  • 1. Data: 2013-11-21 14:05:51
    Temat: outube.com - uwaga na mobiltek
    Od: "Yachs" <A...@w...pl>

    Któregoś dnia chciałem wejść na pewien b. znany portal z filmami.
    Wpisalem adres www i .... oczom moim ukazal sie tekst, ze zostalem wybrany
    do ankiety dot. tresci na portalu.
    Po wypelnieniu ankiety .. moglem brac udzial w konkursie na iphone, ipad
    etc.

    Czcionka podobna do youtube, logo takze, wszystko prawie identyczne ... i co
    sie okazalo.
    Przez pomylke wpisalem nie youtube.com ale outube.com.
    Dobrze, ze zapalila mi sie czerwona lampka bo za podanie numeru telefonu
    etc. placilbym 6 pln codziennie na konto firmy mobiltek.
    Uwaga na nich. Pelno negatywów na tą pseudofirmę dostepnych w necie:
    Np. tu
    http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/581581,uwaga-
    na-internetowe-loterie-za-przychodzace-wiadomosci-tr
    zeba-placic,id,t.html?cookie=1