  • 1. Data: 2011-05-05 08:41:58
    Temat: panoramki z weekendu
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    witam,

    popełniłem takie panoramki z weekendu majowego (przed tym jak spadł
    śnieg ...)

    www.beskidyinfo.pl

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 2. Data: 2011-05-05 09:31:15
    Temat: Re: panoramki z weekendu
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Sa az 3? :)
    No i chyba niepotrzebnie hotspoty prowadza do nowego okna przegladarki :)

  • 3. Data: 2011-05-05 10:06:03
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-05-05 11:31, Konrad L pisze:
    > Sa az 3? :)
    > No i chyba niepotrzebnie hotspoty prowadza do nowego okna przegladarki :)

    Bardzo słusznie - też to zauważyłem, ale nie miałem motywacji poprawić.
    Już mnie zmotywowałeś - poprawione - otwiera się już w tym samym oknie.

    Wojtek

  • 4. Data: 2011-05-05 10:07:06
    Od: Marek <d...@z...eu>

    W dniu 2011-05-05 10:41, crazy bejbi pisze:
    > witam,
    >
    > popełniłem takie panoramki z weekendu majowego (przed tym jak spadł
    > śnieg ...)
    >
    > www.beskidyinfo.pl

    Proszę napisz jakiego oprogramowania należy użyć aby ze statycznej
    panoramy uzyskać efekt jaki prezentujesz na stronie.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2011-05-05 10:28:32
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-05-05 12:07, Marek pisze:

    > Proszę napisz jakiego oprogramowania należy użyć aby ze statycznej
    > panoramy uzyskać efekt jaki prezentujesz na stronie.

    AutoPanoGiga + PanoTour Pro + krpano

    Wojtek