę na tę - pożal się Boże - stronę.

    Szkoda czasu. Wszystko jest jasne.
    Klient ma zrozumieć że dostanie zdjęcie. Pisze się to niejasno, dodaje
    jakąś mapę za kasę ale chodzi o to żeby zrozumiał że dostanie zdjęcie
    tego jego przewinienia.
    Ja to nazywam WYŁUDZENIEM a przynajmniej niestarannością w informowaniu
    klienta. Takie działanie nie jest tylko nie moralne i można sobie
    pobiadolić. Takie działanie jest karane przez polskie prawo.

    PS. Takich drobnych "cfaniaczków" trzeba doprowadzać do porządku za
    młodu bo w przyszłości pozwolą sobie na więcej.

  • 9. Data: 2012-06-23 10:41:20
    Od: AL <a...@s...tam>

> [...]
    > Możesz go nazwać nieukiem, debilem czy giertychowskim maturzystą, ale
    > skoro jawnie ostrzega ile bierze pieniędzy i za co, to co cię drażni?

    bo jak wpiszesz numer to zobaczysz info: wyslij sms'a za 60gr (a nie 25pln)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 10. Data: 2012-06-23 17:30:56