  • 1. Data: 2013-07-03 22:09:42
    Temat: list dziękczynny - Moto Italia
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    Do Moto Italia
    http://moto-italia.pl/

    Bardzo dziękuję za pokazanie, że motocykle Aprilia to niezwykłe maszyny,
    a ich serwisowanie to sztuka sama w sobie. Bo jak inaczej nazwać to co
    Państwo wyczyniali, to naprawdę sztuka... ale obrażania klienta,
    nieudolności, wręcz feeria niekompetnencji. Bardzo dziękuję za
    zmarnowanie mi tygodnia urlopu..
    Dziękuję za miesiąc "zamawiania" uszczelnienia do lagi i umawiania się
    na przegląd. Za to, że po miesiącu udało się do Państwa wstawić maszynę,
    rozebrać i stwierdzić, że nie mają rzeczonej uszczelki. Za prawie
    trzytygodniowe przetrzymywanie rozebranej maszyny.. Dziękuję też za
    wzruszającą próbę ratowania honoru i chęć podstawienie motocykla demo, a
    zakończoną jeszcze większą porażką bo gdy umawiałem się na odbiór
    demówki to Państwo z rozrywającym sercem żalem stwierdzili, że jednka
    nie dadzą bo chcę za daleko pojechać... oczywiście, że "daleko" z Waw
    nad morze, racja, Dębki to dla nakeda jednak za daleko.. A wisienką na
    torcie był odbiór. I tu wam znów dziękuję, za to, że po parudziesięciu
    metrach od serwisu motocykl miał okazję na środku skrzyżowania
    widowiskowo szarpnąć i stanąć, czym zadziwił wielu współkierujących... i
    mnie... dziękuję, za uświadomienie, że potraficie Państwo, ale jedynie
    puścić motoGP na ekrenie.. i prosze zostańcie przy tym, nie zajmujcie
    się serwisowaniem oraz obsługą klienta za co z góry dziękuję. Wasz były
    klient...

    --
    jeDrASS

  • 2. Data: 2013-07-04 10:46:12
    Temat: Re: list dziękczynny - Moto Italia
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-07-03 22:09, jeDrASS pisze:
> [...]
    > puścić motoGP na ekrenie.. i prosze zostańcie przy tym, nie zajmujcie
    > się serwisowaniem oraz obsługą klienta za co z góry dziękuję. Wasz były

    juz widze jak sie przejeli...

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2013-07-04 16:01:04
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > W dniu 2013-07-03 22:09, jeDrASS pisze:

    > juz widze jak sie przejeli...

    Juz widze ze to w ogole przeczytali...
    --
    NC700XD

  • 4. Data: 2013-07-04 16:52:56
    Od: Moto-Italia <biuro@_NOSPAM_moto-italia.pl>

    Salon MotoItalia,

    W odpowiedzi na ten "otwarty list dziękczynny" chcieliśmy uprzejmie
    zwrócić uwagę, że fakty w nim zostały przedstawione bardzo jednostronne i
    w naszym mniemaniu krzywdząco dla salonu "MotiItalia", dla którego dbanie
    o dobro klienta jest celem priorytetowym. Okres, który nasz były klient
    raczył opisać jako "miesiąc umawiania na przegląd" wg naszej oceny był
    nie tylko krótszy, ale nade wszystko wynikał z nawału pracy w serwisie,
    który zajmuje się serwisowaniem maszyn wszystkich marek- każdego klienta
    pragniemy obsłużyć jak najszybciej, nie możemy jednak zignorować osób,
    które zostawiły już swoje maszyny, porzucając je na rzecz kogoś, kto
    chciałby aby zająć się jego motocyklem natychmiast. W każdym warsztacie
    samochodowym czy motocyklowym, z reguły należy się umówić- czasami jest to
    okres dłuższy, czasami natychmiastowy- tak jest również u nas. Pech
    chciał, że autor listu trafił na szczyt sezonowych przeglądów - stąd
    odległy termin, za który oczywiście przepraszamy.

    Ponieważ, naprawa, z powodów niezależnych od firmy "MotoItalia", miała
    potrwać dłużej niż początkowo założono, zaproponowaliśmy klientowi,
    bezpłatne użyczenie motocykla zastępczego do czasu przygotowania jego
    własnej maszyny- owym motocyklem była nowa Aprilia Shiver 750. Tego typu
    zachowanie wyróżnia nas wśród serwisów - nawet jeżeli serwisy samochodowe
    udostępniają pojazdy zastępcze są to zazwyczaj usługi odpłatne. Niestety
    klient nie był zainteresowany krótkoterminowym użyczeniem motocykla-
    chciał nim pojechać na wakacje, zabrać go na około półtora tygodnia i
    zrobić ( co de facto nie było dla nas problemem) około 2 000 km.
    Wychodzimy z założenia, że motocykle udostępniamy na czas trwania naprawy
    serwisowej- nie możemy ich oddać na dłużej ponieważ muszą czekać w
    gotowości, aby ewentualnie służyć naszym innym klientom.

