    From: jeDrASS <b...@u...gov>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: list dziękczynny - Moto Italia
    Date: Wed, 03 Jul 2013 22:09:42 +0200

    Do Moto Italia
    http://moto-italia.pl/

    Bardzo dziękuję za pokazanie, że motocykle Aprilia to niezwykłe maszyny,
    a ich serwisowanie to sztuka sama w sobie. Bo jak inaczej nazwać to co
    Państwo wyczyniali, to naprawdę sztuka... ale obrażania klienta,
    nieudolności, wręcz feeria niekompetnencji. Bardzo dziękuję za
    zmarnowanie mi tygodnia urlopu..
    Dziękuję za miesiąc "zamawiania" uszczelnienia do lagi i umawiania się
    na przegląd. Za to, że po miesiącu udało się do Państwa wstawić maszynę,
    rozebrać i stwierdzić, że nie mają rzeczonej uszczelki. Za prawie
    trzytygodniowe przetrzymywanie rozebranej maszyny.. Dziękuję też za
    wzruszającą próbę ratowania honoru i chęć podstawienie motocykla demo, a
    zakończoną jeszcze większą porażką bo gdy umawiałem się na odbiór
    demówki to Państwo z rozrywającym sercem żalem stwierdzili, że jednka
    nie dadzą bo chcę za daleko pojechać... oczywiście, że "daleko" z Waw
    nad morze, racja, Dębki to dla nakeda jednak za daleko.. A wisienką na
    torcie był odbiór. I tu wam znów dziękuję, za to, że po parudziesięciu
    metrach od serwisu motocykl miał okazję na środku skrzyżowania
    widowiskowo szarpnąć i stanąć, czym zadziwił wielu współkierujących... i
    mnie... dziękuję, za uświadomienie, że potraficie Państwo, ale jedynie
    puścić motoGP na ekrenie.. i prosze zostańcie przy tym, nie zajmujcie
    się serwisowaniem oraz obsługą klienta za co z góry dziękuję. Wasz były
    klient...

    --
    jeDrASS