  • 1. Data: 2009-01-24 15:22:34
    Temat: Canon IXUS 70 a nowy firmware ?
    Od: "joop27" <x...@w...pl>

    chciałem zapytać gdzie znajde nowy firmware do aparatu canon ixus 70 ? i jak
    sprawdzić jaki mam obecnie firmware w tym aparacie, jak był ktoś tak dobry
    podpowiedzieć. ?
    Niewiem czy to nie jest ten sam aparat co SD1000 ? na moim pisze digital
    ixus 70

  • 2. Data: 2009-01-25 13:07:28
    Temat: Re: Canon IXUS 70 a nowy firmware ?
    Od: "Zbig T." <z...@z...net>

    joop27 pisze:
> [...]
    > podpowiedzieć. ?
    > Niewiem czy to nie jest ten sam aparat co SD1000 ? na moim pisze digital

    Tak, ten aparat w USA funkcjonuje pod nazwą SD1000. Z samodzielnym
    zdobyciem nowego firmwaru (o ile taki wypuszczono) będzie ciężko,
    ponieważ Canon jakiś czas temu przyjął politykę nieudostępniania
    publicznie nowych wersji dla kompaktów. Mają do nich dostęp serwisy.
    Teoretycznie nowe wersje oprogramowania powinny być tutaj:
    http://web.canon.jp/imaging/BeBit-e.html ale nie ma tam nic nowszego niż
    z maja 2006 r.

    Co do sprawdzenia wersji, najlepiej skorzystaj z instrukcji tutaj:
    http://chdk.wikia.com/wiki/SD1000 a przy okazji dowiesz się, jakie znane
    wersje softu pojawiły się do tego modelu.

    Najlepiej od razu załóż na karcie plik vers.req (zamiast standardowego
    ver.req) - być może uzyskasz dzięki temu również całkowitą liczbę
    zrobionych zdjęć. Z włożoną kartą z wymaganym plikiem włącz aparat w
    trybie przeglądania, wciśnij (i trzymaj) FUNC/SET a następnie naciskaj
    DISP, żeby uzyskać kolejne ekrany z informacjami.

    Zbig T.

    (Trzy dolary w temacie sprawią, że email dojdzie)