  • 1. Data: 2011-03-04 14:15:44
    Temat: Zale sie - uszkodzil i uciekl
    Od: Przem <p...@o...pl>

    Spotkalo mnie nieprzyjemne zdarzenie :(

    Przez zaparkowana na ulicy Astre przejechalo Mitsubishi Pajero urywajac
    przedni zderzak.
    Swiadek tego zdarzenia poinformowal policje, niestety nie zauwazyl nr.
    rejestracji. Bylo pozno w nocy.

    Sprawa w zasadzie przegrana, policja nie uwaza sie za zobowiazana w
    jakikolwiej sposob pomoc w poszukiwaniu sprawcy. Szkode likwiduje z AC
    wiec ubezpieczyciel zapewne tez nie.

    Pozostalo mi jedynie podziekowac sasiadowi za reakcje i poinformowanie
    policji, a sam chodze po okolicznych ulicach liczac ze znajde auto
    pasujace do jego opisu.

    Uwazam ze byloby moim bledem odpuscic calkowicie, poniewaz jest to
    zdegenerowanie aby uciekac z miejsca kolizji, i takie jednostki nalezy
    przykladnie karac.

    Jeslli widzial ktos w Krakowie w okolicach ulicy Spokojnej/Urzedniczej
    Mitsubishi z kolem zapasowym na tylnej klapie (swiadek dokladnie to
    opisal, na kole byl znaczek Mitsubishi, co sugeruje Pajero) prosze o
    kontakt.

    Nie jest tych aut duzo (jeszcze w okolicy nie znalazlem), ale zeby bylo
    jasne nie chce sugerowac ze pierwsze napotkane bedzie tym ktorego szukam.

    Chcialbym skonfrontowac uszkodzenia.

    --
    Pozdrawiam, bez auta ktore czeka w warsztacie na czesci

    Przem

  • 2. Data: 2011-03-04 17:50:26
    Temat: Re: Zale sie - uszkodzil i uciekl
    Od: "kameleon" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Przem" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    sposob
    > pomoc w poszukiwaniu sprawcy. Szkode likwiduje z AC

    Jeśli stać cię na prawnika, a może jeśli sam nim jesteś xd...
    to chodzi mi po głowie, że w sprawie drobnych kradzieży czy podobnych, nie pamiętam
    dokładnie, można roszczeń dochodzić od policji. W tej sprawie, kiedy władza, żyjąca z

    twojej pensji, mówi tobie, że się stawia i nie będzie pracować, bierz gliny za dupę,
    bierz adwokata, ściągaj wszystko z konta policji. TAmten urwał ci zderzak, a policja
    wywołała straty moralne.... To, że nie ścigają gościa, dowodzi ich infantylności.
    TAcy
    ludzie z tym stylem jazdy raczej nie należą do grzecznych chłopców. No po prostu brak

    profesjonalizmu, choćby w stosunku do ciebie jako klienta policji. Oczywiście niech
    wszystko prowadzi adwokat, a twój adres i nr. tel. niech zje. Glina to kawał
    sukosynów i
    mogą się czasem robić niemili xD...
    Prócz tego ubezpieczenie nie pokryje ci zapewne wszelkich szkód. Gdzieś miałeś
    jechać,
    coś załatwić, a tu oberwany zderzak. Niech bulą policjanci. Na drugi raz będą
    wiedzieć,
    że praca to obowiązek a nie widzimisię.
    Oczywiście mogę się mylić i moja rada może być niewiele warta. Adwokat powinien cię
    oświecić w tym względzie.. Porady są tanie xd... Jestem zdania że policja powinna
    mieć
    kasy tylko na wódkę na komendzie.. kiedy dadzą do komisu swoje pałki, zabierzemy się
    za
    Tuska xD... heheheheh a tak, co 4 osoby się zbierze, to nielegalna demonstracja.

  • 3. Data: 2011-03-04 18:18:44
    Od: Przem <p...@o...pl>

    W dniu 04.03.2011 17:50, kameleon pisze:

> [...]
    > dadzą do komisu swoje pałki, zabierzemy się za Tuska xD... heheheheh a
    > tak, co 4 osoby się zbierze, to nielegalna demonstracja.

    Ciekawa porada, musze to przemyslec :)

    Prawnikiem nie jestem, ale skonsultowac sie - czemu nie

    Przem

  • 4. Data: 2011-03-04 18:29:01
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-03-04 17:50, kameleon pisze:

    > Oczywiście mogę się mylić i moja rada może być niewiele warta. Adwokat
    > powinien cię oświecić w tym względzie..

    To jedyne sensowne, co napisałeś.

    > Porady są tanie xd...

    Tak, niech idzie. I za jedyne pięć dych, lub stówę dowie się, że w
    sprawie kradzieży nie można dochodzić nic od policji (niby czemu można
    by było?), nie da się tego "ściągnąć z konta polcji", nie da się wnieść
    sprawy anonimowo i nie ma odszkodowań za szkody moralne. I że ktoś
    najwidoczniej chciał leczyć czyimś kosztem swoje frustracje, ale nie
    miał ani fantazji, ani pieniędzy...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 5. Data: 2011-03-04 19:13:10
    Od: "kameleon" <l...@g...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To jedyne sensowne, co napisae.

