  • 1. Data: 2009-01-24 23:26:04
    Temat: [lekkie OT] Tło do amatorsiego atelier
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.ble.wp.pl>

    Witam

    Szukam kilku teł do domowego atelier.
    Myślałem o jednolitym szarym, czarnym, niebieskim itp...
    Na allegro jest tego typu teł pełno, wiec tu się rodzi
    pytanie, które wybrać i na co zwracać uwagę przy wyborze.

    Z góry dzięki za podpowiedź

    --
    Szolek
    Verba docent, exempla trahunt

  • 2. Data: 2009-01-24 23:41:11
    Temat: Re: [lekkie OT] Tło do amatorsiego atelier
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Szolek" napisał
    > Szukam kilku teł do domowego atelier.
    > Myślałem o jednolitym szarym, czarnym, niebieskim itp...
    > Na allegro jest tego typu teł pełno, wiec tu się rodzi
    > pytanie, które wybrać i na co zwracać uwagę przy wyborze.

    Trzymaj się z daleka od agrowłóknin występujących w czarnym i białym kolorze
    (farbowane na kolory są chyba też).

    Jeśli ma być jednolite to lepiej zapłacić więcej i kupić papierowe niż to
    gówno.

    Malowane i gnieciuchy to inna para kaloszy.

    adam

  • 3. Data: 2009-01-25 06:44:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Szolek pisze:
    > Szukam kilku teł do domowego atelier.
    > Myślałem o jednolitym szarym, czarnym, niebieskim itp...
    > Na allegro jest tego typu teł pełno, wiec tu się rodzi
    > pytanie, które wybrać i na co zwracać uwagę przy wyborze.

    Białe - podkład... ''plandekowy'' na bannery (nie znam fachowej nazwy) -
    bardzo dobre, zmywalne, trwałe, jednolite. Na papierze zbankrutujesz.
    Czarne to niestety papier, ale mniej się zużywa. To co wyżej da bliki.
    Inne nie są potrzebne, a gnieciuchy zrobisz sam.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2009-01-25 09:19:41
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

> [...]
    > Czarne to niestety papier, ale mniej się zużywa. To co wyżej da bliki.
    > Inne nie są potrzebne, a gnieciuchy zrobisz sam.

    jako czarne stosowałem paroizolacje pod dachówki do kupienia w skladach
    budowlanych . Bardzo wytrzymałe.

    Mayky

    www.mayky.pl

  • 5. Data: 2009-01-25 19:49:14
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

> [...]
    > Czarne to niestety papier, ale mniej się zużywa. To co wyżej da bliki.
    > Inne nie są potrzebne, a gnieciuchy zrobisz sam.

    o tych plandekowych nie slyszalem... serio? mozna to brac pod uwage? ile to
    kosztuje?
    jesli chodzi o jednokolorowe, to poza papierami nie ma nic innego. Fomei ma
    za dwie stówki
    chyba, deko cieńsze od foba o manfrotty, ale moga byc. Pogonisz modelki aby
    buty czyściły i bedzie good.
    Sam uzywam fomei i nie narzekam, bo te z agro to shit nie z tej ziemi. Chyba
    ze na extremalnie duzej przesłonie sie foci,
    wowczas tylko desen mamy w tle, bez plam, zagniotów i blików.

    Pozdr
    Rakis

  • 6. Data: 2009-01-25 19:53:53
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Rakan" <n...@p...fm> napisał w wiadomości

    > o tych plandekowych nie slyszalem... serio? mozna to brac pod uwage? ile
    > to kosztuje?

    Nic nie kosztuje, pytaj w firmach zajmujących się np. stoiskami targowymi,
    roll-upami.
    Czasami trafi się taki "źle wydrukowany" roll-up - to jest bardzo
    praktyczne. Potwierdzam bo mam.
    tomekk

  • 7. Data: 2009-01-25 19:56:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Rakan pisze:

    > o tych plandekowych nie slyszalem... serio? mozna to brac pod uwage? ile to
    > kosztuje?

    Chyba jakoś 20zł/m2

> [...]
    > ze na extremalnie duzej przesłonie sie foci,
    > wowczas tylko desen mamy w tle, bez plam, zagniotów i blików.

    Te plandeki też bywają różne i mają lekką fakturę, ale bez porównania -
    praktycznie nie widać tego, może przy bardzo twardym świetle i skrajnie
    małym kącie (przy zdjęciach ''z żaby'').
    Zaletą jest trwałość - myje się czymś do kuchni, a ślady z obcasów czy
    gum różnych można wyczyścić zmywaczem do paznokci czy terpentyną (nie
    nitro itp). Jeśli pod spodem jest twarde pcv, panele czy beton to tło
    będzie służyło długo.

    Muszę natomiast sprawdzić tę paroizolację, bo czarne też długo czarnym
    nie jest. Teoretycznie można szanować ale po prostu niewygodnie jest się
    z tym cackać i zdejmować buty za każdym razem (o modelce nie wspomnę).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym postawić sobie pomnik - gdzie się coś takiego załatwia?/

  • 8. Data: 2009-01-25 20:18:46
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > Chyba jakoś 20zł/m2

    policzmy, 3 m szerokosci - 60zł x 5mb wychodzi 300 zł
    to tez nie jest tanio...o ile faktycznie tyle bardziej trwałe niz biały
    papier.
    Dodam ze papier 2,7 szeroki i dlugi na 11mb - za dwiescie pare zł
    Rakis

  • 9. Data: 2009-01-25 20:37:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rakan wrote:

> [...]
    > biały papier.
    > Dodam ze papier 2,7 szeroki i dlugi na 11mb - za dwiescie pare zł

    no i masz tło na 4 sesje...

    a ten plastik poużywasz sporo dłużej.