  • 11. Data: 2010-05-27 18:46:51
    Temat: Re: ktore pamięci? Samsung, Micron, IBM i KingMax
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message
    news:htkls5$jid$1@inews.gazeta.pl...
    > a widzisz teraz tam takie kosci?

    tak jak pisalem, na takie trzeba polowac, jak by nie patrzec to zabytek

    http://tinyurl.com/372x5y6

    > ten laptop do ktorego mam kupic, to compaq armada m700, chodzi na allegro za
    > okolo 400, ponad 400.

    smiem watpic, owszem, z nowa bateria, torba, mysza i w stanie idealnym
    moze sie tak zdarzyc

  • 12. Data: 2010-05-27 22:40:41
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    knrdz in news:htm3e3$2ch$1@mx1.internetia.pl
    > fakty są takie:
    > http://www.allegro.pl/listing.php/search?buy=0&categ
    ory=491&closed=1&searc
    > h_type=1&sg=0&exclude=&order=bd&price_from=&price_to
    =&st=gtext&string=Arma
    > da+M700&change_view=1 (tym gorzej dla faktów)

    i są obok faktów takich:

    http://www.allegro.pl/search.php?utm_source=opera&ut
    m_medium=link&utm_campaign=opera&string=armada+m700&
    change_view=1&order=pd&change_view=1

    700_nowa_bateria_bonu
    > ...ten "ktoś" to pewnie sam sprzedawca z drugiego konta, albo przez
    > znajomego nagania frajerów.

    nie mowie, ze nie. zawsze tak podejrzewam.

    > Dlaczego? Pytałeś którymi pamięciami lepiej podwoić wartość sprzętu,

    nie jest to prawdą. jesli jestem w stanie odczytac siebie, to pytalem o
    wybor pamieci.

    > ktoś szczerze odpowiedział, że żadnymi nie warto.

    rozszerzając moje pytanie, ale z tego nie wynika,że o to pytalem.

  • 13. Data: 2010-05-27 22:56:44
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    m4rkiz in news:3fa40$4bfebe7e$5964beba$5700@news.upc.ie
    [......]
    > http://tinyurl.com/372x5y6

    to teraz poczytaj sobie co kazdy z tych lapów ma, a raczej - czego NIE ma
    :)
    a jesli juz wszystko ma - to jaka jest wielkosc matrycy.

    > smiem watpic, owszem, z nowa bateria, torba, mysza i w stanie idealnym
    > moze sie tak zdarzyc

    przyznaję, jako złom to pewnie i nie chodzi za 400.
    ale w dobrym stanie... okolo 400? cos kolo tego w kazdym razie moze sie
    zdarzyc, a ja mialem na mysli wlasnie bardzo dobry stan.

    propozycje sa takie, a ile ludzie w koncu dają, to juz inna sprawa...

  • 14. Data: 2010-05-29 07:58:44
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    1634Racine pisze:

    > i są obok faktów takich:
    >
    > http://www.allegro.pl/search.php?utm_source=opera&ut
    m_medium=link&utm_campaign=opera&string=armada+m700&
    change_view=1&order=pd&change_view=1

    To nie są fakty, tylko pobożne życzenia naiwnych sprzedawców (500 zł za
    taki złom? To już nawet nie jest śmieszne). Wartość rynkową towaru
    ujawniają nie oferty z zerowym zainteresowaniem, a te zakończone
    transakcją, myślałem że to oczywiste - najwyraźniej nie dla każdego.

  • 15. Data: 2010-05-29 09:59:10
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    > 60% padalności sprzętu Samsunga nie przekonuje mnie do ponownego
    > zainteresowania marką...

    Miales pecha... albo trafiles na kiepski sprzet. Komponenty Samsunga (a o
    nich mowa w tym watku), takie, jak pamieci flash i RAM czy wyswietlacze
    stosowane sa przez czolowych producentow sprzetu i chyba nikt nie narzeka na
    ich jakosc.

    --
    KILu

  • 16. Data: 2010-05-31 18:34:27
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    m4rkiz in news:d35f7$4bfd28a8$59641a9e$24656@news.upc.ie
    > "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message
    pc100_sodimm_sdram_ww
    [.........]
    > drogo, takie moduly na ebayu mozna upolowac za 1-2 euro plus drugie
    > tyle za przesylke,

    ale znow z innej strony na to patrzac, to jesli - tak naprawde - dzisiaj
    ceny na ebayu sa takie [105 zl + 26 zl transport]:

    http://komputery-laptopy.shop.ebay.pl/i.html?_nkw=25
    6+MB+PC100+SDRAM&_sacat=58058&_odkw=256+MB+PC100+SOD
    IMM+SDRAM&_osacat=58058&bkBtn=&_trksid=m270

    to sadze, ze mniej wiecej takie samo prawdopodobiensstwo trafienia za grosze
    moze byc na allegro :)
    no bo dlaczego ktos z zimbabwe ma wstawiac za grosze taka pamiec skoro
    wystarczy, ze spojrzy po ile "chodzi" zazwyczaj?
    czyli: srednio wierzę w tania pamiec tego rodzaju, czyli byc moze kwota 69
    zl

    http://www.allegro.pl/item1058956666_kingmax_256_mb_
    pc100_sodimm_sdram_wwa.html

    nie jest taka absurdalna...