  • 1. Data: 2013-11-21 12:52:08
    Temat: Android: Java i Flash
    Od: Stivi <...@t...com>

    Przymierzam się do kupna tabletu z Androidem.
    Takie urządzenie spełnia większość moich wymagań, potrzebuję odtwarzacza
    filmów i muzyki, przeglądarki zdjęć, pakietu biurowego, przeglądarki
    internetowej, jednak podobno Android nie obsługuje w ogóle Javy i Flasha.
    Dlaczego i czym to jest spowodowane? Co z w takim razie ze stronami
    stworzonymi w tych technologiach, w ogóle ich nie zobaczę na takim
    urządzeniu i nie wejdę np na czat? Co zrobić? Są jakieś "konwertery" stron
    czy coś? Mógłby mi ktoś to wyjaśnić, a może lepszy Windows Phone, choć ten
    system wydaję się być dopiero w powijakach.

  • 2. Data: 2013-11-21 13:04:24
    Temat: Re: Android: Java i Flash
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-11-21 12:52, Stivi wrote:
> [...]
    > "konwertery" stron czy coś? Mógłby mi ktoś to wyjaśnić, a może lepszy
    > Windows Phone, choć ten system wydaję się być dopiero w powijakach.

    Moze rozwaz Asusa z Windows 8?
    http://antyweb.pl/asus-t100-w-porownaniu-do-chromebo
    oka-i-ipada-czyli-komentarz-do-recenzji-tomasza/

  • 3. Data: 2013-11-21 14:34:47
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-11-21 12:52, *Stivi* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > "konwertery" stron czy coś? Mógłby mi ktoś to wyjaśnić, a może lepszy
    > Windows Phone, choć ten system wydaję się być dopiero w powijakach.

    Flash zainstalujesz nawet do 4.4 z archiwów Adobe dla andka 4.1.
    Java niestety nie działa i działać nie będzie - sprawy patentowe, czy
    coś w tym stylu :)
    Java script działa jak mi się zdaje.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 4. Data: 2013-11-21 14:38:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 21 Nov 2013 14:34:47 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > Java niestety nie działa i działać nie będzie - sprawy patentowe, czy
    > coś w tym stylu :)

    ROTFL!!!!
    Java nie działa z tego samego powodu, dla którego nie da się jechać
    samochodem w jadącym samochodzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2013-11-21 17:52:51
    Od: Stivi <...@t...com>

    On Thu, 21 Nov 2013 13:04:24 +0100, atm <...@v...pl> wrote:

    > Moze rozwaz Asusa z Windows 8?
    > http://antyweb.pl/asus-t100-w-porownaniu-do-chromebo
    oka-i-ipada-czyli-komentarz-do-recenzji-tomasza/

    Fajnie, a coś w temacie? 8 to ja bym chciał żeby miał, ale cali mój
    tablet, a ten Asus to 10''

  • 6. Data: 2013-11-21 17:53:51
    Od: Stivi <...@t...com>

    On Thu, 21 Nov 2013 14:38:00 +0100, Waldek Godel <n...@o...info>
    wrote:

    > ROTFL!!!!
    > Java nie działa z tego samego powodu, dla którego nie da się jechać
    > samochodem w jadącym samochodzie.

    Jeśli dobrze rozumiem analogię, to chodzi Ci o to, że Android jest już
    Javą, w takim razie aplikacje w tej technologii powinny być dla niego
    natywne, a nie są i nie działają, więc dlaczego? O co w tym biega?

  • 7. Data: 2013-11-21 18:13:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 21 Nov 2013 17:53:51 +0100, Stivi napisał(a):

    > Jeśli dobrze rozumiem analogię, to chodzi Ci o to, że Android jest już
    > Javą, w takim razie aplikacje w tej technologii powinny być dla niego
    > natywne, a nie są i nie działają, więc dlaczego? O co w tym biega?

    Z tego samego powodu dla którego aplikacje Ubuntu napisane w C++
    skompilowane pod x86 nie pójdą pod WIndows x86 mimo, ze winda uzywa C++ -
    musza uzywac API odpowiedniego dla systemu. I byc napisane zgodnie z
    wymogami systemu.

  • 8. Data: 2013-11-21 18:29:14
    Od: atm <...@v...pl>

    oka-i-ipada-czyli-komentarz-do-recenzji-tomasza/

    > Fajnie, a coś w temacie? 8 to ja bym chciał żeby miał, ale cali mój
    > tablet, a ten Asus to 10''

    W temacie jest to, ze osoby na codzien korzystajace ze stron VODowych,
    bazujacych na silverlight, flasha i javy beda mialby problemy zarowno
    pod Androidem jak rowniez iOS.
    Apropos 8":
    http://www.vobis.pl/tablet-acer-iconia-w3-8-intel-at
    om-z2760-32gb-wifi-w8-2-123796.html

  • 9. Data: 2013-11-22 00:51:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 21 Nov 2013 18:29:14 +0100, atm napisał(a):

    > W temacie jest to, ze osoby na codzien korzystajace ze stron VODowych,
    > bazujacych na silverlight, flasha i javy beda mialby problemy zarowno
    > pod Androidem jak rowniez iOS.

    Bo to jest jedna z niewielu rzeczy, w której Dżobs miał absolutną rację -
    Flash to jedna z największych zaraz internetu.
    Natomiast Silverlight odniósł sukces tylko z dwóch powodów - da się go
    zainstalować na większości pecetów (bo większość pecetów ma Windows) i na
    razie nie daje się go spiracić (w sensie, żeby wydłubać z niego strumień,
    choć pewne sposoby istnieją)

  • 10. Data: 2013-11-22 01:10:17
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 22-11-2013 00:51, Waldek Godel pisze:
    > Flash to jedna z największych zaraz internetu.

    YouTube też? :>

    --