  • 11. Data: 2013-05-08 12:50:48
    Temat: Re: led uv-c ? malutkie sterylizatory...
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-05-08 09:37, PeJot pisze:

    > Młodzi rodzice to złote jajko dla wszelkich producentów gadżetów.
    > Szczególnie tych gadżetów, których działanie lub niedziałanie niełatwo
    > wykazać, ale za to ładnie wyglądają.

    Kasiaści rodzice zastraszani zagrożeniem zdrowia i życia dziecka kupią
    wszystko - monitory oddechu, szczepionki, elektroniczne podgrzewacze,
    analizatory płaczu, ale dla tych co mogą mniej wydać też trzeba coś
    wyprodukować - jakieś kaski do nauki chodzenia no i te sterylizatory
    smoczków... Nawet jeśli by działały to... koleżanka mówiła:
    przy pierwszym dziecku smoczek się sterylizuje, przy drugim płucze pod
    wodą, przy trzecim 'przemywa' we własnych ustach :)

    --
    Michał

  • 12. Data: 2013-05-08 16:59:37
    Od: Jacek Radzikowski <j...@n...spam.com>

    Michał Lankosz wrote:
    [...]
    > przy pierwszym dziecku smoczek się sterylizuje, przy drugim płucze pod
    > wodą, przy trzecim 'przemywa' we własnych ustach :)

    Co ciekawe, ta trzecia metoda jest podobno najzdrowsza:
    http://pediatrics.aappublications.org/content/early/
    2013/04/30/peds.2012-3345

    pzdr.
    j.

  • 13. Data: 2013-05-08 18:05:13
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-05-08 12:50, Michał Lankosz pisze:
> [...]
    > przy pierwszym dziecku smoczek się sterylizuje, przy drugim płucze pod
    > wodą, przy trzecim 'przemywa' we własnych ustach :)
    No i ja jestem takiego wyznania, ale weź wytłumacz to rodzinie, zatłuką
    cię grzechotką na śmierć "chcesz nieszczęścia dla swojego dziecka?
    Choroby! mikroby! bakterie! pneumokoki i inne sepsy! Zobaczysz, to twoja
    wina będzie!" - więc dla świętego spokoju im zrobię pudełko z diodą UV ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 14. Data: 2013-05-08 18:27:59
    Temat: Re: [OT] led uv-c ? malutkie sterylizatory...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-05-07 22:54, Tomasz Wójtowicz wrote:
    > Nie żyjemy na XIX wiecznej wsi z
    > tamtejszym poziomem higieny. A i wtedy dzieci jakoś przeżywały.

    "Jakoś" jest tu mocno na miejscu. Ale nadrabiali ilością.

  • 15. Data: 2013-05-08 18:52:51
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@g...away.com>

    > "Jakoś" jest tu mocno na miejscu. Ale nadrabiali ilością.

    Ówczesna śmiertelność wynikała głównie z niezdolności medycyny do
    leczenia chorób dzisiaj uważanych za błahe. A nie z powodu kontaktu z
    bakteriami.

  • 16. Data: 2013-05-08 18:54:30
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@g...away.com>

    W dniu 2013-05-08 18:05, BartekK pisze:
> [...]
    > wina będzie!" - więc dla świętego spokoju im zrobię pudełko z diodą UV ;)

    Wybacz, ale folgowanie paranoi na zasadzie "dla świętego spokoju..."
    nigdy nie kończy się dobrze. Człowiek musi być szczery sam ze sobą, a
    nie zakrywać się pod płaszczykiem niezrównoważenia emocjonalnego.

  • 17. Data: 2013-05-08 23:20:22
    Temat: [OT] Re: led uv-c ? malutkie sterylizatory...
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > przy pierwszym dziecku smoczek się sterylizuje, przy drugim płucze pod
    > wodą, przy trzecim 'przemywa' we własnych ustach :)

    to racja. jak pierwsze dziecko połknie złotówkę - lecimy na pogotowie.
    jak drugie dziecko połknie złotówkę - zabieramy mu złotówkę ze skarbonki
    i jesteśmy kwita

    ToMasz

  • 18. Data: 2013-05-09 00:40:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BartekK" <s...@d...org> wrote in message
> [...]
    > wina będzie!" - więc dla świętego spokoju im zrobię pudełko z diodą UV ;)

    I za 30zł naprawdę chce Ci się coś robić od zera?

    Poza tym - "Mądry głupiemu ustępuje..." i dlatego ten świat tak wygląda...

  • 19. Data: 2013-05-09 00:52:15
    Temat: Re: [OT] Re: led uv-c ? malutkie sterylizatory...
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@g...away.com>

    W dniu 2013-05-08 23:20, ToMasz pisze:

    > to racja. jak pierwsze dziecko połknie złotówkę - lecimy na pogotowie.
    > jak drugie dziecko połknie złotówkę - zabieramy mu złotówkę ze skarbonki
    > i jesteśmy kwita

    Gorzej będzie jak dziecko połknie litową bateryjkę typu guziczek. Wtedy
    życie może mu uratować wyłącznie natychmiastowa jazda do szpitala.

  • 20. Data: 2013-05-09 01:00:55
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 7 Maj, 21:46, BartekK <s...@d...org> wrote:

    > Tak się zdarzyło, że dostałem misję "potrzebny mały sterylizator" i
    > patrzę - a tu sterylizatory do smoczków dla dziecka, całość wielkości
    > ~jajko-niespodzianka, na 2 paluszki AAA. Wygląda to na zwykłego leda,
    > ale robią/sprzedają to firmy całkiem szanowane w "dzieckowych" tematach,
    > i nie kosztuje to pierdyliona euro tylko ~30zł
    > Więc o co chodzi?

    Jak nie wiesz o co, to wiadomo o co. Do mnie też niedawno dzwoniła
    panienka, i nawija o darmowym badaniu całego organizmu metodą jakiejś
    pierdokinezy czy coś w tym stylu.. Na moje pytanie jakiej specjalności
    lekarze tam będą, odpowiedziała: "Nie Panie Cheblu, to nie będą
    lekarze, to będą specjaliści". Japierdolę !!! W Afryce to się chyba
    Szaman nazywa. Trza przywyknąć, mamy XXI wiek, w telewizorni pojawiły
    się wróżki i wróżbici, maturzysta nie jest w stanie pomnożyć w czapie
    liczby jednocyfrowej przez dwucyfrową, dogmaty religijne stają się
    prawem, pederaści adoptują dzieci, i tak dalej można fandzolić. Egon,
    KLAWO JAK CHOLERA!!