  • 1. Data: 2011-03-05 13:55:46
    Temat: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
    Od: "f" <f...@c...gh>

    http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,9202202,17_late
    k_gnal_170_h_pod_prad__Zarobil_303_pkt___WIDEO__.htm

    Kto rżnie głupa? Policja, dziennikarze?

  • 2. Data: 2011-03-05 13:58:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-03-05 13:55, f pisze:
    > http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,9202202,17_late
    k_gnal_170_h_pod_prad__Zarobil_303_pkt___WIDEO__.htm
    > Kto rżnie głupa? Policja, dziennikarze?

    Nie wiem jak tam ich stosunki seksualne, ale w mojej opinii
    policja stworzyła tutaj więcej groźnych sytuacji niźli
    "rajdowiec" ...

    6008

  • 3. Data: 2011-03-05 14:19:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Nie wiem jak tam ich stosunki seksualne, ale w mojej opinii policja
    > stworzyła tutaj więcej groźnych sytuacji niźli "rajdowiec" ...

    W mojej tez. W dodatku nie potrafili dogonić starego strucla. Gdyby miał
    ze 200 koni to by im na 100% uciekł. LOL!

  • 4. Data: 2011-03-05 14:47:09
    Od: Jack22 <j...@p...onet.pl>

    k_gnal_170_h_pod_prad__Zarobil_303_pkt___WIDEO__.htm

    > Nie wiem jak tam ich stosunki seksualne, ale w mojej opinii policja
    > stworzyła tutaj więcej groźnych sytuacji niźli "rajdowiec" ...

    Dokładnie, Policja nie powinna podejmować pościgów za kierowcami,
    generalnie najlepiej jakby zajęli się swoimi sprawami i nie wtrącali się
    w to co się dzieje na drodze, bo tylko przeszkadzają i stwarzają zagrożenie.

  • 5. Data: 2011-03-05 14:58:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-03-05 14:19, to pisze:

    > W mojej tez. W dodatku nie potrafili dogonić starego strucla. Gdyby miał
    > ze 200 koni to by im na 100% uciekł. LOL!

    No, powinni się rozpędzić do 220km/h i ciąć na oślep a bydło z przeciwka
    z drogi i do rowu. Wtedy by pokazali prawdziwą MOC!

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 6. Data: 2011-03-05 15:00:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-03-05 14:47, Jack22 pisze:

> [...]
    > generalnie najlepiej jakby zajęli się swoimi sprawami i nie wtrącali się
    > w to co się dzieje na drodze, bo tylko przeszkadzają i stwarzają

    A jak zrobi sobie gówniarz kuku, to zaraz będzie "POLICJA ZABIŁA
    DZIECKO!!" i full komentarzy FPISUJCIE MNIASTA ['] ['] [']

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 7. Data: 2011-03-05 15:25:06
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-03-05 14:58, DoQ pisze:

    > No, powinni się rozpędzić do 220km/h i ciąć na oślep a bydło z
    > przeciwka z drogi i do rowu. Wtedy by pokazali prawdziwą MOC!

    Ale zauważ, że właśnie psiarnia zmuszała pojazdy z przeciwka do
    hamowania, a gówniarz nie bałdzo ... Sorry, albo dochodzi się do
    wesołka i strąca go z jezdni, albo nie odstawia się takich szop.

    6008

  • 8. Data: 2011-03-05 15:26:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]

    > sprawami i nie wtrącali się w to co się dzieje na drodze, bo
    > tylko przeszkadzają i stwarzają zagrożenie.

    IMHO powinni go dojść i strącić, skoro stwarzał tak wielkie
    zagrożenie, a nie uganiać się za nim przez pół miasta potęgując
    zagrożenie. Sorry, albo jesteśmy dziewicą, albo dajemy dupy ...

    6008

  • 9. Data: 2011-03-05 15:39:07
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Ale zauważ, że właśnie psiarnia zmuszała pojazdy z przeciwka do
    > hamowania, a gówniarz nie bałdzo ... Sorry, albo dochodzi się do
    > wesołka i strąca go z jezdni, albo nie odstawia się takich szop.

    A gowniarz wyprzedzal na zakrecie przy podwojnej ciaglej.

    --
    Pozdr

  • 10. Data: 2011-03-05 15:45:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-05 13:55, f pisze:
    > http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,9202202,17_late
    k_gnal_170_h_pod_prad__Zarobil_303_pkt___WIDEO__.htm

    > Kto rżnie głupa? Policja, dziennikarze?

    Z relacji wynika że policjanci rozpoznali kierującego który ma zakaz
    prowadzenia pojazdów.
    Robienie pościgu w sytuacji kiedy sprawca jest rozpoznany, to kompletna
    głupota.

    Kolejna sprawa że nie był to żaden rajdowiec - nie wiem co to za maniera
    żeby drogowych przestępców opisywać określeniem oznaczającym sportowca.
    Że jazda po pijaku za którą zabrali mu prawo jazdy, a potem nieudana
    ucieczka przed policją to taki powód do okazywania mu szacunku? Nie
    wydaje mi się.