  • 1. Data: 2009-01-24 20:00:00
    Temat: Aparat to Fuji 5
    Od: "Gil" <g...@o...eu>

    Aparat to Fuji 5. Szkła pomińmy bo są. Jakiego fotografa podczepić pod to body?

  • 2. Data: 2009-01-24 20:27:02
    Temat: Re: Aparat to Fuji 5
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Gil pisze:
    > Aparat to Fuji 5. Szkła pomińmy bo są. Jakiego fotografa podczepić pod to body?

    Najlepszego jakiego znajdziesz.

    Cóż to za dziwny temat? Nawet na flejma za bardzo się nie nadaje. O_o

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 3. Data: 2009-01-24 21:05:16
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Gil wrote:

    > Aparat to Fuji 5. Szkła pomińmy bo są. Jakiego fotografa podczepić
    > pod to body?

    Nie masz zielonego programu?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 4. Data: 2009-01-24 21:57:56
    Od: " Gil" <g...@W...gazeta.pl>

    Paweł W. <p...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Cóż to za dziwny temat? Nawet na flejma za bardzo się nie nadaje. O_o

    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.

    Nie znasz się. Dynamika !!
    A flejmów nie śledzisz.

  • 5. Data: 2009-01-24 22:00:00
    Od: " Gil" <g...@W...gazeta.pl>

    Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał(a):

    > Nie masz zielonego programu?

    Ze szkłami Tessar?? !!

  • 6. Data: 2009-01-24 22:23:24
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Gil pisze:

    > Nie znasz się. Dynamika !!
    > A flejmów nie śledzisz.

    Śledzę, jak się nudzę :P
    A Fuji chyba nie było krytykowane za swoją matrycę. Raczej wszyscy
    podziwiają pomysł Fuji i czekają, co też pokaże nowa matryca EXR w
    lustrzance.
    W Fuji musisz po prostu dobrze naświetlić cienie, żeby wykorzystać
    możliwości matrycy. No i umieć wywołać tego specyficznego rawa.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 7. Data: 2009-01-25 00:40:11
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze "Paweł W.":

    > Najlepszego jakiego znajdziesz.
    >
    > Cóż to za dziwny temat? Nawet na flejma za bardzo się nie nadaje. O_o

    To jakiś przemyślny atak na mnie...

    A w ogóle to ile wydałeś na szkło i body? Mniej niż na samochód? To się
    zamknij, bo przyjdzie Gil i weźmie za mordę.

  • 8. Data: 2009-01-25 09:26:57
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Rzecze "Paweł W.":

    > To jakiś przemyślny atak na mnie...

    Nie na ciebie. Spokojnie.

    > A w ogóle to ile wydałeś na szkło i body? Mniej niż na samochód? To się
    > zamknij, bo przyjdzie Gil i weźmie za mordę.

    Dopiero planuję kupno samochodu i na pewno nie będzie droższy od aparatu :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.