    Ostateczna uwaga na temat tego, że motocykl po kilkudziesięciu metrach po
    opuszczeniu serwisu zgasł na światłach, sugerująca, że nie dopełniliśmy
    jakichś obowiązków jest wprowadzaniem opinii publicznej w błąd. Motocykl
    naszego byłego klienta, został wstawiony do serwisu w celu wymiany
    uszczelniaczy w przednim zawieszeniu- ostatecznie, sama usługa została
    wykona bezpłatnie ( klient zapłacił tylko za materiały). Żaden dodatkowy
    przegląd, diagnostyka, ani jakikolwiek inny rodzaj serwisu nie został
    przez klienta zlecony. Rzeczony motocykl jest maszyną używaną i nie
    obejmuje jej gwarancja. Fakt, że zgasł na światłach nie ma żadnego związku
    z pobytem w naszym serwisie i mógł mieć wiele przyczyn, łącznie z
    nieumiejętnym wypuszczeniem sprzęgła.

    Reasumując: klient otrzymał propozycję bezpłatnego użyczenia maszyny
    zastępczej, a sama usługa, w ramach rekompensaty za przedłużenie nie
    będące winą firmy "MotoItalia", została wykonana bezpłatnie.

    O tym jak działa nasz serwis najlepiej przekonać się samodzielnie-
    zapraszamy klientów z Warszawy i okolic, do odwiedzenia nas i skorzystania
    ze specjalnej oferty. Przez najbliższe 7 dni będziemy dokonywać pomiarów
    na hamowni w promocyjnej cenie 170zł oraz udzielać wszystkim klientom
    bezpłatnych konsultacji dotyczących możliwości taniego podniesienia
    sportowego potencjału ich motocykla. Maszyny będzie można również dostroić
    w profesjonalny sposób za pomocą hamowni.

    Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt z szefem naszego serwisu,
    Panem Jarosławem Dolatą, pod numerem 608 822 676.

  • 5. Data: 2013-07-04 18:12:31
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    do Teodora do Pruszkowa jeździj, słyszałem same pozytywy

  • 6. Data: 2013-07-04 18:34:59
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    W dniu 2013-07-04 16:52, Moto-Italia pisze:
    > Salon MotoItalia,
    >
    > W odpowiedzi na ten "otwarty list dziękczynny"
    [...] bla bla bla
    > Reasumując: klient otrzymał propozycję bezpłatnego użyczenia maszyny
    > zastępczej, a sama usługa, w ramach rekompensaty za przedłużenie nie
    > będące winą firmy "MotoItalia", została wykonana bezpłatnie.

    Reasumując śmiem twierdzić, że też Was nigdy nie odwiedzę. A to dlatego,
    że zamiast się przyznać do winy, to się wykręcacie ładnymi, politycznymi
    gadkami. Nie wasza wina, było tanio, my jesteśmy ok, itd. Biedactwa
    poszkodowane.

    Nie tłumaczcie nam tylko zadośćuczyńcie klientowi - na 100% wtedy odwoła
    niepochlebną opinię. A tak? Jesteście odbierani (przynajmniej przeze
    mnie) jak ostatni matacze.

    O regule "klient ma zawsze racje" już wszyscy zapominają. Klient ma
    zostawić pieniądze i się nie czepiać.

    Mój ojciec oddał puszkę na gwarancję (po 3 miesiącach przetarł się w
    nowym aucie pas bezpieczeństwa o ostrą krawędź plastiku osłaniającego
    słupek). Oczywiście to jest wina użytkownika, bo nieprawidłowo zwijał
    pas, itd.

    Dokładnie takie samo pierdolenie jak wasze - ładnie w bawełnę i "to nie
    nasza wina", "klient się nie zna", "klient jest głupi". Tylko troszkę
    delikatniej.

    Dopiero interwencja w ogólnopolskim przedstawicielstwie danego
    producenta poskutkowała naprawą. Części się znalazły nie w 3 miesiące
    sprowadzania z Francji tylko na za tydzień "specjalnym kurierem", na
    "specjalne życzenie". Z centrali w W-wie.

    > O tym jak działa nasz serwis najlepiej przekonać się samodzielnie-
    > zapraszamy klientów z Warszawy i okolic, do odwiedzenia nas i
    > skorzystania ze specjalnej oferty.

