  • 11. Data: 2013-11-22 20:38:06
    Temat: Re: mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-22 20:11, K pisze:

    > arturze z playem bym nie podpisał z zalozenia.

    Otóż to, z założenia, bez sensownej argumentacji, w zasadzie
    bez żadnej argumentacji.

    > tu nie chodzi o to ze
    > ktos podpisal umowe i ma teraz pretensje ze ona trwa 24mce, albo tylko
    > przez pierwsze 3mce jest taniej. tu chodzi o to ze operator sprzedaje
    > uslugi ktore sie wzajemnie, nazwijmy to wykluczaja.

    Ciekawe, umów nie czytałeś, regulaminów nie sprawdziłeś i twierdzisz,
    że operator sprzedaje coś, co się wyklucza?

    > w dobrym tonie to byloby dopasowac stare uslugi dodatkowe do nowych
    > abonamentow tak by sie wzajemnie nie wykluczaly.

    Ciekawe - zamiast konkretów coraz więcej niewiadomych. Oj, tak to się
    nie da sensownie dyskutować.

    > tak wiec, mimo ze nie
    > jestem ich klientem to mimo wszystko mam prawo byc rozczarowanym, nie
    > uwazasz?

    Znaczy rozczarowanym możesz być zawsze i wszędzie - do tego masz pełne
    prawo. To jednak zupełnie co innego, niż publiczne, nieuzasadnione
    narzekania na jakiegoś operatora, szczególnie, że sam napisałeś
    wcześniej, że w ogóle się nie zainteresowałeś umową i regulaminem
    świadczonych usług:>

  • 12. Data: 2013-11-22 20:53:15
    Od: K <...@...c>

    W dniu 22-11-2013 20:38, Artur Maśląg pisze:

    > Otóż to, z założenia, bez sensownej argumentacji, w zasadzie
    > bez żadnej argumentacji.

    jeden argument, to problem przedstawiony w tym watku. o reszcie nie bede
    pisal bo nie sa tematem tego watku i wszyscy juz je znaja.

    > Ciekawe, umów nie czytałeś, regulaminów nie sprawdziłeś i twierdzisz,
    > że operator sprzedaje coś, co się wyklucza?

    stosowny juz przeczytalem, ale bez czytania doszedlem do tego samego
    wniosku. uslugi sie wykluczaja i play bedzie musial to zmienic czy chce
    czy nie, najpozniej do lipca 2014.

    > Ciekawe - zamiast konkretów coraz więcej niewiadomych. Oj, tak to się
    > nie da sensownie dyskutować.

    biorac pod uwage powyzsze to tak.
    EOT z mojej strony.

  • 13. Data: 2013-11-22 21:04:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-22 20:53, K pisze:

    > jeden argument, to problem przedstawiony w tym watku.

    Argument? Raczej narzekanie z deklaracją, że umów/regulaminów
    nie czytam i tak mi się wydaje :(

    > o reszcie nie bede
    > pisal bo nie sa tematem tego watku i wszyscy juz je znaja.

    No pewnie, super wytrych :)

    > stosowny juz przeczytalem, ale bez czytania doszedlem do tego samego
    > wniosku. uslugi sie wykluczaja i play bedzie musial to zmienic czy chce
    > czy nie, najpozniej do lipca 2014.

    Hmmm, nie wiadomo co przeczytałeś, a ten ciąg dalszym, czyli
    "play bedzie musial to zmienic..." wynika najwyżej ze zmiany
    prawa/uregulowań itd.

    > biorac pod uwage powyzsze to tak.

    Szkoda jednak, że nie przedstawiłeś zapisów umów, regulaminów itd.

    > EOT z mojej strony.

    Bez żalu :(

  • 14. Data: 2013-11-23 11:01:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Nov 2013 21:04:31 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > Argument? Raczej narzekanie z deklaracją, że umów/regulaminów
    > nie czytam i tak mi się wydaje :(

    Ale dobrze pisze.
    Chce ci sie analizowac te wszystkie regulaminy pod katem "jak oni chca
    mnie oszukac", czy "czemu ta promocja nie jest promocja" ?

    Od tego jest UOKIK, zeby na takich przedsiebiorcow wysokie kary
    nakladal za wprowadzenie konsumenta w blad :-)

    J.

