  • 1. Data: 2009-01-24 16:55:17
    Temat: kalendarz dla fotografa na www
    Od: conik <c...@i...pl>

    czy jest jakis skrypt darmowy lub komercyjny ktory mozna podpiac pod
    strone www a w ktorym klient moze miec wglad w wolne terminy
    zdjec...oczywiscie chodzi o zdjecia slubne
    cos prostego bo w sumie sama idea jest dosyc prosta
    pozdr
    Conik

  • 2. Data: 2009-01-24 17:14:13
    Temat: Re: kalendarz dla fotografa na www
    Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "conik" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > czy jest jakis skrypt darmowy lub komercyjny ktory mozna podpiac pod
    > strone www a w ktorym klient moze miec wglad w wolne terminy

    Może google kalendarz http://www.google.com/intl/pl/googlecalendar/tour.ht
    ml
    ?

    Pozdrawiam
    Carmen

  • 3. Data: 2009-01-24 18:30:13
    Od: gervee <g...@g...com>

    On 24 Sty, 17:55, conik <c...@i...pl> wrote:
> [...]
    > zdjec...oczywiscie chodzi o zdjecia slubne
    > cos prostego bo w sumie sama idea jest dosyc prosta

    Tak jak Carmen Ci sugerowała. Kalendarz google powinien wystarczyć.
    Właśnie go testuję i wygląda dosyć obiecująco.
    Rafał

  • 4. Data: 2009-01-24 19:40:29
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    Zdecydowanie google callendar

    Matusz

  • 5. Data: 2009-01-25 00:32:24
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Matusz wrote:
    > Zdecydowanie google callendar

    jego wadą jest skomplikowany interface
    tu musi być SZYBKA informacja

    więc google calendar nijak ma się do tego celu IMHO

    poza tym - żeby zobaczyć kalendarz, trzeba posiadać konto w googlu - mi by
    się nie chciało

    więc ogólnie pomysł bez sensu
    chyba, że nie znam jakiś możliwości tego kalendarza...

    --
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-01-25 08:16:33
    Od: gervee <g...@g...com>

    On 25 Sty, 01:32, "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> wrote:

> [...]
    > się nie chciało
    >
    > więc ogólnie pomysł bez sensu
    > chyba, że nie znam jakiś możliwości tego kalendarza...

    Z tego co wiem to konto trzeba posiadać jeśli chcesz tego kalendarza
    używać. Jeśli wstawisz kod ze stron google do swojej strony to
    kalendarz będzie na niej widoczny. Interface jest bardzo prosty i
    intuicyjny (dla gości) faktycznie dla właściciela kalendarza taki nie
    jest.
    Wadą tego kalendarza (jak zauważyłem w tej chwili) to brak możliwości
    dopasowania wyglądu pod swoje potrzeby oraz niestety wymiary
    osadzonego w stronie kalendarza (co prawda można ustawić szerokość i
    wysokość ale nie do końca wtedy jest widoczny interface kalendarza).

    Rafał

  • 7. Data: 2009-01-25 08:27:50
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > jego wadą jest skomplikowany interface
    > tu musi być SZYBKA informacja
    >
    > więc google calendar nijak ma się do tego celu IMHO

    Niezauwazylem by byl jakos wyjatkowo skomplikowany - ale o gustach sie nie
    dyskutuje.

    > poza tym - żeby zobaczyć kalendarz, trzeba posiadać konto w googlu - mi by
    > się nie chciało

    Nietrzeba,
    http://www.google.com/googlecalendar/event_publisher
    _guide.html#site
    - mozna go opublikowac na stronie WWW

    > więc ogólnie pomysł bez sensu

    Uzywam tego 'pomyslu' w innej branzy z sukcesem, nietrafilem jeszcze na
    klienta ktory by narzekal ze mu cos tam nie pasuje.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 8. Data: 2009-01-25 08:52:41
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Sat, 24 Jan 2009 17:55:17 +0100, conik napisał(a):

> [...]
    > zdjec...oczywiscie chodzi o zdjecia slubne
    > cos prostego bo w sumie sama idea jest dosyc prosta

    Coś więcej jak tylko podgląd:
    http://www.appointmentbookingpro.com/index.php?optio
    n=com_rsappt_pro13&view=Booking%20Screen%20GAD&Itemi
    d=94
    Kalendarze istnieją chyba dla wszystkich darmowych skryptów.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 9. Data: 2009-01-25 22:13:44
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

> [...]
    > zdjec...oczywiscie chodzi o zdjecia slubne
    > cos prostego bo w sumie sama idea jest dosyc prosta

    Był na php taki skrypt kiedyś uzywałem na wzór organizera. wpisz w google
    calendar i php to znajdziesz

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com