-
1. Data: 2011-03-04 21:46:30
Temat: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: frigo <f...@g...com>
Nie, nie mam z nią żadnych problemów ;)
W ostatnim TG Hammond się bujał paskudnym, ale wspaniałym 959 i F40 -
cud-miód porównanie.
Przyuważyłem wajchę zmiany biegów w 959 z pozycją G. Co to za
wynalazek? Wie ktoś?
http://img97.imageshack.us/i/porscherg12345.jpg/
-
2. Data: 2011-03-04 22:02:15
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: Grejon <g...@g...com>
W dniu 2011-03-04 21:46, frigo pisze:
> Nie, nie mam z nią żadnych problemów ;)
> W ostatnim TG Hammond się bujał paskudnym, ale wspaniałym 959 i F40 -
> cud-miód porównanie.
> Przyuważyłem wajchę zmiany biegów w 959 z pozycją G. Co to za
> wynalazek? Wie ktoś?
> http://img97.imageshack.us/i/porscherg12345.jpg/
Znalazłem coś takiego
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4493
848.aspx
http://forums.subdriven.com/showthread.php?5112340-A
nother-RARE-Exotic-Find-The-1988-Porsche-959-337-Pro
duced-in-Total/page2
Jeśli dobrze zrozumiałem Porsche nie mogło sprzedawać 959 z 6-biegową
skrzynią, więc wymyślili 5-biegową z "podbiegiem" :)
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi
-
3. Data: 2011-03-04 22:09:33
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: frigo <f...@g...com>
> Je li dobrze zrozumia em Porsche nie mog o sprzedawa 959 z 6-biegow
> skrzyni , wi c wymy lili 5-biegow z "podbiegiem" :)
Dzięki, wyjaśnione.
Niezły myk wymyślili.
-
4. Data: 2011-03-04 22:14:42
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
Użytkownik "frigo" <f...@g...com> napisał w wiadomości
news:5363394a-8fe6-46b4-9460-200774541f14@s4g2000vbq
.googlegroups.com...
> Nie, nie mam z nią żadnych problemów ;)
> W ostatnim TG Hammond się bujał paskudnym, ale wspaniałym 959 i F40 -
> cud-miód porównanie.
> Przyuważyłem wajchę zmiany biegów w 959 z pozycją G. Co to za
> wynalazek? Wie ktoś?
> http://img97.imageshack.us/i/porscherg12345.jpg/
Jak zwykle wie ciotka wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_959
"It [the engine] was coupled to a unique manual gearbox offering 5 forward
speeds plus a "G" off-road gear, as well as reverse."
--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
ukiewicz412010.jpg
http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.
jpg
-
5. Data: 2011-03-04 22:27:04
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
On 2011-03-04 22:14, Yogi(n) wrote:
> "G" off-road gear
A czym się różni od normalnego?
-
6. Data: 2011-03-04 22:36:08
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2011-03-04 22:27, Sebastian Biały pisze:
> On 2011-03-04 22:14, Yogi(n) wrote:
>> "G" off-road gear
>
> A czym się różni od normalnego?
Tak z tego co poczytałem to tam ponoć była długa jedynka i dość wysokie
wolne obroty, co nie robiło problemów jak ktoś chciał uzyskać maksymalne
przyspieszenie, ale robiło jak ktoś chciał tym zaparkować, albo
potrzebował jechać z prędkością pieszego.
No i wymyślono to "G", czyli bieg nieużywany w normalnej jeździe, a
jedynie tam gdzie trzeba było jechać wolno, czy spokojnie ruszyć pod górę.
-
7. Data: 2011-03-04 23:20:56
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: neoniusz <n...@j...org>
W dniu 11-03-04 22:36, Tomasz Pyra pisze:
>>> "G" off-road gear
>>
>> A czym się różni od normalnego?
>
> Tak z tego co poczytałem to tam ponoć była długa jedynka i dość wysokie
> wolne obroty, co nie robiło problemów jak ktoś chciał uzyskać maksymalne
> przyspieszenie, ale robiło jak ktoś chciał tym zaparkować, albo
> potrzebował jechać z prędkością pieszego.
Na wypadek gdyby ktos chcial zrobic karawan pogrzebowy z 959 ;)
-
8. Data: 2011-03-04 23:22:04
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: Grejon <g...@g...com>
W dniu 2011-03-04 23:20, neoniusz pisze:
> W dniu 11-03-04 22:36, Tomasz Pyra pisze:
>>>> "G" off-road gear
>>>
>>> A czym się różni od normalnego?
>>
>> Tak z tego co poczytałem to tam ponoć była długa jedynka i dość wysokie
>> wolne obroty, co nie robiło problemów jak ktoś chciał uzyskać maksymalne
>> przyspieszenie, ale robiło jak ktoś chciał tym zaparkować, albo
>> potrzebował jechać z prędkością pieszego.
>
> Na wypadek gdyby ktos chcial zrobic karawan pogrzebowy z 959 ;)
Raczej po prostu wprowadzić auto do garażu.
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi
-
9. Data: 2011-03-05 09:37:40
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: "fuen" <fuen[spam]@wp.pl>
po niemiecku gelande= terenowy
-
10. Data: 2011-03-05 10:22:07
Temat: Re: Dzwignia zmiany biegow w Porsche 959
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
On 2011-03-04 22:36, Tomasz Pyra wrote:
>>> "G" off-road gear
>> A czym się różni od normalnego?
> Tak z tego co poczytałem to tam ponoć była długa jedynka i dość wysokie
> wolne obroty
Czyli jedynka to taka dwójka? Dalej nie rozumiem czemu tam nie ma
numeracji od 1 a nie od g. A ruszanie na dwójce to potrafi prawie kazdy
samochodzik, więc to zadne ewentualne wyjasnienie ;)