  • 21. Data: 2011-05-10 20:38:10
    Temat: Re: kościóły
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    W dniu 2011-05-09 20:18, Piotr Sz. pisze:

    > Wole to:
    > Skromność jest cnotą wypływającą ze świadomości własnej mocy.
    > Autor: Paul Cézanne

    To w takim razie, programiści z mojej firmy są totalnie nieświadomi
    własnego potencjału!
    :-)

  • 22. Data: 2011-05-11 08:29:37
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Tak ale robisz to koślawo drążąc cechę charakterologiczną lub wynikłą
    > z wychowania. A ta jest atrapą rzeczywistej wartości,
    > samoświadomości. Gdyby obiekt "zazdrości" miał krew i kości, a nie
    > tylko kaprys, szukałbyś najpewniej pretekstu aby wyprzeć się go;)
    > Bezlitosna odpowiedź budzi tylko "podziw". Bezlitosne pytanie wyraża
    > się nadzieją, ostatnią możliwą instancją.

    Nie wiem co tam kirasz, ale odstaw to swinstwo. :-)

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 23. Data: 2011-05-11 10:35:44
    Temat: Re: ko?ci??y
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    W dniu 2011-05-10 21:18, TheGuru pisze:

    > historia KK to 2000 lat czyli przekr?j przez wszystkie style, kt?re w tym
    > czasie sie pojawi?y. Ka?dy znajdzie co? dla siebie.
    Nie każdy

    Podobnie jest z
    > "zarozumialstwem kleru" te? przekr?j przez ca?e spo?ecze?stwo :-)

    Jaki przekrój?! Nabór odbywa się przeważnie z ubogich rodzin środowisk
    wiejskich.
    Ubliżasz tzw. "społeczeństwu", chociaż w swojej masie na to zasługuje
    pozdr J.

  • 24. Data: 2011-05-11 18:09:57
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Nie wiem co tam kirasz, ale odstaw to swinstwo. :-)

    no way :)

    marek

  • 25. Data: 2011-05-12 05:55:13
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 6 Mai, 10:14, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Kto w Polsce fotografuje architekturę sakralną? Kojarzycie jakiegoś specjalistę
    > w tym temacie?
    >
    > marek
    >
    > --

    Ja robie niezaleznie od okresu powstania, stylu architektonicznego,
    wiary i wyznania, jasnosci we wnetrzu , pory roku ,dnia e.c.t.

    przyklady ( wysoka rozdzielczosc, multireslotion+sound ( streaming)):

    Barok:
    http://spherapan.vot.pl/082/082.html

    Pozny romanski/wczesny gotycki :
    http://spherapan.vot.pl/087/087bis.html:

    Grobowce/sale pochowku:
    http://spherapan.vot.pl/088/088.html

  • 26. Data: 2011-05-12 06:01:09
    Od: XX YY <f...@g...com>

  • 27. Data: 2011-05-12 06:41:39
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

> [...]
    > wiary i wyznania, jasnosci we wnetrzu , pory roku ,dnia e.c.t.
    >
    > przyklady ( wysoka rozdzielczosc, multireslotion+sound ( streaming)):

    Fajne, normalne, dobra rzecz.
    Osobiście dałbym węższy kadr żeby zmniejszyć efekt rozciąganych
    krańców. Teraz zdaje mi się zbyt agresywnie.

    marek

  • 28. Data: 2011-05-12 08:13:17
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-12 08:41, marek augustynski pisze:

    > Fajne, normalne, dobra rzecz.
    > Osobiście dałbym węższy kadr żeby zmniejszyć efekt rozciąganych
    > krańców. Teraz zdaje mi się zbyt agresywnie.

    Eee... węższy kadr w panoramach 3d? Chyba nie zauważyłeś że masz kółeczko w myszy :)

  • 29. Data: 2011-05-12 08:15:06
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 6 May 2011 01:15:10 -0700 (PDT), Czarek napisał(a):

    > Kościoły katolickie - Andrzej Mroczek.
    > Cerkwie i kościoły ewangelickie - Cezary Dybowski

    A czym to się różni pod kątem fotografowania?
    --
    marcin

  • 30. Data: 2011-05-12 08:18:39
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>