  • 1. Data: 2011-05-05 21:04:16
    Temat: 3D
    Od: JD <j...@g...com>

    Kiedyś na tej grupie przeczytałem, że technika 3D to będzie pożywka dla
    pornografii.

    może nie tylko

    http://www.youtube.com/watch?v=YHLEJ80lkTg&feature=p
    layer_embedded

    Zgubiłem okularki, sprawdza się filtr czerwony i zielony

    JD

  • 2. Data: 2011-05-05 22:24:16
    Temat: Re: 3D
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-05 23:04, JD pisze:
    > Kiedyś na tej grupie przeczytałem, że technika 3D to będzie pożywka dla
    > pornografii.

    > Zgubiłem okularki, sprawdza się filtr czerwony i zielony

    Kupiłem sobie CKM ze zdjęciami 3D. Moim zdaniem takie 3D się nie
    sprawdza, niezależnie czy to film, czy zdjęcia.

  • 3. Data: 2011-05-09 11:33:21
    Od: "Servername: reader80.eternal-september.org" <l...@v...de>

    ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Kupiłem sobie CKM ze zdjęciami 3D. Moim zdaniem takie 3D się nie sprawdza,
    > niezależnie czy to film, czy zdjęcia.

    A niby dlaczego nie? Uzasadnij?

    Pozwolę się jako kontargumentem posłużyć się moimi (absolutnie amatorskimi)
    anaglifami:

    http://www.fotocommunity.de/pc/pc/mypics/416128

    Tylko do oglądania potrzebne są okulary czerwono-cyjanowe, a nie jakieś tam
    czerwono.zielone, czy czerwono niebieskie.
    Andy

  • 4. Data: 2011-05-09 11:34:42
    Od: "Servername: reader80.eternal-september.org" <a...@i...pl>

    "JD" <j...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=YHLEJ80lkTg&feature=p
    layer_embedded

    > Zgubiłem okularki, sprawdza się filtr czerwony i zielony

    Absolutnie nie - tylko i wyłącznie czerwono-cyjanowe.

    Andy