    O! Nie dość, że można wytłumaczyć publicznie, że klient jest głupi, to
    można sobie zrobić reklamę. Brawo!

    O jak miło - sikacz przyciąga nie tylko głupią młodzież gimnazjalną, ale
    też głupie firmy.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 7. Data: 2013-07-04 19:47:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-07-04 18:34, Ivam pisze:

> [...]
    > że zamiast się przyznać do winy, to się wykręcacie ładnymi, politycznymi
    > gadkami. Nie wasza wina, było tanio, my jesteśmy ok, itd. Biedactwa

    wow

    > Nie tłumaczcie nam tylko zadośćuczyńcie klientowi - na 100% wtedy odwoła
    > niepochlebną opinię. A tak? Jesteście odbierani (przynajmniej przeze
    > mnie) jak ostatni matacze.

    wow^2

    > O regule "klient ma zawsze racje" już wszyscy zapominają. Klient ma
    > zostawić pieniądze i się nie czepiać.

    wow^3

    > O! Nie dość, że można wytłumaczyć publicznie, że klient jest głupi, to
    > można sobie zrobić reklamę. Brawo!

    wow^4

    Nie bronie serwisu Moto Italia bo nie wiem jak bylo dokladnie. Ale skoro
    gosc zleca wymiane uszczelniaczy (2 h z przerwa na browara) a potem
    placze ze mu motocykl zgasl na swiatlach to cos jest z nim nie tak.
    Osobiscie sam bym takiego leszcza skroil podwojnie. Raz za uszczelniacze
    i wymiane (2h z przerwa na piwo) a drugi raz za trucie dupy.

  • 8. Data: 2013-07-04 21:16:12
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    W dniu 2013-07-04 19:47, Kuczu pisze:
> [...]
    > Osobiscie sam bym takiego leszcza skroil podwojnie. Raz za uszczelniacze
    > i wymiane (2h z przerwa na piwo) a drugi raz za trucie dupy.

    Twoja sprawa i może nawet racja stoi po ich (serwisu) stronie.

    Ale wkurwia mnie tłumaczenie się w taki sposób. Zamiast olać
    upierdliwego klienta (marginalny przypadek, który tak naprawdę nie
    narobi syfu), to wszystkim dokoła tłumaczą jakim chujem jest ten klient.

    Skąd mam wiedzieć, że jak pojadę do nich, żeby mi olej wymienili, a
    mechanicy podmienią mi akumulator, pisząc potem, że się nie znam,
    maszyna była używana, a oni nie odpowiadają za resztę części, których
    teoretycznie nie ruszają.

    Oleo-mac w Krośnie Odrzańskim w nowej kosie mi wymienili cylinder na
    używany (podczas standardowego pierwszego przeglądu) - na szczęście sąd
    przyznał mi (i kilku innym ofiarom) rację, a interes w końcu zwinęli.

    Jest jedna firma z Sulechowa (jeszcze istnieje, więc nazwy nie podam),
    która zajmuje się maszynami rolniczymi. Przy wymianie urwanego zaworu
    rozbierali też pompę wtryskową i wymienili turbo (na używane). A po
    remoncie skrzyni biegów głośniki w kabinie były inne (traktorzysta sobie
    wsadził pioniery, a odebrał maszynę z jakimś chujostwem z targu).

    W obu przypadkach klient oczywiście się nie zna, zapłacił za to co jest
    wymagane, a oni nie odpowiadają za to czego "nie ruszali". I kop się z
    koniem.

  • 9. Data: 2013-07-05 12:01:27
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Ivam napisał(a):

    > W obu przypadkach klient oczywiście się nie zna, zapłacił za to co jest
    > wymagane, a oni nie odpowiadają za to czego "nie ruszali". I kop się z
    > koniem.

    Ale jaki to ma zwiazek z tym serwisem?
    IMHO ladnie wytlumaczyli co i jak, mamy wersje obu stron i tyle.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 10. Data: 2013-07-05 17:33:32
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    > Ale jaki to ma zwiazek z tym serwisem?

    Taką samą mentalność.

    > IMHO ladnie wytlumaczyli co i jak, mamy wersje obu stron i tyle.

    Właśnie _ładnie_ wytłumaczyli. Ładny język i nadawanie na klienta. Zbyt
    ładnie i politycznie. Znam ten typ i mam tylko i wyłącznie złe
    doświadczenie z takiego gadania. Nie ma w nim prawdy, tylko
    udowadnianie, że oni są ok. Niezależnie czy są czy nie.