  • 1. Data: 2012-01-25 23:14:52
    Temat: Orange (na karte) ---> Play na karte
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    Witam,
    Czy da radę przenieść numer z Orange (na kartę) do Play (na kartę)?
    Jeżeli tak - jak długo trwa taka operacja?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2012-01-25 23:21:12
    Temat: Re: Orange (na karte) ---> Play na karte
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy da radę przenieść numer z Orange (na kartę) do Play (na kartę)?
    > Jeżeli tak - jak długo trwa taka operacja?

    Da się.
    Numer musi być zarejestrowany i dane aktualne.
    Operacja trwa około 2 dni.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 3. Data: 2012-01-26 09:36:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    DooMiniK napisa?(a):

    > Czy da radę przenieść numer z Orange (na kartę) do Play (na kartę)?
    > Jeżeli tak - jak długo trwa taka operacja?

    http://ussburaque.org/2011/06/przeniesienie-numeru-z
    -orange-pop-na.html

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 4. Data: 2012-01-26 21:41:42
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 26/01/2012 09:36, januszek wrote:
    > DooMiniK napisa?(a):

    > http://ussburaque.org/2011/06/przeniesienie-numeru-z
    -orange-pop-na.html

    > j.
    Dziękuję Wam za pomoc... Masakra, kilka dni? To co oni robią? To powinno
    trwać 15min, maks. 2 godziny :/

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 5. Data: 2012-02-04 15:20:14
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    -orange-pop-na.html

    > Dziękuję Wam za pomoc... Masakra, kilka dni? To co oni robią? To powinno
    > trwać 15min, maks. 2 godziny :/

    Najlepiej żeby trwało 10 minut w czasie których w saloniku VIP kierownik
    częstowałby nowego abonenta kawą i sernikiem.No i ze 200 zł gotówką za
    przejście z konkurencji + rabat 99% na słuchawki.

  • 6. Data: 2012-02-04 20:57:52
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Kriss" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Najlepiej żeby trwało 10 minut w czasie których w saloniku VIP
    > kierownik częstowałby nowego abonenta kawą i sernikiem.

    Bo to tyle wlasnie zajmuje :)
    Przeciez zyjemy w epoce komputerow. No ale w Polsce ostatnie 5 lat
    wprowadza sie intensywnie alarmowy numer 112
    i nam sie to nie bardzo udaje.
    Ale jak klient pokorny to i w morde mozna mu napluc.
    Poczeka sobie to doceni co dla niego robimy :(

  • 7. Data: 2012-02-05 10:06:42
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i nam sie to nie bardzo udaje.
    > Ale jak klient pokorny to i w morde mozna mu napluc.
    > Poczeka sobie to doceni co dla niego robimy :(

    Mentalność więkości naszych krajanów jest taka - ma być na cito jak ja
    załatwiam, gdy ja mam coś załatwić to pocałujta w dupę wujta. Podejrzewam,
    że gdyby ustawowo przeniesienie numeru miałoby trwać max 1 h i tak rzesza
    podobnych tobie malkontentów fakoliłaby smutki, że za długo bo można w 10
    minut.