    From: Ivam <f...@W...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: list dziękczynny - Moto Italia
    Date: Thu, 04 Jul 2013 21:16:12 +0200

    W dniu 2013-07-04 19:47, Kuczu pisze:
    > Nie bronie serwisu Moto Italia bo nie wiem jak bylo dokladnie. Ale skoro
    > gosc zleca wymiane uszczelniaczy (2 h z przerwa na browara) a potem
    > placze ze mu motocykl zgasl na swiatlach to cos jest z nim nie tak.
    > Osobiscie sam bym takiego leszcza skroil podwojnie. Raz za uszczelniacze
    > i wymiane (2h z przerwa na piwo) a drugi raz za trucie dupy.

    Twoja sprawa i może nawet racja stoi po ich (serwisu) stronie.

    Ale wkurwia mnie tłumaczenie się w taki sposób. Zamiast olać
    upierdliwego klienta (marginalny przypadek, który tak naprawdę nie
    narobi syfu), to wszystkim dokoła tłumaczą jakim chujem jest ten klient.

    Skąd mam wiedzieć, że jak pojadę do nich, żeby mi olej wymienili, a
    mechanicy podmienią mi akumulator, pisząc potem, że się nie znam,
    maszyna była używana, a oni nie odpowiadają za resztę części, których
    teoretycznie nie ruszają.

    Oleo-mac w Krośnie Odrzańskim w nowej kosie mi wymienili cylinder na
    używany (podczas standardowego pierwszego przeglądu) - na szczęście sąd
    przyznał mi (i kilku innym ofiarom) rację, a interes w końcu zwinęli.

    Jest jedna firma z Sulechowa (jeszcze istnieje, więc nazwy nie podam),
    która zajmuje się maszynami rolniczymi. Przy wymianie urwanego zaworu
    rozbierali też pompę wtryskową i wymienili turbo (na używane). A po
    remoncie skrzyni biegów głośniki w kabinie były inne (traktorzysta sobie
    wsadził pioniery, a odebrał maszynę z jakimś chujostwem z targu).

    W obu przypadkach klient oczywiście się nie zna, zapłacił za to co jest
    wymagane, a oni nie odpowiadają za to czego "nie ruszali". I kop się z
    koniem.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo