  • 1. Data: 2016-03-25 17:01:12
    Temat: kupuję telewizor :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Prawie zdecydowałem kupić telewizor SAMSUNG UE40JU6440. Jeśli ktoś ma
    jakieś informacje dla których lepiej żebym go nie kupował, niech się nie
    krępuje i wali prosto z mostu :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2016-03-25 17:13:36
    Temat: Re: kupuję telewizor :)
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Cześć
    > Prawie zdecydowałem kupić telewizor SAMSUNG UE40JU6440. Jeśli ktoś ma
    > jakieś informacje dla których lepiej żebym go nie kupował, niech się nie
    > krępuje i wali prosto z mostu :)

    Samsung to ZŁO !!!

    A poważnie - ciekaw jestem, co masz zamiar oglądać w 4K ?
    Imo kupowanie telewizora 4K jest bez sensu... No chyba, że masz porządny
    komputer i będziesz grać w 4K.

    W TV nie ma (i nie będzie w przewidywalnej prędkości) programów ani
    filmów w 4K. Ściąganie z internetu ? Raczej fikcja.

    Sam mam 40 calowy monitor 4K, ale - do pracy.
    Obejrzałem na nim kilka ściągniętych demo filmików.
    No fajnie. Ale przecież ściąganie jakichś gigabajtów, żeby obejrzeć
    film... Których zresztą jest na lekarstwo...

    TV mam w normalnym HD, ale za to większy. Co właściwie nie ma znaczenia,
    bo i tak nie ma w nim co oglądać... :)

  • 3. Data: 2016-03-25 17:18:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski"

    Prawie zdecydowałem kupić telewizor SAMSUNG UE40JU6440. Jeśli ktoś ma
    jakieś informacje dla których lepiej żebym go nie kupował, niech się nie
    krępuje i wali prosto z mostu :)
    ---
    Nie walę spod mostu to mogę przestrzelić, ale ... jakbym dzisiaj miał
    kupować to brałbym jakiś z podwójnym tunerem np UE48HU7500
    http://niusy.pl/9p5

  • 4. Data: 2016-03-25 18:04:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Cześć
    > Prawie zdecydowałem kupić telewizor SAMSUNG UE40JU6440. Jeśli ktoś
    > ma jakieś informacje dla których lepiej żebym go nie kupował,
    > niech się nie krępuje i wali prosto z mostu :)

    Mówiłem już. Za mały ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2016-03-25 18:58:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2016 18:04:21 +0100, PiteR napisał(a):

    > Mówiłem już. Za mały ;)

    No co, mam brać 48"? :) Ledwie się zmieści taki w moim pokoiku. Ekran
    mam 2 m przed nosem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2016-03-25 19:03:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2016 17:18:56 +0100, re napisał(a):

    > Nie walę spod mostu to mogę przestrzelić, ale ... jakbym dzisiaj miał
    > kupować to brałbym jakiś z podwójnym tunerem np UE48HU7500
    > http://niusy.pl/9p5

    Odbieram kablówkę cyfrową, nie korzystam z naziemnej TV. Musiałbym robić
    porządną instalację antenową, taka lokalizacja. No to po co mi w ogóle
    tunery?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2016-03-25 19:07:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2016 17:13:36 +0100, sundayman napisał(a):

> [...]
    > film... Których zresztą jest na lekarstwo...
    >
    > TV mam w normalnym HD, ale za to większy. Co właściwie nie ma znaczenia,

    Optymiści twierdzą że ilość materiału UHD będzie stopniowo rosła.
    Podobno następna olimpiada będzie już w 2xUHD. Może sobie kupię film UHD
    na DVD i odpalę na kompie. A poza tym, i tak w telewizji nie ma co
    oglądać, pełna zgoda :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2016-03-25 19:50:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Mar 2016 19:07:07 +0100, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
    > Może sobie kupię film UHD
    > na DVD i odpalę na kompie.

    DVD 4k??
    Raczej BR i to jeszcze nawet nie ma chyba oficjalnego standardu
    nośnika dla 4k ani odtwarzacza.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2016-03-25 19:53:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Mar 2016 19:03:30 +0100, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    robić
    > porządną instalację antenową, taka lokalizacja. No to po co mi w

    Dwa tunery przydają się gdy chce się.jednocześnie.nagrywać i oglądać
    różne kanały. Nie kupiłbym tv z jednym tunerem.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2016-03-25 19:55:40
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Podobno następna olimpiada będzie już w 2xUHD.

    Ta, na pewno :) Już to widzę. Ciekawe jakim medium to ma być
    transmitowane. Chyba, że jakimś porządnym internetem.

    Jeżeli nie masz miejsca na większy TV, no to może...
    Ale chyba tylko do komputera się to przyda.