eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklelist dziękczynny - Moto ItaliaRe: list dziękczynny - Moto Italia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.netfront.net!not-for-mail
    From: Ivam <f...@W...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: list dziękczynny - Moto Italia
    Date: Thu, 04 Jul 2013 18:34:59 +0200
    Organization: Netfront http://www.netfront.net/
    Lines: 55
    Message-ID: <kr487c$oiu$1@adenine.netfront.net>
    References: <kr20e1$ii0$1@news.task.gda.pl>
    <cf9450825a88b9e6f553e7def880695f$1@grupy.scigacz.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.66.80.176
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: adenine.netfront.net 1372955692 25182 89.66.80.176 (4 Jul 2013 16:34:52 GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...net
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Jul 2013 16:34:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    In-Reply-To: <cf9450825a88b9e6f553e7def880695f$1@grupy.scigacz.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:662299
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-04 16:52, Moto-Italia pisze:
    > Salon MotoItalia,
    >
    > W odpowiedzi na ten "otwarty list dziękczynny"
    [...] bla bla bla
    > Reasumując: klient otrzymał propozycję bezpłatnego użyczenia maszyny
    > zastępczej, a sama usługa, w ramach rekompensaty za przedłużenie nie
    > będące winą firmy "MotoItalia", została wykonana bezpłatnie.

    Reasumując śmiem twierdzić, że też Was nigdy nie odwiedzę. A to dlatego,
    że zamiast się przyznać do winy, to się wykręcacie ładnymi, politycznymi
    gadkami. Nie wasza wina, było tanio, my jesteśmy ok, itd. Biedactwa
    poszkodowane.

    Nie tłumaczcie nam tylko zadośćuczyńcie klientowi - na 100% wtedy odwoła
    niepochlebną opinię. A tak? Jesteście odbierani (przynajmniej przeze
    mnie) jak ostatni matacze.

    O regule "klient ma zawsze racje" już wszyscy zapominają. Klient ma
    zostawić pieniądze i się nie czepiać.

    Mój ojciec oddał puszkę na gwarancję (po 3 miesiącach przetarł się w
    nowym aucie pas bezpieczeństwa o ostrą krawędź plastiku osłaniającego
    słupek). Oczywiście to jest wina użytkownika, bo nieprawidłowo zwijał
    pas, itd.

    Dokładnie takie samo pierdolenie jak wasze - ładnie w bawełnę i "to nie
    nasza wina", "klient się nie zna", "klient jest głupi". Tylko troszkę
    delikatniej.

    Dopiero interwencja w ogólnopolskim przedstawicielstwie danego
    producenta poskutkowała naprawą. Części się znalazły nie w 3 miesiące
    sprowadzania z Francji tylko na za tydzień "specjalnym kurierem", na
    "specjalne życzenie". Z centrali w W-wie.

    > O tym jak działa nasz serwis najlepiej przekonać się samodzielnie-
    > zapraszamy klientów z Warszawy i okolic, do odwiedzenia nas i
    > skorzystania ze specjalnej oferty.

    O! Nie dość, że można wytłumaczyć publicznie, że klient jest głupi, to
    można sobie zrobić reklamę. Brawo!

    > Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

    O jak miło - sikacz przyciąga nie tylko głupią młodzież gimnazjalną, ale
    też głupie firmy.


    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: