  • 1. Data: 2012-01-27 18:57:12
    Temat: kupiłem telefon za 29.99n
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    Dzisiaj mojemu dziecku upadł touch pro i w "nagrodę" będzie latał z
    nowym hundayem. cena 29.99 netto w selgrosie. do rzeczy:
    mały, bardzo mały. Plastikowy strasznie. klawisze cyfr średnio wygodnie,
    kursory na granicy używania. wyświetlacz monochromatyczny, zegar i data
    cały czas na ekranie. bateria 450mAh więc cudów nie będzie - a mogła to
    być mocna strona urządzenia. Auto blokowanie (bez auto - niedasie)
    klawiatury, trzy budziki, cichy profil, ale niema wibratora!
    jakość dzwięku -przeciętna, cicho słychać. ale da się przełączyć na
    głośnomówiący! Wtedy w 3/4 głośności można spokojnie gadać w głośnym
    otoczeniu.
    młody stwierdził: "nawet gier niema...."

    ToMasz

  • 2. Data: 2012-01-27 19:28:00
    Temat: Re: kupiłem telefon za 29.99n
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Jan 2012 19:57:12 +0100, ToMasz napisał(a):
    > młody stwierdził: "nawet gier niema...."

    Ale to chyba taka ogolna tendencja.
    Znacznie drozsze telefony, a maja jedna czy dwie gierki, czesto jest to
    tylko demo.

    No i chyba slusznie - gierki mozna dokupic wedle upodoban.
    Na ten byc moze nie - ma choc jave ?

    J.

  • 3. Data: 2012-01-27 21:27:18
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 27.01.2012 20:28, J.F. pisze:

> [...]
    > tylko demo.
    >
    > No i chyba slusznie - gierki mozna dokupic wedle upodoban.

    niema javy!!! niema klawiszy głośności nawet! (tych z boku) Ma baterie i
    ekran, ekran wielkości 2 paznokci...
    ToMasz

  • 4. Data: 2012-01-27 21:32:54
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 27 01 2012 22:27, ToMasz pisze:

    > niema javy!!! niema klawiszy głośności nawet! (tych z boku) Ma baterie i
    > ekran, ekran wielkości 2 paznokci...

    Sadysta jesteś ;-)

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 5. Data: 2012-01-27 22:01:08
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-01-27, o godz. 19:57:12
    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > przełączyć na głośnomówiący! Wtedy w 3/4 głośności można spokojnie
    > gadać w głośnym otoczeniu.
    > młody stwierdził: "nawet gier niema...."

    A chociaż wybiera tonowo? :)

    Jeszcze dla pełni obciachu możnaby wlutować mu kabel od ładowarki w
    gniazdko - niech zwisa.

    --
    Jacek Midura

  • 6. Data: 2012-01-28 11:17:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Jan 2012 23:01:08 +0100, Jacek Midura napisał(a):
    > A chociaż wybiera tonowo? :)

    Ty sie nie smiej - dzwonie, prosze podac tonowo numer karty ... a to
    smartfon nokia z dotykowym ekranem, klawiatury nie widac.

    Zagladamy w opcje ... jest "wybierz DTMF". Ale nie wysyla, tylko sie
    najpierw wpisuje, wysyla zbiorczo na koniec. A w miedzyczasie druga strona
    stwierdza "nie dokonano wyboru".

    I kto by pomyslal ze nie trzeba szukac w opcjach, tylko wybrac drugi
    softkey opisany "zadzwon". Ktory co prawda tony wysyla na biezaco, ale
    jednoczesnie wyszukuje w ksiazce, nie wiadomo po co :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-01-28 13:42:36
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

> [...]

    > softkey opisany "zadzwon". Ktory co prawda tony wysyla na biezaco, ale
    > jednoczesnie wyszukuje w ksiazce, nie wiadomo po co :-)

    Buahaha i gdzie grupowy wielbiciel dotykowego świata-skrypek(koniecznie
    z umlautem)?
    Zaraz się dowiesz, że takiej funkcji używają tylko emeryci i zgredy, bo
    jemu taka funkcja nie jest potrzebna.

  • 8. Data: 2012-01-28 13:43:22
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > niema javy!!! niema klawiszy głośności nawet! (tych z boku) Ma baterie
    > i ekran, ekran wielkości 2 paznokci...

    A jest ekran dotykowy i nawigacja?

  • 9. Data: 2012-01-28 13:44:09
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

> [...]
    > głośnomówiący! Wtedy w 3/4 głośności można spokojnie gadać w głośnym
    > otoczeniu.
    > młody stwierdził: "nawet gier niema...."

    Gówno kupiłeś-gówno masz. Teraz młody będzie się wstydził odebrać
    telefon na podwórku, żeby nie było przypału...

  • 10. Data: 2012-01-28 14:26:33
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 28.01.2012 14:44, Disappointed E52 owner pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Gówno kupiłeś-gówno masz.
    tak. i chwale się tym faktem... Ty tak samo zrobiłeś z e52, może
    uratowaliśmy kogoś od nietrafionego zakupu. Ty oczywiście bardziej, bo
    ja wydałem mniej niż kosztuje bateria do e52
    > Teraz młody będzie się wstydził odebrać
    > telefon na podwórku, żeby nie było przypału...
    Chyba nie masz racji, ale zobaczymy jak będzie.
    ToMasz