eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklelist dziękczynny - Moto ItaliaRe: list dziękczynny - Moto Italia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: list dziękczynny - Moto Italia
    Date: Thu, 04 Jul 2013 10:46:12 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <kr3cp1$8er$1@node1.news.atman.pl>
    References: <kr20e1$ii0$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 150.254.196.249
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1372927586 8667 150.254.196.249 (4 Jul 2013 08:46:26
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Jul 2013 08:46:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    In-Reply-To: <kr20e1$ii0$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:662294
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-03 22:09, jeDrASS pisze:
    > Do Moto Italia
    > http://moto-italia.pl/
    >
    > Bardzo dziękuję za pokazanie, że motocykle Aprilia to niezwykłe maszyny,
    > a ich serwisowanie to sztuka sama w sobie. Bo jak inaczej nazwać to co
    > Państwo wyczyniali, to naprawdę sztuka... ale obrażania klienta,
    > nieudolności, wręcz feeria niekompetnencji. Bardzo dziękuję za
    > zmarnowanie mi tygodnia urlopu..
    > Dziękuję za miesiąc "zamawiania" uszczelnienia do lagi i umawiania się
    > na przegląd. Za to, że po miesiącu udało się do Państwa wstawić maszynę,
    > rozebrać i stwierdzić, że nie mają rzeczonej uszczelki. Za prawie
    > trzytygodniowe przetrzymywanie rozebranej maszyny.. Dziękuję też za
    > wzruszającą próbę ratowania honoru i chęć podstawienie motocykla demo, a
    > zakończoną jeszcze większą porażką bo gdy umawiałem się na odbiór
    > demówki to Państwo z rozrywającym sercem żalem stwierdzili, że jednka
    > nie dadzą bo chcę za daleko pojechać... oczywiście, że "daleko" z Waw
    > nad morze, racja, Dębki to dla nakeda jednak za daleko.. A wisienką na
    > torcie był odbiór. I tu wam znów dziękuję, za to, że po parudziesięciu
    > metrach od serwisu motocykl miał okazję na środku skrzyżowania
    > widowiskowo szarpnąć i stanąć, czym zadziwił wielu współkierujących... i
    > mnie... dziękuję, za uświadomienie, że potraficie Państwo, ale jedynie
    > puścić motoGP na ekrenie.. i prosze zostańcie przy tym, nie zajmujcie
    > się serwisowaniem oraz obsługą klienta za co z góry dziękuję. Wasz były
    > klient...
    >

    juz widze jak sie przejeli...

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: