eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklelist dziękczynny - Moto ItaliaRe: list dziękczynny - Moto Italia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Moto-Italia <biuro@_NOSPAM_moto-italia.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: list dziękczynny - Moto Italia
    Date: Thu, 4 Jul 2013 14:52:56 +0000 (UTC)
    Organization: TR Newsportal [http://www.newsportal.one.pl]
    Lines: 60
    Message-ID: <cf9450825a88b9e6f553e7def880695f$1@grupy.scigacz.pl>
    References: <kr20e1$ii0$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1372949576 22512 85.232.234.178 (4 Jul 2013 14:52:56
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Jul 2013 14:52:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/4.0
    X-HTTP-Posting-Host: ghi137.internetdsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:662297
    [ ukryj nagłówki ]

    Salon MotoItalia,

    W odpowiedzi na ten "otwarty list dziękczynny" chcieliśmy uprzejmie
    zwrócić uwagę, że fakty w nim zostały przedstawione bardzo jednostronne i
    w naszym mniemaniu krzywdząco dla salonu "MotiItalia", dla którego dbanie
    o dobro klienta jest celem priorytetowym. Okres, który nasz były klient
    raczył opisać jako "miesiąc umawiania na przegląd" wg naszej oceny był
    nie tylko krótszy, ale nade wszystko wynikał z nawału pracy w serwisie,
    który zajmuje się serwisowaniem maszyn wszystkich marek- każdego klienta
    pragniemy obsłużyć jak najszybciej, nie możemy jednak zignorować osób,
    które zostawiły już swoje maszyny, porzucając je na rzecz kogoś, kto
    chciałby aby zająć się jego motocyklem natychmiast. W każdym warsztacie
    samochodowym czy motocyklowym, z reguły należy się umówić- czasami jest to
    okres dłuższy, czasami natychmiastowy- tak jest również u nas. Pech
    chciał, że autor listu trafił na szczyt sezonowych przeglądów - stąd
    odległy termin, za który oczywiście przepraszamy.

    Ponieważ, naprawa, z powodów niezależnych od firmy "MotoItalia", miała
    potrwać dłużej niż początkowo założono, zaproponowaliśmy klientowi,
    bezpłatne użyczenie motocykla zastępczego do czasu przygotowania jego
    własnej maszyny- owym motocyklem była nowa Aprilia Shiver 750. Tego typu
    zachowanie wyróżnia nas wśród serwisów - nawet jeżeli serwisy samochodowe
    udostępniają pojazdy zastępcze są to zazwyczaj usługi odpłatne. Niestety
    klient nie był zainteresowany krótkoterminowym użyczeniem motocykla-
    chciał nim pojechać na wakacje, zabrać go na około półtora tygodnia i
    zrobić ( co de facto nie było dla nas problemem) około 2 000 km.
    Wychodzimy z założenia, że motocykle udostępniamy na czas trwania naprawy
    serwisowej- nie możemy ich oddać na dłużej ponieważ muszą czekać w
    gotowości, aby ewentualnie służyć naszym innym klientom.

    Ostateczna uwaga na temat tego, że motocykl po kilkudziesięciu metrach po
    opuszczeniu serwisu zgasł na światłach, sugerująca, że nie dopełniliśmy
    jakichś obowiązków jest wprowadzaniem opinii publicznej w błąd. Motocykl
    naszego byłego klienta, został wstawiony do serwisu w celu wymiany
    uszczelniaczy w przednim zawieszeniu- ostatecznie, sama usługa została
    wykona bezpłatnie ( klient zapłacił tylko za materiały). Żaden dodatkowy
    przegląd, diagnostyka, ani jakikolwiek inny rodzaj serwisu nie został
    przez klienta zlecony. Rzeczony motocykl jest maszyną używaną i nie
    obejmuje jej gwarancja. Fakt, że zgasł na światłach nie ma żadnego związku
    z pobytem w naszym serwisie i mógł mieć wiele przyczyn, łącznie z
    nieumiejętnym wypuszczeniem sprzęgła.

    Reasumując: klient otrzymał propozycję bezpłatnego użyczenia maszyny
    zastępczej, a sama usługa, w ramach rekompensaty za przedłużenie nie
    będące winą firmy "MotoItalia", została wykonana bezpłatnie.

    O tym jak działa nasz serwis najlepiej przekonać się samodzielnie-
    zapraszamy klientów z Warszawy i okolic, do odwiedzenia nas i skorzystania
    ze specjalnej oferty. Przez najbliższe 7 dni będziemy dokonywać pomiarów
    na hamowni w promocyjnej cenie 170zł oraz udzielać wszystkim klientom
    bezpłatnych konsultacji dotyczących możliwości taniego podniesienia
    sportowego potencjału ich motocykla. Maszyny będzie można również dostroić
    w profesjonalny sposób za pomocą hamowni.

    Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt z szefem naszego serwisu,
    Panem Jarosławem Dolatą, pod numerem 608 822 676.

    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: