    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: kupiłem telefon za 29.99n
    Date: Sun, 29 Jan 2012 18:09:01 +0100

    Dnia Sun, 29 Jan 2012 09:55:55 -0600, Pszemol napisał(a):
    > No ale przyznaj sam, że skoro komórka nie zapewnia Ci wszystkich
    > potrzeb telefonicznych i coś Cię zmusza aby używać stacjonarnego
    > to znaczy tylko tyle, że z komórką jest coś jednak nie ten tego...
    > Taka komórka jest po prostu niepełnosprawna :-)

    Wiedzialem ze to nieprecyzyjnie napisane. Nie ze komorka zmusza, tylko np
    sprawdzam ceny ubezpieczen samochodu, to nie robie tego z lozka przy
    poduszce, tylko siedze przy biurku, przy komputerze, mam dwa stacjonarne
    aparaty i dwie komorki, i reka tak jakos automatycznie siega po
    stacjonarke, zeby zadwonic pod 0-800.
    Zreszta ostatnio to oni dzwonia do mnie, do banku nie musze, bo wszystko
    sie zgadza, do operatora nie musze, do lekarza .. tam numer bezposredni,
    mechanik centralki nie ma ... no i efekt jak mowie - pare miesiecy od
    zakupu telefonu i nagle zdziwienie - zaraz jak tu sie tak podstawowa
    funkcje wlacza. Wczesniej nie byla potrzebna.
    No i zreszta dylemat nie trwa dlugo, bo w naturalnym miejscu funkcja sie
    znalazla. Tylko nie calkiem tak jak trzeba zaprogramowana.

    J.