  • 1. Data: 2012-01-28 09:45:02
    Temat: promocja plus, upadająca sieć chwyta się ostatniej deski ratunku
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    jak wiadomo sieć już podupada,
    nikt nie chce płacić za ciągłe przedłużanie usług
    skoro u konkurencji już tego nie trzeba robić

    wymyślili na wzór ery podwojne doładowanie:
    http://nakarte.plus.pl/v.do?idx=944843

    niestety w żałosnym wykonaniu:
    dodatkowe środki ważne tylko 15dni

    życzę sieci upadku z tak beznadziejnym działem marketingu
    który konkurencji zdaje się nie zauważać

    erator/

  • 2. Data: 2012-01-28 11:15:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-28 10:45, zlotowinfo pisze:

    > niestety w żałosnym wykonaniu:
    > dodatkowe środki ważne tylko 15dni

    I tylko na połączenia i smsy w sieci.

    Beznadzieijny bul.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-01-28 15:01:57
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nikt nie chce płacić za ciągłe przedłużanie usług
    > skoro u konkurencji już tego nie trzeba robić
    >
    > wymyślili na wzór ery podwojne doładowanie:

    Żałosne to jest dopiero to:
    http://nakarte.plus.pl/v.do?idx=903386

    59gr za minutę buahahaha
    i nie interesuje mnie że może być też za 29gr, bo trzeba coś zrobić,
    aktywować jakąś promocję itp pierdy, 29gr to powinna być norma, a nie
    jakieś pokręcone to wszystko u nich

  • 4. Data: 2012-01-28 18:57:49
    Od: Dedektyf <p...@g...pl>

    W dniu 2012-01-28 10:45, zlotowinfo pisze:
    > jak wiadomo sieć już podupada,

    Jakieś źródło informacji ?

  • 5. Data: 2012-01-29 20:13:54
    Od: Marek <k...@g...pl>

> [...]
    > dodatkowe środki ważne tylko 15dni
    >
    > życzę sieci upadku z tak beznadziejnym działem marketingu
    > który konkurencji zdaje się nie zauważać

    To chyba promocja wymyślona 2 lata temu:) Zanim ujrzała światło dzienne
    , przejść musiała przez wszystkie szczeble zarządu zanim marketing ją
    przyklepał. Hehe. Solorz ,czyń swoją powinność !

  • 6. Data: 2012-01-31 11:25:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >To chyba promocja wymyślona 2 lata temu:) Zanim ujrzała światło
    >dzienne , przejść musiała przez wszystkie szczeble zarządu zanim
    >marketing ją przyklepał. Hehe. Solorz ,czyń swoją powinność !

    Spoko spoko - myslicie ze to dobry wujek, ktory wszystkim da ? Kupil
    zeby zarobic :-)

    J.