  • Data: 2009-08-26 13:45:34
    Temat: karta grafiki... padła?
    Od: "..Aldi.." <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    jest komputerz karta grafiki GF8800GTS 320MB
    komputer miał podkręcony procesor e4300 @3,0 GHz

    wczoraj system (win7 rc) zaczął wariować... działał z godzinę
    w trybie 2d, a po włączeniu gry zaczęły masowo
    wyskakiwać artefakty, po chwili w ogóle się wysypał
    i zobaczyłem pierwszy blue screen w Win7...
    po restarcie artefakty się pojawiały już nawet w trybie 2d
    a nawet na ekranie BIOSu (OC wtedy był wyłączony)

    kiedy wyłączyłem sterownikdo karty grafiki to system
    chodzi stabilnie, o żadnym 3d nie ma mowy ale
    z oczywistych względów ten stan rzeczy mnie nie interesuje...

    dodam, że temp. procesora wahały się w okolicach 50-65oC
    i obudowa jest stale otwarta, w obudowie chodzi też
    dodatkowy wiatrak wyciągający powietrze z tyłu na zewnątrz

    zasilacz to Pentagram 430, płyta Asus p5q SE
    są też 4 kości ram 800 MHz
    RAM nie był przyspieszany,jedyna zmiana dotyczyła FSB

    co to możebyć? karta grafiki? zasilacz?