  • 1. Data: 2010-11-23 21:24:21
    Temat: lekki, mały aparat
    Od: "Laik" <p...@p...onet.pl>

    Witajcie!
    Zacznę od tego, że samodzielnie szukałem odpowiedzi na zagadnienie, lecz efekt
    jest mizerny. Nie jestem znawcą fotografii cyfrowej, dlatego wolę poradzić się
    Was, osoby z odpowiednią wiedzą.
    Jestem modelarzem i lubię robić fotki i filmy z pokładu modelu latającego. Jeśli
    chcecie i jest to w dobrym tonie na tej grupie, to podam link do moich
    podniebnych fotek. Do tej pory fotki wykonywałem aparatem gSmart mini2, a
    ostatnio mini kamerką-breloczkiem do kluczy. Pierwszy z tych aparatów zużył się
    z czasem, drugi nie grzeszy jakością (pierwszy zresztą także nie). Szukam więc
    nowego sprzętu "szpiegowskiego". Powinien być to aparat lekki (ograniczenia
    nośności modeli), z możliwością wykonywania filmów, o cenie najlepiej do 200zł.
    Przychodzi Wam coś do głowy?
    Pozdrawiam
    PiotrP

  • 2. Data: 2010-11-24 12:07:39
    Temat: Re: lekki, mały aparat
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Laik napisał(a) :
    > Powinien być to aparat lekki (ograniczenia
    > nośności modeli), z możliwością wykonywania filmów, o cenie najlepiej do 200zł.
    > Przychodzi Wam coś do głowy?

    Może poszukaj na Alledrogo? Są kamery w zegarkach za mniej niż
    150zł, to może i samą kamerę kupisz.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]