  • 21. Data: 2012-01-29 15:12:44
    Temat: Re: kupiłem telefon za 29.99n
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Jan 2012 18:08:32 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Mnóstwo jest w tej chwili automatycznych systemów "hotline" gdzie
    > po dodzwonieniu się wybiera się z menu odpowiedni oddział pomocy:
    > inny do płacenia rachunku przez telefon, inny do problemów technicznych
    > jeszcze inny do kupowania opcji - czy to banki czy konto komórkowe
    > czy nawet telefon do sieci sklepów aby sprawdzić czy towar jest na półce
    > - wszystko to wymaga obsługi DTMF w czasie rozmowy. Niezbędna funkcja.

    Niby masz racje, ale z drugiej strony - naprawde nie pamietam kiedy z tego
    korzystalem. Moze dlatego ze nie potrzebowalem, moze dlatego ze jak juz
    potrzebowalem to jakos dzwonilem ze stacjonarnego.

    J.

  • 22. Data: 2012-01-29 15:55:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Niby masz racje, ale z drugiej strony - naprawde nie pamietam kiedy z tego
    > korzystalem. Moze dlatego ze nie potrzebowalem, moze dlatego ze jak juz
    > potrzebowalem to jakos dzwonilem ze stacjonarnego.

    No ale przyznaj sam, że skoro komórka nie zapewnia Ci wszystkich
    potrzeb telefonicznych i coś Cię zmusza aby używać stacjonarnego
    to znaczy tylko tyle, że z komórką jest coś jednak nie ten tego...
    Taka komórka jest po prostu niepełnosprawna :-)

  • 23. Data: 2012-01-29 17:09:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jan 2012 09:55:55 -0600, Pszemol napisał(a):
> [...]
    > to znaczy tylko tyle, że z komórką jest coś jednak nie ten tego...
    > Taka komórka jest po prostu niepełnosprawna :-)

    Wiedzialem ze to nieprecyzyjnie napisane. Nie ze komorka zmusza, tylko np
    sprawdzam ceny ubezpieczen samochodu, to nie robie tego z lozka przy
    poduszce, tylko siedze przy biurku, przy komputerze, mam dwa stacjonarne
    aparaty i dwie komorki, i reka tak jakos automatycznie siega po
    stacjonarke, zeby zadwonic pod 0-800.
    Zreszta ostatnio to oni dzwonia do mnie, do banku nie musze, bo wszystko
    sie zgadza, do operatora nie musze, do lekarza .. tam numer bezposredni,
    mechanik centralki nie ma ... no i efekt jak mowie - pare miesiecy od
    zakupu telefonu i nagle zdziwienie - zaraz jak tu sie tak podstawowa
    funkcje wlacza. Wczesniej nie byla potrzebna.
    No i zreszta dylemat nie trwa dlugo, bo w naturalnym miejscu funkcja sie
    znalazla. Tylko nie calkiem tak jak trzeba zaprogramowana.

    J.

  • 24. Data: 2012-01-29 18:28:29
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał w wiadomości

    > Moje dziecię zgubiło/zniszczyło już 6 słuchawek. Polityka kupowania
    > tanich telefonów w zasadzie sprawdziła się. W zasadzie, bo wyłamują
    > się z niej telefony kupowane przez "dobre babcie".

    Nie lepiej zainwestować w jakiegoś odpornego Samsunga, albo jakąś starą
    cegłę, zamiast co chwile dawać mu delikatnego dotykowca?

  • 25. Data: 2012-01-29 18:48:29
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    nie wiem komu odpisuję, ale hunday ma dtmf. tzn jak podczas rozmowy
    naciskam cyferki to wydają różne tony.

    ToMasz

  • 26. Data: 2012-01-29 20:54:51
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Może dziecię jeszcze za małe/młode do komórki? Ile ma lat pociecha?

    6 w ciągu 6 lat. Z tendencją spadkową.
    --
    Grzexs

  • 27. Data: 2012-01-29 20:56:38
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Nie lepiej zainwestować w jakiegoś odpornego Samsunga, albo jakąś starą
    > cegłę, zamiast co chwile dawać mu delikatnego dotykowca?

    Zaryzykuję stwierdzenie, że samsungi są tak samo mało odporne za
    zgubienie jak każde inne.

    --
    Grzexs

  • 28. Data: 2012-01-31 07:17:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jan 2012 21:54:51 +0100, Grzexs napisał(a):

    > 6 w ciągu 6 lat. Z tendencją spadkową.

    znaczy sie na poczatku tracilo czesciej niz co rok.
    Rzeklbym - za mlode, ale za 30 zl to moze sobie niszczyc.

    J.

  • 29. Data: 2012-01-31 23:43:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > znaczy sie na poczatku tracilo czesciej niz co rok.
    > Rzeklbym - za mlode, ale za 30 zl to moze sobie niszczyc.

    Teraz pytanie czy to jest 6-latek i pierwsze telefony gubił w beciku
    czy 16-latek który telefonu za 29zł będzie się po prostu wstydził :-)

  • 30. Data: 2012-02-01 09:16:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Teraz pytanie czy to jest 6-latek i pierwsze telefony gubił w beciku
    >czy 16-latek który telefonu za 29zł będzie się po prostu wstydził :-)

    I bardzo dobrze, sie nauczy dbac o rzeczy :-)

    J.