    > Tak, niech idzie. I za jedyne pi dych, lub stw dowie si, e w sprawie kradziey nie
    mona
    > dochodzi nic od policji (niby czemu mona by byo?), nie da si tego "cign z konta
    > polcji", nie da si wnie sprawy anonimowo i nie ma odszkodowa za szkody moralne. I e
    kto
    > najwidoczniej chcia leczy czyim kosztem swoje frustracje, ale nie mia ani fantazji,
    ani
    > pienidzy...
    hahahahhaahahahahhahahh

    Panie Łepek...
    Może masz rację, może facet niepotrzebnie wyda 50 zł... a co mu zaszkodzi.
    Dlaczego wysyłam do adwokata... Może coś w tym wszystkim śmierdzi... Może policja nie

    miała prawa odmówić.. Może ubezpieczyciel zechce obciążyć policję... Mówisz, że nie
    można
    dochodzić anonimowo. Wszystko się łepek da zrobić. Świata nie było, było zjawisko
    Kononowicza, czyli nic, i dało się? DAło. Np ubezpieczyciel jest pokrzywdzony -
    policja
    odmówiła złapania sprawcy. Siedzieli na dupie, biegali po łąkach i pili kakao.
    Ubezpieczyciela tym samym okradli ze sporej porcji kasiory xD... Zwrócą? Zwrócą... z
    ubezpieczycielami i policja nie uradzi. Brać adwokata, albo ubezpieczyciela, i skopać

    glinie tyłek, niech drugi raz pracują.. może tym mitsubishi jedzie jakiś seryjny
    morderca.. może mafiozo z watykanu... może kaczor po zastrzeleniu tuska xD... oj...
    jeśli
    ktoś walnie w auto, oberwie zderzak i ucieka, policjant powinien to sprawdzić, albo
    zmienić zawód. I tyle w temacie. Skopać tyłek gestapo. Rzeczywiście Łepek, masz
    rację,
    nie warto bić się z policją samodzielnie.. Niech dokopie im ubezpieczyciel.. a zyski
    po
    połowie xD hahahah ok ok łepek ale to ty jesteś bliżej życia, ja jestem teoretykiem.
    Policjant ubezpieczeniom nie podskoczy, oni działają jak dobrze naoliwiony system.

  • 6. Data: 2011-03-04 19:23:21
    Od: "kameleon" <l...@g...pl>

> [...]
    hahahahah nb 2 xD
    Jeżeli osoba pokrzywdzona, która wskutek przestępstwa (pobicia, rozboju czy wypadku
    samochodowego) nie uzyskała odszkodowania za doznane obrażenia od sprawcy może
    ubiegać
    się o rekompensatę od państwa. Wystarczy złożyć wniosek do sądu rejonowego i można
    otrzymać do 12 tys. zł odszkodowania.

    jak Łepek.... łyso ci? xD... sorry.. nie od policji, ale od państwa....
    moja makówka może trochę wolno chodzi, ale powiem ci łepek, że sztab tuska przy mojej

    makówce to jak bakteria xD hahahahah
    tak Łepek, a teraz pięknie się przyznać, że to ja miałem rację..... tak tak... nie
    złapała policja, płaci skarb państwa.... szkoda że nie gestapo xD pozdro..

  • 7. Data: 2011-03-04 19:51:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 4 Mar 2011 19:23:21 +0100, w <ikrakt$8c3$1@inews.gazeta.pl>, "kameleon"
    <l...@g...pl> napisał(-a):

> [...]

    > złapała policja, płaci skarb państwa.... szkoda że nie gestapo xD pozdro..

    Nie wiesz o czym piszesz.
    To jest odszkodowanie za koszty leczenia nie objęte obow. ubezp., a nie za
    urwanie zderzaka.

  • 8. Data: 2011-03-04 20:20:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kameleon

    > Jeśli stać cię na prawnika, a może jeśli sam nim jesteś xd... to chodzi
    > mi po głowie, że w sprawie drobnych kradzieży czy podobnych, nie
    > pamiętam dokładnie, można roszczeń dochodzić od policji.

    LOL.

  • 9. Data: 2011-03-04 21:42:43
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-04 19:23, kameleon pisze:

    > <ciach> stek bzdur

    Mocno OT: wyskakiwanie z polityką anty PO i takie, a nie inne
    traktowanie Policji jako organu władzy, to jest to szumnie przez PiS
    zapowiadane "przejęcie internetu"? Czy to zaledwie twoja twórczość własna?

    Pewnie zapytasz: dlaczego "stek bzdur", co? Otóż dlatego, że
    rekompensaty od państwa można się domagać jedynie za uszczerbek na
    zdrowiu. Jeśli dla ciebie samochód jest organem ciała to powodzenia. My
    wolimy myśleć mózgami.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2011-03-04 21:55:29
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-04 17:50, kameleon pisze:
    pomoc w poszukiwaniu sprawcy. Szkode likwiduje z AC

    > Jeśli stać cię na prawnika, a może jeśli sam nim jesteś xd...
    <ciach>
    > robić niemili xD...
    <ciach>
    > powinien cię oświecić w tym względzie.. Porady są tanie xd... Jestem
    <ciach>
    > dadzą do komisu swoje pałki, zabierzemy się za Tuska xD... heheheheh a

    Masz jakiś problem z kodowaniem. Sprawdź dlaczego bezsensowne xD Ci
    wskakuje. Bo przecież nie jesteś chyba dzieckiem neostrady, które prawo
    jazdy widziało u taty w portfelu i któremu się usenet pozajączkował z
    forum onetu?

    --
    MZ