eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmmistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela › Re: mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 24 Nov 2013 20:07:21 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
    References: <l6nhte$q62$1@node1.news.atman.pl>
    <h...@4...com>
    <l6o6ev$p62$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <528f9f60$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
    <l6oa91$q91$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <528fb2a8$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    <l6ocnj$qqk$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <528fb8d9$0$2288$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <52911a6a$0$2170$65785112@news.neostrada.pl>
    <hzzxtouoat7y$.19f74wqrmlis6$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <hzzxtouoat7y$.19f74wqrmlis6$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 59
    Message-ID: <52924e6a$0$2169$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1385320042 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2169 31.11.235.52:49859
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1051216
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-24 12:04, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 23 Nov 2013 22:12:58 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2013-11-23 11:01, J.F. pisze:
    >>> Dnia Fri, 22 Nov 2013 21:04:31 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >>>> Argument? Raczej narzekanie z deklaracją, że umów/regulaminów
    >>>> nie czytam i tak mi się wydaje :(
    >>>
    >>> Ale dobrze pisze.
    >>
    >> LOL - warunków nie sprawdził(), kupił() w ciemno, nie wie jak działa(),
    >> nie sprawdza czy usługa została poprawnie zrealizowana itd. i to
    >> dla Ciebie jest dobrze? Aaaa, pewnie dobrze, bo narzeka jak Ty.
    >
    > No bo wlasnie o to chodzi zeby nie musial czytac.

    Tak, tak, podpisuj/zawieraj umowy w ciemno:>

    > Kupuje "tanie minuty za granica", to maja byc tanie, a nie "dzialaja
    > po wyczerpaniu konta glownego", "wylaczaja roczna waznosc konta" czy
    > "klient wlacza granie na czekanie bezplatne przez miesiac".

    No to życzę sukcesów w takim razie i polecam dogłębną literaturę
    warunków T-mobile Frii czy Nju - Twoich ulubionych ostatnio.
    Nie czytaj, a później się dziw, że inaczej działa niż Tobie
    się wydawało. Wciąż czekam na odpowiedź kolegi "dizel", który się
    tutaj sadził z przedłużaniem "wiecznym" bonusów OFnK, tylko
    łaskawie powoływał się na stare regulaminy i "nie zauważył"
    zmian. Gorzej, że innym doradzał na zasadach starych, które
    obecnie nie działają.

    >>> Od tego jest UOKIK, zeby na takich przedsiebiorcow wysokie kary
    >>> nakladal za wprowadzenie konsumenta w blad :-)
    >> Czy już napisałeś w sprawie utraty numeru, na który umowę
    >> wypowiedziałeś własnoręcznie i źle sobie dni policzyłeś,
    >> bo Tobie się wydawało?
    >
    > Przymierzam sie, bo jest ciag dalszy.

    Się nie przymierzaj, tylko to zrób. Bezpodstawnych narzekań internet
    jest pełen.

    > Stary operator grzecznie numer reaktywowal,

    Tak sam z siebie?

    > a nju ... przeniesienie nastapi 28 grudnia.
    > Bo szanowny pan zaznaczyl we wniosku "z uplywem terminu" i taki jest
    > termin wyznaczony przez obecnego operatora.

    Znaczy całej prawdy nie napisałeś.

    > Juz ich chcialem spuscic do kanalu, ale sie okazalo ze stary numer
    > dziala, wiec w spokoju analizuje wszystkie oferty.

    Jakie oferty - przecież umowę podobno wymówiłeś, a tu nagle 2 miesiące
    uwalniania numeru? No i kto niby winien - Nju na którym wieszałeś psy,
    T-Mobile który numeru nie uwalnia, czy Ty, który prezentujesz fakty
    dość wybiórczo?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: