  • 1. Data: 2011-03-04 22:12:03
    Temat: "drobne" przeróbki żuka na wariata :) Pytania tech i o przepis.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Witam !

    Pytanie techniczne: wyczytałem gdzieś, że robi się przeszczepy z
    lublina do żuka (hamulcy(lejcy), rzecz jasna). Pytanie -
    łatwa/tania ta przeróbka ? I czy chodzi tylko o bębnowe, czy
    jednak można dać do żuka na przód hamulce tarczowe ?

    W tym wynalazku hamowanie jest wspomagane litanią loterańską.
    No i człowiek sobie przypomina tyle modlitw ...

    2. pytanie "pordowe" : czy zamiast "ławeczek" dla 5 pasażerów na
    pace żuka, można wkotwiczyć w podłogę WERSALKĘ ...
    Po łebkach doczytałem, że w sumie siedzenie ma jeden warunek :
    Być zamocowane w podłodze tak by zapobiec niezamierzonemu
    przemieszczaniu ...

    I jak określić, ile osób może zająć wersalkę ;), w sensie ile
    osobowa jest :)

    Bóg zapłać z góry za odpowiedzi, w tym również te na temat :)
    6008

  • 2. Data: 2011-03-04 22:29:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafał \"SP\" Gil

> [...]
    > zapobiec niezamierzonemu przemieszczaniu ...
    >
    > I jak określić, ile osób może zająć wersalkę ;), w sensie ile osobowa

    Hamaki se zawieś. Na każdy wejdą dwie osoby różnej płci.

  • 3. Data: 2011-03-04 22:38:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    > na przód hamulce tarczowe ?
    >

    > W tym wynalazku hamowanie jest wspomagane litanią loterańską. No i
    > człowiek sobie przypomina tyle modlitw ...

    Pierwszy raz słyszałem u Ciebie modlitwę. ;)

> [...]
    > zamocowane w podłodze tak by zapobiec niezamierzonemu przemieszczaniu ...
    > I jak określić, ile osób może zająć wersalkę ;), w sensie ile osobowa

    WERSALKĘ?!? Narożnik miał być. Wersalka będzie za mała dla pięciu chłopa!!!

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2011-03-05 22:16:02
    Temat: Re: "drobne" przeróbki ?uka na wariata :) Pytania tech i o przepis.
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <ikrkja$geq$1@node2.news.atman.pl> Rafa? "SP" Gil napisał(a):
    > Witam !
    >
    > Pytanie techniczne: wyczyta?em gdzie?, ?e robi si? przeszczepy z
    > lublina do ?uka (hamulcy(lejcy), rzecz jasna). Pytanie -
    [..]

    Dzisiaj na Cmentarzysku książek widziałem "Żuk części zamienne".
    Może będzie przydatne.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 5. Data: 2011-03-07 06:44:59
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > W tym wynalazku hamowanie jest wspomagane litanią loterańską.

    jaką?????????????????
    ja wiem że nabożeństwa różańcowe już dawno były w październiku ale Panie
    loReTańska !!!
    :)))))))))
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2011-03-07 07:54:20
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Mar 2011 06:44:59 +0100, "glang" <g...@o...pl> wrote:

    >loReTańska !!!

    Ale on dobrze napisał, loterańską. Bo to jest loteria: albo się
    zatrzyma, albo nie ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-03-07 20:29:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 22:12:03 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

> [...]
    > łatwa/tania ta przeróbka ? I czy chodzi tylko o bębnowe, czy
    > jednak można dać do żuka na przód hamulce tarczowe ?

    Sprawdź serwo. Al;e tym razem sam, bo ja już więcej nie będe godziny
    tracił, żeby pooglądać ledziki.

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2011-03-07 22:59:14
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

> [...]
    >

    > 2. pytanie "pordowe" : czy zamiast "ławeczek" dla 5 pasażerów na pace
    > żuka, można wkotwiczyć w podłogę WERSALKĘ ...

    LOL, szczerze mnie rozbawiłeś :) "WERSALKĘ". Dostaw od razu kredens ;)
    (nie mylić z dużym fiatem). BTW: Edd China (ten z Wheelers Dealers/Fani
    czterech kółek) zbudował jeżdżącą sofę: http://www.cummfybanana.com/ Ale
    nie wiem, czy żuk z wersalką przejdzie przegląd.

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 9. Data: 2011-03-08 11:24:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Mar 2011 22:59:14 +0100, V-Tec wrote:

    >LOL, szczerze mnie rozbawiłeś :) "WERSALKĘ". Dostaw od razu kredens ;)

    No wiesz, podjezdza na parking dostawczak. otwieraja sie drzwi i widze
    sofe, fotel, podnozek, telewizor.
    Mercedes zapewnia jednak komfort podrozowania :-)

    J.

  • 10. Data: 2011-03-30 19:51:12
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 04 Mar 2011 22:12:03 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Bóg zapłać z góry za odpowiedzi, w tym również te na temat :)

    Proszę bardzo: tu masz ewentualną inspirację ;)

    http://img179.imageshack.us/f/zukvc3.jpg/

    http://jerzu.waw.pl GG:129280