  • 1. Data: 2012-01-27 09:43:12
    Temat: Orange POP - przedluzenie pakietu internetowego
    Od: Marx <M...@n...com>

    Witam
    Czy po zakupie pakietu internetowego XXL i niewykorzystaniu środków mogę
    go przedłużyć innym, tańszym pakietem? Bo trochę się zdziwiłem, gdy tak
    zrobiłem, i okazało się że zamiast zsumowania pakietów mam dwa osobne
    pakiety, jeden stary który zaraz wygaśnie, i drugi nowy.

    Marx

  • 2. Data: 2012-01-27 10:52:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Fri, 27 Jan 2012 10:43:12 +0100, Marx wrote:

> [...]
    > zrobiłem, i okazało się że zamiast zsumowania pakietów mam dwa osobne
    > pakiety, jeden stary który zaraz wygaśnie, i drugi nowy.

    Czyli sam sobie odpowiedziałeś na zadane pytanie ;)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2012-01-27 11:27:21
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 27.01.2012 11:52, Olgierd wrote:

    > Czyli sam sobie odpowiedziałeś na zadane pytanie ;)

    liczę na to że to jakieś prace u nich i jeszcze się naprawi...
    Marx

  • 4. Data: 2012-01-27 12:47:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Fri, 27 Jan 2012 12:27:21 +0100, Marx wrote:

    > liczę na to że to jakieś prace u nich i jeszcze się naprawi...

    Nie :) Tak to działa w Orąż właśnie.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 5. Data: 2012-01-27 20:31:42
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > Nie :) Tak to działa w Orąż właśnie.

    Oj jaka gleboka wiedza :)
    Nie ma pojecia a sie madrzy :)

    A wyslij sobie drogi Marxie takiego SMS-ka :
    na numer 8002 o tresci : start
    No i co teraz ? Kiedy wygasaja pakiety ?

    Pozdrawiam, Nemo

  • 6. Data: 2012-01-28 04:30:11
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-01-27 21:31, cpt. Nemo pisze:
> [...]

    http://biuroprasowe.tp.pl/pr/195398/2-lata-waznosci-
    konta-w-orange-na-karte?rss=true

    --

    Jingiel

  • 7. Data: 2012-01-30 07:26:24
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 28.01.2012 05:30, Jingiel wrote:
> [...]

    a co to ma do rzeczy? Piszę o ważności pakietu internetowego, a nie
    ważności konta

    Marx

  • 8. Data: 2012-01-30 07:27:53
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 27.01.2012 21:31, cpt. Nemo wrote:
> [...]

    już wygasł, bo to pakiet INTERNETOWY

    Marx

  • 9. Data: 2012-01-30 08:42:00
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Fri, 27 Jan 2012 21:31:42 +0100, cpt. Nemo wrote:

    > Oj jaka gleboka wiedza
    > Nie ma pojecia a sie madrzy

    Umiejętność czytania ze zrozumieniem ginie w narodzie... ;)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 10. Data: 2012-01-31 00:04:14
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > już wygasł, bo to pakiet INTERNETOWY

    No popatrz a u mnie wszystkie bonusy tez sie przedluzyly na rok :)
    Nie tylko waznosc konta.