  • 21. Data: 2011-03-06 03:14:07
    Temat: Re: karty neste - przedplacone
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Yogi\(n\)

    > W pierwszym wypadku wezmą cię za pojeba, w drugim dostaniesz w ryj.

    Przydzielasz rabaty na Orlenie? ;)

  • 22. Data: 2011-03-06 13:08:33
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Przydzielasz rabaty na Orlenie? ;)

    nie:) po prostu nie lubia polsatu za bloki reklamowe dluzsze od filmów i
    programów:)

  • 23. Data: 2011-03-06 13:15:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał Gut

    > nie:) po prostu nie lubia polsatu za bloki reklamowe dluzsze od filmów i
    > programów:)

    Ale ja pytałem coś stanie, gdy pokażę te rzeczy na Orlenie. ;)

  • 24. Data: 2011-03-06 13:33:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał Gut

    > nie:) po prostu nie lubia polsatu za bloki reklamowe dluzsze od filmów i
    > programów:)

    Ale ja pytałem co się stanie, gdy pokażę te rzeczy na Orlenie. ;)

  • 25. Data: 2011-03-07 23:41:13
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Ale ja pytałem co się stanie, gdy pokażę te rzeczy na Orlenie. ;)
    a to zalezy od kolejności;)