  • 21. Data: 2013-11-24 18:48:51
    Temat: Re: mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
    Od: K <...@...c>

    W dniu 24-11-2013 18:39, Michal Tyrala pisze:

    > Ale to Ty zawracasz grupie d*, wiec moglbys to jednak robic bedac troche
    > przygotowany do zajec.
    >
    > PS. Swięte wojny operowe są strasznie dziecinne.

    trzeba wylaczyc grupe, skoro dyskusja jest niewskazana. wojny nie
    prowadze, wskazuje brak konsekwencji playa przy wprowadzaniu nowych
    uslug/abonamentow.

  • 22. Data: 2013-11-24 19:17:11
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 24 Nov 2013 18:48:51 +0100, K wrote:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > trzeba wylaczyc grupe, skoro dyskusja jest niewskazana.

    Najwyrazniej naczej rozumiemy slowo ,,dyskusja''.

    > wojny nie prowadze,

    Play BAD, T-mobile GOOD. W co drugim poscie w tym wątku. Z merytorycznym
    przygotowaniem przyzerowym.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 23. Data: 2013-11-24 19:53:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-24 13:13, K pisze:
    > W dniu 23-11-2013 22:12, Artur Maśląg pisze:
    (...)
    > po pierwsze nie ja. ja mam tmobile i tam takich walkow przy tej samej
    > usludze nie ma.

    Jak już podejmujesz jakąkolwiek dyskusję, to warto by było mieć
    chociaż elementarne pojęcie o tym, o czym się dyskutuje.

    > po drugie, widac ze pasuje ci ruchanie przez 'taniego i najlepszego
    > operatora', a potem dorobisz do tego ideologie.

    Tak też ze swojej strony zakończę dyskusję, ponieważ jak widzę
    nie masz żadnych argumentów merytorycznych.

    Bye

  • 24. Data: 2013-11-24 20:07:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-24 12:04, J.F. pisze:

    > No bo wlasnie o to chodzi zeby nie musial czytac.

    Tak, tak, podpisuj/zawieraj umowy w ciemno:>

    > Kupuje "tanie minuty za granica", to maja byc tanie, a nie "dzialaja
    > po wyczerpaniu konta glownego", "wylaczaja roczna waznosc konta" czy
    > "klient wlacza granie na czekanie bezplatne przez miesiac".

    No to życzę sukcesów w takim razie i polecam dogłębną literaturę
    warunków T-mobile Frii czy Nju - Twoich ulubionych ostatnio.
    Nie czytaj, a później się dziw, że inaczej działa niż Tobie
    się wydawało. Wciąż czekam na odpowiedź kolegi "dizel", który się
    tutaj sadził z przedłużaniem "wiecznym" bonusów OFnK, tylko
    łaskawie powoływał się na stare regulaminy i "nie zauważył"
    zmian. Gorzej, że innym doradzał na zasadach starych, które
    obecnie nie działają.

    > Przymierzam sie, bo jest ciag dalszy.

    Się nie przymierzaj, tylko to zrób. Bezpodstawnych narzekań internet
    jest pełen.

    > Stary operator grzecznie numer reaktywowal,

    Tak sam z siebie?

    > a nju ... przeniesienie nastapi 28 grudnia.
    > Bo szanowny pan zaznaczyl we wniosku "z uplywem terminu" i taki jest
    > termin wyznaczony przez obecnego operatora.

    Znaczy całej prawdy nie napisałeś.

    > Juz ich chcialem spuscic do kanalu, ale sie okazalo ze stary numer
    > dziala, wiec w spokoju analizuje wszystkie oferty.

    Jakie oferty - przecież umowę podobno wymówiłeś, a tu nagle 2 miesiące
    uwalniania numeru? No i kto niby winien - Nju na którym wieszałeś psy,
    T-Mobile który numeru nie uwalnia, czy Ty, który prezentujesz fakty
    dość wybiórczo?

  • 25. Data: 2013-11-24 23:42:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Nov 2013 20:07:21 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

> [...]

    > warunków T-mobile Frii czy Nju - Twoich ulubionych ostatnio.
    > Nie czytaj, a później się dziw, że inaczej działa niż Tobie

    Ale zyloby sie lepiej, gdyby nie trzeba bylo tak doglebnie czytac,
    wiec do tego trzeba dazyc, a nie "nie zauwazyles punktu drobnym
    drukiem, to teraz cierp". Kiedys i ty nie zauwazysz, a naciagaczy jest
    coraz wiecej.

    > Tak sam z siebie?

    Poproszony.

    > Znaczy całej prawdy nie napisałeś.

    Cala - ten termin to po reaktywacji.

