  • 31. Data: 2016-03-25 23:49:43
    Temat: Re: kupuję telewizor :)
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > 4K i 40 cali nie idzie w parze. Ot co.
    > Wg mnie, szkoda kasy. 4K jak już to powyżej 65 cali, wiadomo, im więcej
    > tym lepiej.

    TV, faktycznie kompletnie bez sensu. Monitor... genialne, o ile tylko
    grafika wyrobi.

    Irek.N.

  • 32. Data: 2016-03-25 23:52:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Mar 2016 22:34:22 +0100, Piotr Wyderski
    > Stąd pytanie mam odwrotne: po co komu dekodery od kablówek, skoro
    można
    > mieć to wszystko w telewizorze?

    Pod warunkiem, że kablówki dają kartę CI, a nie wszystkie dają :(.

    --
    Marek

  • 33. Data: 2016-03-25 23:55:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Mar 2016 22:29:05 +0100, Piotr Wyderski
    > Seria HU7500 ma podwójny tuner zarówno dla pasma naziemnego,

    A on też ma już całą elektronikę poza budą telewizora tak jak seria
    js9000 i wyżej?

    --
    Marek

  • 34. Data: 2016-03-26 00:22:21
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Marek wrote:

    > A on też ma już całą elektronikę poza budą telewizora tak jak seria
    > js9000 i wyżej?

    Wszystko ma w budzie. :)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 35. Data: 2016-03-26 00:27:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Mar 2016 22:50:48 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > A wsadzenie H265 na DVD nie dalo by namiastki czegoś lepszego niż
    HD?
    > Swego czasu sprzedawane byly płyty DVD z *plikami* filmowymi
    > skompresowanymi bodaj xvidem czy divxem. Mam taka jedną. 3 filmy
    DVD na
    > jednej płycie DVD.

    Ale to na pewno jest dvd-video a nie dvd-rom ze "zwykłymi" plikami?

    >Przy H265 może uda się sięgnąć powyzej HD.

    No tak, ale czy odtwarzacze dvd uznają to za koszerny format (youtube
    uznał że do 4k jest najbardziej koszerny vp8/vp9 i lansuje ten). Moda
    na robienie urządzeń "pod jeden słuszny format" może być ciągle żywa.
    Pierwsze dvd nie umiały niczego odtwarzać oprócz dvd-video mpeg2.
    Przy czym im bardzIej markowy player tym bardziej nic nie umiał.
    Później już potrafiły coraz bardziej się otwierać na inne formaty,
    powiedzmy "pirackie".
    Podejrzewam, że to co proponujesz pójdzie predzej na odtwarzaczu
    wbudowanym w miarę nowy tv 4k niż na playerze dvd. Nie kojarzę
    playera dvd/br, który wypluł by z siebie coś więcej niż 1920x1080.

    --
    Marek

  • 36. Data: 2016-03-26 09:40:45
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-03-25 o 23:11, yabba pisze:

    > Spróbowałem, działa. :)

    Poważnie?
    Gdzie, od kiedy i czym?
    Ewentualnie jak Ci się to udało?

    Pozdrawiam

    DD

  • 37. Data: 2016-03-26 09:43:09
    Temat: Re: kupuj? telewizor :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2016 16:36:25 -0500, A.L. napisał(a):

    > Telewizor, a w nim dwie gadajace glowy. Jedna mowi: "I pomyslec,
    > Towarzyszu, ze juz niedlugo telewidzzowie beda mogli ogladac nasza
    > dyskusje w kolorze!"

    Pamiętam! :) Pokój duszy Szymona...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 38. Data: 2016-03-26 09:44:22
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-03-25 o 23:18, Piotr Wyderski pisze:

    > "Spróbowałem tego" z wieloma firmami, w efekcie czego
    > NIE otrzymują one ode mnie żadnych przelewów. I o to
    > przecież chodzi -- nie świadczą usługi, którą jestem
    > zainteresowany, to sobie idę gdzie indziej.

    Problem taki, że kabel od UPC mam w dobrym miejscu, a każdy inny
    operator musiałby go doprowadzić. Nie bardzo mam ochotę na modyfikację
    aranżacji w domu ;)
    Ja wiem - coś za coś.

    Pozdrawiam

    DD

  • 39. Data: 2016-03-26 12:53:04
    Od: cezar <c...@t...invalid>

    On 25/03/2016 19:49, badworm wrote:

    > Zanim zdąży się pojawić sensowna ilość dostępnych programów w 4K to
    > pozbędziesz się już telewizora, o który teraz pytasz :P

    Bez przesady. Amazon i netflix wszytko co nowe juz wrzucają w 4k.
    Nie liczył bym na duzo kanałów 4k na satelitach ale online bedzie dosyc
    szybko.

    c.

  • 40. Data: 2016-03-26 13:31:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2016 21:36:30 +0100, badworm napisał(a):

    > Jeśli tylko telewizor obsługuje
    > odpowiedni standard kodowania i ma port CI, to można nabyć od operatora
    > moduł wkładany w ten slot i korzystać z tunera wbudowanego w TV.

    Obiło mi się to o uszy. Nie pomyślałem że tuner (jakiś) jest do tego
    potrzebny :)
    PS. Chciałbym zapytać czy gdybym chciał używać PIP do dwóch programów
    nadawanych z cyfrowej kablówki i odbieranych z pomocą modułu CI to bym
    musiał mieć podwójny tuner i tylko wtedy by to zadziałało??
    --
    Jacek
    I hate haters.