  • 1. Data: 2012-01-26 15:39:20
    Temat: słuchawki
    Od: "Janusz" <c...@o...pl>

    Witam

    Jak to jest że słuchawki od iPoda nie chcą hulać z androidem, o co w tym
    chodzi jack jest taki sam 3,5 a funkcje sterowania głosem nie działają np

    http://www.komputronik.pl/product/138666/Sprzet_komp
    uterowy/Peryferia/Logitech_Ultimate_Ears_300vi_Orang
    e.html

    testowane dziś na zte blade RBM nie działa po wciśnięciu przycisków
    regulacji głośności tylko w momencie wciskania trzymania lekko zwiększa się
    głośność a po puszczeniu powraca do starej.

    a np te
    http://www.jabra.com/sites/mobile/pl-pl/products/pag
    es/jabrasport_corded.aspx

    Działają prawie z wszystkimi ??

    O co biega w tym ktoś wie ??

  • 2. Data: 2012-01-26 15:46:26
    Temat: Re: słuchawki
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 16:39:20 +0100, Janusz napisał(a):

> [...]
    >
    > http://www.komputronik.pl/product/138666/Sprzet_komp
    uterowy/Peryferia/Logitech_Ultimate_Ears_300vi_Orang

    Zapewne o to, że większość telefonów nie ma regulacji głośności ze
    słuchawek a jedynie odebranie/zakończenie połaczenia przez zwarcie
    określonych przewodów w kablu.
    iCuda mają regulację głośności poprzez wysłanie kodowanego sygnału
    cyfrowego z chipa w obudowie klawiszy/mikrofonu do iBrandzlomatu.
    Protokół jest oczywiście własnością Apple i oczywiście jest opatentowany.

    http://gadgets.boingboing.net/2009/03/16/manufacture
    r-confirm.html
    http://www.engadget.com/2009/03/16/apple-confirms-pr
    esence-of-proprietary-chip-in-shuffle-headphone/
    http://gizmodo.com/5170797/confirmed-your-ipod-shuff
    le-earbuds-need-proprietary-chip-to-function

    zaczęło się od iPoda shuffle 3gen a później to już poszło do telefonów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu

  • 3. Data: 2012-01-26 16:10:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >cyfrowego z chipa w obudowie klawiszy/mikrofonu do iBrandzlomatu.
    >Protokół jest oczywiście własnością Apple i oczywiście jest

    Czy mi sie wydaje, czy nokia na podobny pomysl wpadla na dlugo przed
    Apple ?
    Tylko sie chyba wycofala ...

    J.

  • 4. Data: 2012-01-26 16:23:40
    Od: "Janusz" <c...@o...pl>

    Ok ale te logitechy rozmowy także nie odbierają, a i mikrofon nie działa :)

    de fakto są tylko jak zwykłe słuchawki.

    Zna może ktoś tego typu słuchawki z mikrofonem działającym ??

  • 5. Data: 2012-01-26 16:23:46
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 17:10:10 +0100, J.F napisał(a):

    > Czy mi sie wydaje, czy nokia na podobny pomysl wpadla na dlugo przed
    > Apple ?
    > Tylko sie chyba wycofala ...

    Masz rację, wydaje ci się.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 6. Data: 2012-01-26 16:32:01
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 17:23:40 +0100, Janusz napisał(a):

    > Ok ale te logitechy rozmowy także nie odbierają, a i mikrofon nie działa :)
    >
    > de fakto są tylko jak zwykłe słuchawki.

    "mikrofon tak zgodne z iPod i iPhone"
    Znajdź sobie takie, które będą opisane jako zgodne z Nokią i po problemie.

    Zawsze możesz sobie też zakupić samą przejściówkę z mikrofonem, np. taką:
    http://www.amazon.co.uk/Griffin-Smarttalk-Headphone-
    Adapter-Control/dp/B0014AVAPO
    i wtedy każde zwykłe słuchawki podpięte do tego staną się słuchawkami do
    telefonu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 7. Data: 2012-01-26 16:38:25
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał:

    > Czy mi sie wydaje, czy nokia na podobny pomysl wpadla na dlugo przed Apple ?

    Nie wydaje Ci się.

    > Tylko sie chyba wycofala ...

    Nie wycofała. W coraz nowszych modelach dalej dodawali słuchawki z możliwościa
    regulacji głośności. I dodają do dnia dzisiejszego.

  • 8. Data: 2012-01-26 17:40:02
    Od: "Janusz" <c...@o...pl>

> [...]
    Adapter-Control/dp/B0014AVAPO
    > i wtedy każde zwykłe słuchawki podpięte do tego staną się słuchawkami do

    Fakt tylko już robią się metry kabli, wiem można skracać, ale to już luty i
    przeróbki wolał bym coś kupić nawet zapłacić te 100 zł za takie słuchawki
    jak te logitechy i mieć spokój,
    jest ta jabra nie wiem czy z moim współgra ale to już około 200 zł a to już
    dużo za dużo

    Te 2 modela mają zauszniki które świetnie spełniają role w aktywnym
    użytkowaniu, więcej tego typu słuchawek nie znalazłem.

    Jest nisza produktowa producenci do dzieła :))

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-01-26 17:43:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Masz rację, wydaje ci się.

    A patent nr 6742061 czytales ?
    Wprowadzila w zycie jeszcze na pop-porcie, czy nie ?

    Ale zaciekawie cie dalej - moze byc kolejna sprawa - Apple wymyslilo,
    a Nokia byc moze opatentowala - US nr 7949368 :-)

    J.

  • 10. Data: 2012-01-26 17:58:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    >Fakt tylko już robi? się metry kabli, wiem można skracać, ale to już
    >luty i przeróbki wolał bym co? kupić nawet zapłacić te 100 zł za
    >takie słuchawki jak te logitechy i mieć spokój,

    Mozesz sprawdzic
    http://forums.androidcentral.com/verizon-galaxy-nexu
    s/141745-need-headset-volume-app.html

    J.