  • 1. Data: 2011-05-05 12:45:12
    Temat: nowy uchwyt do lustrzanki - lepsze niż na pasku
    Od: "Sumik" <w...@g...pl>

    koleś wymyślił jakiś super uchwyt na lustrzankę,
    można go przyczepić do paska, roweru, samochodu,
    i ściagać lustrzankę w sekundę.
    niby to to jest dużo wygodniejsze od paska

    http://gizmodo.pl/gadgets/21839/miej_swoj_aparat_w_g
    otowosci_przypiety_na_pasku.
    html

  • 2. Data: 2011-05-05 12:58:49
    Temat: Re: nowy uchwyt do lustrzanki - lepsze niż na pasku
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Taa, chodzenie z kilogramem dyndajacym przy pasie jest
    bardzo przyjamnym zajeciem. Przez jakies kwadrans ;)

    Ale sprzeda sie napewno, jak tysiace innych "niezbednikow".

  • 3. Data: 2011-05-05 13:39:31
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 05.05.2011 14:58, Jakub Jewuła wrote:
    > Taa, chodzenie z kilogramem dyndajacym przy pasie jest
    > bardzo przyjamnym zajeciem. Przez jakies kwadrans ;)

    Ale za to czujesz się jak John Wayne w Rio Bravo.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 4. Data: 2011-05-05 15:30:26
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Jakub Jewuła napisał:
    > Taa, chodzenie z kilogramem dyndajacym przy pasie jest
    > bardzo przyjamnym zajeciem. Przez jakies kwadrans ;)

    Umiejscowienie jest bardzo fajne. Często noszę w podobny sposób aparat,
    ale z podstawową różnicą: aparat jest przyczepiony do w miarę sztywnego
    pasa biodrowego plecaka. Wieszanie tego na pasku spowoduje, że po
    kilkunastu krokach spodnie zaczną spadać :) I sensowne by to było gdyby
    pokazana płytka była kompatybilna ze statywami a nie samą sobą.

    m.

  • 5. Data: 2011-05-05 15:53:27
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Thu, 05 May 2011 15:39:31 +0200, b...@n...pl napisał(a):

    > Ale za to czujesz się jak John Wayne w Rio Bravo.

    ja tak się czuję jak mam aparat w kaburze na pasku... :-D

    --
    pzdr
    meping

  • 6. Data: 2011-05-05 20:40:05
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jakub Jewuła:

    > Taa, chodzenie z kilogramem dyndajacym przy pasie jest

    Wielu by tak chciało.

  • 7. Data: 2011-05-06 08:29:34
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 05.05.2011 22:40, Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze Jakub Jewuła:

    > Wielu by tak chciało.

    Ale nadal mówisz o aparacie?

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 8. Data: 2011-05-06 08:44:04
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Sumik wrote:
> [...]
    > można go przyczepić do paska, roweru, samochodu,
    > i ściagać lustrzankę w sekundę.
    > niby to to jest dużo wygodniejsze od paska

    Wszystko fajnie i pięknie, ale jak długo gwint w korpusie (lub sam korpus)
    wytrzyma, szczególnie przy cięższym sprzęcie, ciągłe i zmienne naprężenia
    wynikąjące z ruchu ciała podczas chodzenia?

    Tomek

  • 9. Data: 2011-05-06 10:56:36
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze b...@n...pl:

    > Ale nadal mówisz o aparacie?

    Ja tak, a Ty? :)))

  • 10. Data: 2011-05-12 10:28:18
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Ale za to czujesz się jak John Wayne w Rio Bravo.
    > wer <",,)~~http://szumofob.eu

    Tu na pewno tak:
    http://tech.wp.pl/kat,1009789,title,SPIDER-Camera-Ho
    lster-ciekawy-gadzet-dla-fotografa,wid,12942279,wiad
    omosc.html?ticaid=1c4a4

    Pozdrawiam
    Les