  • 15. Data: 2013-11-23 22:12:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-23 11:01, J.F. pisze:

    > Ale dobrze pisze.

    LOL - warunków nie sprawdził(), kupił() w ciemno, nie wie jak działa(),
    nie sprawdza czy usługa została poprawnie zrealizowana itd. i to
    dla Ciebie jest dobrze? Aaaa, pewnie dobrze, bo narzeka jak Ty.

    > Chce ci sie analizowac te wszystkie regulaminy pod katem "jak oni chca
    > mnie oszukac", czy "czemu ta promocja nie jest promocja" ?

    Na obecną chwilę to zdaje się należałoby sprawdzić warunki
    zakupionej usługi i ewentualnie je reklamować.

    > Od tego jest UOKIK, zeby na takich przedsiebiorcow wysokie kary
    > nakladal za wprowadzenie konsumenta w blad :-)

    Czy już napisałeś w sprawie utraty numeru, na który umowę
    wypowiedziałeś własnoręcznie i źle sobie dni policzyłeś,
    bo Tobie się wydawało?

  • 16. Data: 2013-11-24 12:04:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Nov 2013 22:12:58 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > LOL - warunków nie sprawdził(), kupił() w ciemno, nie wie jak działa(),
    > nie sprawdza czy usługa została poprawnie zrealizowana itd. i to
    > dla Ciebie jest dobrze? Aaaa, pewnie dobrze, bo narzeka jak Ty.

    No bo wlasnie o to chodzi zeby nie musial czytac.
    Kupuje "tanie minuty za granica", to maja byc tanie, a nie "dzialaja
    po wyczerpaniu konta glownego", "wylaczaja roczna waznosc konta" czy
    "klient wlacza granie na czekanie bezplatne przez miesiac".

    > Czy już napisałeś w sprawie utraty numeru, na który umowę
    > wypowiedziałeś własnoręcznie i źle sobie dni policzyłeś,
    > bo Tobie się wydawało?

    Przymierzam sie, bo jest ciag dalszy. Stary operator grzecznie numer
    reaktywowal, a nju ... przeniesienie nastapi 28 grudnia.
    Bo szanowny pan zaznaczyl we wniosku "z uplywem terminu" i taki jest
    termin wyznaczony przez obecnego operatora.
    Juz ich chcialem spuscic do kanalu, ale sie okazalo ze stary numer
    dziala, wiec w spokoju analizuje wszystkie oferty.

    J.

  • 17. Data: 2013-11-24 13:13:51
    Od: K <...@...c>

    W dniu 23-11-2013 22:12, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    >
    > Czy już napisałeś w sprawie utraty numeru, na który umowę
    > wypowiedziałeś własnoręcznie i źle sobie dni policzyłeś,

    po pierwsze nie ja. ja mam tmobile i tam takich walkow przy tej samej
    usludze nie ma.

    po drugie, widac ze pasuje ci ruchanie przez 'taniego i najlepszego
    operatora', a potem dorobisz do tego ideologie.

    powtorze ci jeszcze raz, tu nie chodzi o to ze ktos nie przeczytal na
    ile ma umowe, albo ze ten abo jest tanszy tylko przez 3 mce. tu chodzi o
    to, ze operator (tylko ten) sprzedaje uslugi ktore sie wykluczaja i
    kazdy srednio rozgarniety uzytkownik nie spodziewa sie takich idiotyzmow
    jak ten ktory zostal tu opisany.

  • 18. Data: 2013-11-24 15:10:12
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 22 Nov 2013 15:15:51 +0100, ToMasz <N...@o...pl>
    wrote:

    >JAk kupisz do tego AC, to niejako z automatu szyby przechodzą do
    >AC, i stłuczka redukuje zniżki.

    Niekoniecznie. Ja mam pakiet OC+AC+szyby.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2013-11-24 15:43:41
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał:

    > Niekoniecznie. Ja mam pakiet OC+AC+szyby.

    Czy w skład pakietu wchodzi LCD i złącze ładowania?

  • 20. Data: 2013-11-24 18:39:02
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 24 Nov 2013 13:13:51 +0100, K wrote:
    > po pierwsze nie ja.

    Ale to Ty zawracasz grupie d*, wiec moglbys to jednak robic bedac troche
    przygotowany do zajec.

    PS. Swięte wojny operowe są strasznie dziecinne.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns