  • 1. Data: 2010-05-24 07:02:09
    Temat: 802.11n i trzecia antenka w laptopie
    Od: Oncek <c...@g...com>

    Witam
    Moj HP w standardzie mial tylko 802.11g. Musze tam odpalić 802.11n,
    kupienie pasującej karty sieciowej nie stanowi problemu ale co z
    trzecią antenką ? Czy można takie coś dokupić ? Czy są w sprzedaży
    jakies uniwersalne antenki bo oryginal mogł w ogole nie wyjść do tego
    modelu. Czy bez tej 3ciej antenki jest jakas szansa że bedzie ta karta
    wspolpracowac z routerem nawet kosztem prędkosci ?

  • 2. Data: 2010-05-24 07:27:11
    Temat: Re: 802.11n i trzecia antenka w laptopie
    Od: "BUNIEK" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > modelu. Czy bez tej 3ciej antenki jest jakas szansa że bedzie ta karta
    > wspolpracowac z routerem nawet kosztem prędkosci ?

    Widziałem kartę N na 2 antenki, sam nosze sie z zamiarem zakupienia.

    Buniek

  • 3. Data: 2010-05-24 07:32:45
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "BUNIEK" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Widziałem kartę N na 2 antenki, sam nosze sie z zamiarem zakupienia.

    Ostatnio modne sa nawet tzw. liteN, które mają tylko jedną atenkę. Będzie
    działać, ale, jak słusznie napisałeś, kosztem prędkości i zasięgu.

    A tak nawiasem mówiąc skąd masz w tym HP drugą antenę jeśli martwisz się
    brakiem trzeciej? W standardzie G jest tylko jedna.

  • 4. Data: 2010-05-24 07:38:01
    Od: zenek <z...@o...pl>

    MC pisze:
> [...]
    >
    > A tak nawiasem mówiąc skąd masz w tym HP drugą antenę jeśli martwisz się
    > brakiem trzeciej? W standardzie G jest tylko jedna.

    W standardzie zawsze sa 2 jedna w pionie druga w poziomie przelaczane
    wewnetrznym przelacznikiem.

  • 5. Data: 2010-05-24 07:41:00
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-05-24 09:02:09 niejaki Oncek napisał:
> [...]
    > modelu. Czy bez tej 3ciej antenki jest jakas szansa że bedzie ta karta
    > wspolpracowac z routerem nawet kosztem prędkosci ?

    prawdopodobnie bedzie

    bo sa karty n-ki z 2 złączami - sam taką posiadam i włozyłem do t60 zamiast
    fabrycznej g i działa

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2010-05-25 16:23:23
    Od: Oncek <c...@g...com>

    > bo sa karty n-ki z 2 złączami - sam taką posiadam i włozyłem do t60 zamiast
    > fabrycznej g i działa

    hm moze i są karty na dwie anteny ale ja widze w normalnej cenie tylko
    takie z trzema, boje sie ze jak trzeciej nie podlacze to bedzie to "n"
    dzialac max jak "g" wiec sens zamiany sieciowej jest zerowy.

  • 7. Data: 2010-05-25 16:44:19
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-05-25 18:23:23 niejaki Oncek napisał:

    > hm moze i są karty na dwie anteny ale ja widze w normalnej cenie tylko
    > takie z trzema, boje sie ze jak trzeciej nie podlacze to bedzie to "n"
    > dzialac max jak "g" wiec sens zamiany sieciowej jest zerowy.

    sa 2-antenkowe w cenach poniżej 3-antenkowych - poszukaj np intel 5100 agn
    http://allegro.pl/item1054023456_intel_wireless_wifi
    _link_512an_5100_b_g_n.html
    jeśli 60zł to dla ciebie majątek...

    a predkością się nie stresuj - działa równie szybko jak 3 antenkowa -
    zasięg może miec mniejszy

  • 8. Data: 2010-05-26 19:34:38
    Od: Oncek <c...@g...com>

> [...]
    ifi_link_512an_5100_...
    > jeśli 60zł to dla ciebie majątek...
    >
    > a predkością się nie stresuj - działa równie szybko jak 3 antenkowa -

    dzieki za nazwe sieciowki, wczesniej znajdowałem tylko takie po
    120-140zl. Udało mi sie kupic za 40zl, jeszcze raz dzięki.