    From: "d...@v...pl" <d...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: kulisy robienia zdjęć żarcia (od pro)
    Date: Sun, 4 Sep 2011 15:17:40 -0700 (PDT)
    <j1o1cm$auf$1@inews.gazeta.pl> <j1o2v0$qde$1@node2.news.atman.pl>
    <j1o8ak$lkt$1@mx1.internetia.pl> <j1oogf$t10$1@news.onet.pl>
    <4e3ffd42$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@4...com>
    <4e429b78$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@4...com>
    <4e43c1b9$0$3488$65785112@news.neostrada.pl>
    <u...@4...com>

    On 11 Sie, 15:33, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:

    > Podsumuje Twoje 2 posty tak: moja historia  miala pokazac, ze temat zywnosci
    > to moje drugie zycie i zeby sie wyleczyc z raka bez pomocy lekarzy stosujac
    odpowiednie
    > odzywianie nie wystarczy ogolna wiedza dotyczaca zagadnienia  odzywiania
    > - i to wlasnie moj post sugerowal, ze nie rozmawiasz z kims, ktos ma jednak nieco
    wieksze
    > zakres wiedzy niz sol naturalna i benzoesan sodu,

    No cóż , Twoja wypowiedź w temacie udowodniła, że jeżeli chodzi o
    żywność taką czy inną , Twoje poglądy
    stanowią kalkę popularnych ostatnio mitów rodem z kolorowych gazetek
    dla mniej lub bardziej "zielonych".
    Coś tak jak osoby dostające spazmów na widok wyszczególnionych na
    opakowaniu numerów z listy "E".
    Pozdrawiam i zdrowia życzę.
    Marcin