  • 1. Data: 2011-03-04 23:37:09
    Temat: karty neste - przedplacone
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    ?witam

    nie wiem może ktoś korzysta - neeste wydaje juz karty przedpłacone dla osób
    fizycznych

    czy korzystacie z nich?

    https://nestea24.pl/karty_neste/neste

    czy wydanie jest bezpłatne?

    w taryfie prowizji wyczytałam że wydanie kosztuje 15 zl ale jest * że opłaty
    nie pobiera sie w okresie promocji a kiedy t promocja czy teraz jest?

  • 2. Data: 2011-03-04 23:44:18
    Temat: Re: karty neste - przedplacone
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy korzystacie z nich?
    >
    > https://nestea24.pl/karty_neste/neste
    >
    > czy wydanie jest bezpłatne?

    Szczerze nie polecam - szajs jakich mało. Najlepiej świadczy o tym to, że
    muszą się uciekać do tak idiotycznych form promocji.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 3. Data: 2011-03-04 23:49:30
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    ?tzn. jakich?

  • 4. Data: 2011-03-04 23:58:35
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > ?tzn. jakich?
    Tj. "influencerka", która nie potrafi cytować postów.

  • 5. Data: 2011-03-05 00:12:11
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    ?co z tymi kartami?

    czemu słaba promocja

  • 6. Data: 2011-03-05 00:14:02
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Szczerze nie polecam - szajs jakich mało. Najlepiej świadczy o tym to, że
    > muszą się uciekać do tak idiotycznych form promocji.

    ROTFL:)))))))))))))))))))))))))))))))
    jakos wiele osob naiwnie wierzy w niewykrywalnosc pr:)

  • 7. Data: 2011-03-05 06:35:53
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-04 23:37, Anna pisze:
> [...]
    >
    > w taryfie prowizji wyczytałam że wydanie kosztuje 15 zl ale jest * że
    > opłaty nie pobiera sie w okresie promocji a kiedy t promocja czy teraz

    Mojemu bratu na automatycznej stacji paliw tej firmy pobrało z karty
    określoną kwotę za tankowanie, a paliwa ani kropelki - czekał coś ze 2-3
    godziny, zanim przyjechał ktoś z obsługi i pozwolił mu zatankować... Jak
    te karty działają tak samo, to dziękuję, postoję. (Nie mówiąc o moim
    zdaniem nędznie przeprowadzonej kampanii marketingowej w sieci.)
    pwz

  • 8. Data: 2011-03-05 09:02:14
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 5 Mar 2011 00:12:11 +0100, Anna napisał(a):

    > ?co z tymi kartami?
    >
    > czemu słaba promocja

    A po polsku?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 9. Data: 2011-03-05 09:22:44
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 05 Mar 2011 06:35:53 +0100, pwz napisał(a):

> [...]
    > godziny, zanim przyjechał ktoś z obsługi i pozwolił mu zatankować... Jak
    > te karty działają tak samo, to dziękuję, postoję.

    Sami się przyznają, nawet w tabeli opłat mają wprost napisane, że ich karty
    działają, cytuję: "w trybie przepłaconym". :)

    AK

  • 10. Data: 2011-03-05 09:33:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 05 Mar 2011 06:35:53 +0100, pwz wrote:
> [...]
    >godziny, zanim przyjechał ktoś z obsługi i pozwolił mu zatankować... Jak
    >te karty działają tak samo, to dziękuję, postoję.

    A pamietasz taka mp3 pt wkurzony klient ?
    Mamy dwa tygodnie na reklamacje.

    To nie sa stacje dla kogos kto ma ostatni banknot czy ostnie 50z
    limitu na karcie.

    J.