> [...]
    > uwalniania numeru? No i kto niby winien - Nju na którym wieszałeś psy,
    > T-Mobile który numeru nie uwalnia, czy Ty, który prezentujesz fakty

    Nju, ktory sie rusza jak mucha w smole.

    J.

  • 26. Data: 2013-11-25 09:59:57
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-24 23:42, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 24 Nov 2013 20:07:21 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > Ale zyloby sie lepiej, gdyby nie trzeba bylo tak doglebnie czytac,

    Ich nie trzeba dogłębnie czytać - są jasne i dość czytelnie napisane.

    > wiec do tego trzeba dazyc, a nie "nie zauwazyles punktu drobnym
    > drukiem, to teraz cierp". Kiedys i ty nie zauwazysz, a naciagaczy jest
    > coraz wiecej.

    Jak zwykle dorabiasz ideologię - na obecną chwilę to nie mamy "punktów
    drobnym druczkiem" tylko całkowitą ignorancję piszącego.

    (...)

    > Nju, ktory sie rusza jak mucha w smole.

    Wcześniej mu zarzucałeś niedotrzymywanie terminów ustawowych,
    a okazało się, że to nieprawda. Ty sobie coś założyłeś i tyle.

  • 27. Data: 2013-11-25 11:52:50
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-11-24 15:10, jerzu pisze:
    Ja mam pakiet OC+AC+szyby.

    A na dziurawe kondony?
    --
    Czas na platformę, zwaną taczkami.

  • 28. Data: 2013-11-25 12:55:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości

    >Ich nie trzeba dogłębnie czytać - są jasne i dość czytelnie napisane.

    T-mobile ma jasne i dosc czytelne, reszty nie znam.
    Przyjmijmy ze ze ma podobne ... choc usiluje sie dowiedziec co oferuje
    Plus i Orange ... to jakis koszmar jest a nie strona www z oferta i
    informacja.

    Ale nawet te z demobilu trzeba czytac doglebnie, bo w kazdym punkcie
    moga sie kryc oplaty lub ukryte koszty :-)

    >Jak zwykle dorabiasz ideologię - na obecną chwilę to nie mamy
    >"punktów
    >drobnym druczkiem" tylko całkowitą ignorancję piszącego.

    No ale pomysl - ma bezplatne odbieranie, kupuje "taniej za granica"
    ... i wychodzi drozej, to chyba cos jest nie tak.

    (...)

    >Wcześniej mu zarzucałeś niedotrzymywanie terminów ustawowych,
    >a okazało się, że to nieprawda. Ty sobie coś założyłeś i tyle.

    Tak jak z regulaminem - zalezy jak czytac :-P
    Trzy dni juz dawno minely, ale niby sie trzymali. Trzy dni po
    otrzymaniu papierow probowali przeniesc.
    Cala reszta to juz jest niestandardowa.

    J.

  • 29. Data: 2013-11-25 14:06:19
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-25 12:55, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    > W dniu 2013-11-24 23:42, J.F. pisze:
    (...)

    > T-mobile ma jasne i dosc czytelne, reszty nie znam.

    Podobnie.

    > Przyjmijmy ze ze ma podobne ... choc usiluje sie dowiedziec co oferuje
    > Plus i Orange ... to jakis koszmar jest a nie strona www z oferta i
    > informacja.

    To raczej coś innego niż umowa/regulamin do konkretnej usługi.

    > Ale nawet te z demobilu trzeba czytac doglebnie, bo w kazdym punkcie
    > moga sie kryc oplaty lub ukryte koszty :-)

    Dogłębnie nie trzeba - wystarczy normalnie. Wyraźnie są opisane
    np. jakich taryf tyczy dana oferta itd.

    > No ale pomysl - ma bezplatne odbieranie, kupuje "taniej za granica" ...
    > i wychodzi drozej, to chyba cos jest nie tak.

    A co tutaj myśleć? Nie wiadomo jakie są zapisy poszczególnych
    usług i jak one działają. Błąd być może też gdzieś tkwi, ale póki co
    to najpierw należałoby sprawdzić rzeczy podstawowe, a następnie
    zwrócić się do operatora. Wtedy można by zwrócić uwagę, że np.
    Play czy inny dowolny operator realizuje jakąś usługę w sposób
    taki czy inny itd.

    > Tak jak z regulaminem - zalezy jak czytac :-P

    Jakoś tak niespecjalnie - najwyżej Ty próbowałeś wyczytać coś, czego
    tam nie było:P

    > Trzy dni juz dawno minely, ale niby sie trzymali. Trzy dni po otrzymaniu
    > papierow probowali przeniesc.

    No to trzymali się regulaminu, terminów itd., czy nie?

    > Cala reszta to juz jest niestandardowa.

    A cóż niestandardowego w tym było, że masz w prepaidzie termin
    uwolnienia numeru przez T-Mobile na koniec grudnia?