  • 21. Data: 2016-03-25 22:29:05
    Temat: Re: kupuję telewizor :)
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Prawie zdecydowałem kupić telewizor SAMSUNG UE40JU6440. Jeśli ktoś ma
    > jakieś informacje dla których lepiej żebym go nie kupował, niech się nie
    > krępuje i wali prosto z mostu :)

    Kup sobie dwutunerowy, to naprawdę bardzo przydatna rzecz.
    Seria HU7500 ma podwójny tuner zarówno dla pasma naziemnego,
    jak i satelitarnego. Poza tym obsługuje H.265. A 4K się wbrew
    pozorom przydaje, telewizor całkiem nieźle interpoluje niższe
    rozdzielczości i to się daje zauważyć w porównaniu ze zwykłym HD.
    Ma tez zaskakująco dobre wbudowane głośniki i jest bardzo cienki,
    co pozwala łatwo wpuścić go w ściankę.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 22. Data: 2016-03-25 22:30:14
    Od: maderos <m...@t...net>

    > Cześć
    > Prawie zdecydowałem kupić telewizor SAMSUNG UE40JU6440. Jeśli ktoś ma
    > jakieś informacje dla których lepiej żebym go nie kupował, niech się nie
    > krępuje i wali prosto z mostu :)

    4K i 40 cali nie idzie w parze. Ot co.
    Wg mnie, szkoda kasy. 4K jak już to powyżej 65 cali, wiadomo, im więcej
    tym lepiej.

  • 23. Data: 2016-03-25 22:30:30
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Marek wrote:

    > Dwa tunery przydają się gdy chce się.jednocześnie.nagrywać i oglądać
    > różne kanały. Nie kupiłbym tv z jednym tunerem.

    Albo nagrywać dwa, a trzeci oglądać z nagrań. :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 24. Data: 2016-03-25 22:34:22
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Kris wrote:

    > Po kiego w ogóle w telewizorze jakikolwiek tuner? Kablówki i inne ncplusy dają
    swoje tunery.

    Nie każdy lubi plątaninę kabelków. U mnie żadnego kabelka nie widać,
    a podłączony jest DVB-T, 2xsatelitarny, 2xHDMI, optyczny TOSLINK
    i przewodowy Internet. Gniazdo CI też jest w tunerze.

    Stąd pytanie mam odwrotne: po co komu dekodery od kablówek, skoro można
    mieć to wszystko w telewizorze?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 25. Data: 2016-03-25 22:36:25
    Temat: Re: kupuj? telewizor :)
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 25 Mar 2016 17:13:36 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Samsung to ZŁO !!!
    >
    >A poważnie - ciekaw jestem, co masz zamiar oglądać w 4K ?
    >Imo kupowanie telewizora 4K jest bez sensu... No chyba, że masz porządny
    >komputer i będziesz grać w 4K.
    >
    >W TV nie ma (i nie będzie w przewidywalnej prędkości) programów ani
    >filmów w 4K. Ściąganie z internetu ? Raczej fikcja.

    Przypomina mi sie tygodnik Polityka z cazsow gdy gazety wydawane byly
    jako wielkie plachty. W Polityce, w prawym gornym rogu, byl zaswze
    rysunek Szymona Kobylinskiego. Jeden nawiazywal do powyzszego:

    Telewizor, a w nim dwie gadajace glowy. Jedna mowi: "I pomyslec,
    Towarzyszu, ze juz niedlugo telewidzzowie beda mogli ogladac nasza
    dyskusje w kolorze!"

    A.L>

  • 26. Data: 2016-03-25 22:37:16
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    badworm wrote:

    > Cyfrowa kablówka nie oznacza konieczności korzystania z urządzenia
    > dostarczanego przez operatora.

    Czasami oznacza, dlatego pogoniłem Netię.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 27. Data: 2016-03-25 22:49:36
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-03-25 o 22:34, Piotr Wyderski pisze:

> [...]
    > i przewodowy Internet. Gniazdo CI też jest w tunerze.
    >
    > Stąd pytanie mam odwrotne: po co komu dekodery od kablówek, skoro można

    Spróbuj tego z UPC.

    Pozdrawiam

    DD

  • 28. Data: 2016-03-25 22:50:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-03-25 19:50, Marek wrote:
    > DVD 4k??
    > Raczej BR i to jeszcze nawet nie ma chyba oficjalnego standardu nośnika
    > dla 4k ani odtwarzacza.

    A wsadzenie H265 na DVD nie dalo by namiastki czegoś lepszego niż HD?
    Swego czasu sprzedawane byly płyty DVD z *plikami* filmowymi
    skompresowanymi bodaj xvidem czy divxem. Mam taka jedną. 3 filmy DVD na
    jednej płycie DVD. Przy H265 może uda się sięgnąć powyzej HD.

  • 29. Data: 2016-03-25 23:11:26
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości

    > Spróbuj tego z UPC.

    Spróbowałem, działa. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 30. Data: 2016-03-25 23:18:10
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Dariusz Dorochowicz wrote:

    > Spróbuj tego z UPC.

    "Spróbowałem tego" z wieloma firmami, w efekcie czego
    NIE otrzymują one ode mnie żadnych przelewów. I o to
    przecież chodzi -- nie świadczą usługi, którą jestem
    zainteresowany, to sobie idę gdzie indziej.

    Pozdrawiam, Piotr