  • 1. Data: 2011-12-17 17:01:18
    Temat: karta grafiki agp
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    Witajcie,

    szukam jakiejś karty graficznej do tzw. media center.
    Mam jakieś odpady i chciałbym przekształcić to w jakiś komputerek
    do oglądania filmów czy też zdjęć na tv.
    Niestety nie jest to najmłodszy sprzęt,
    ale powinien dać radę.

    Jeśli chodzi o te kartę, to musiałaby wyświetlić
    obraz w rozdzielczości 1920x1080.

    Gniazdo na płycie to AGP 4x.

    Wie ktoś z Was może, czy coś znajdę najlepiej z 2giej ręki,
    żeby dało rade? Najlepiej ATI, ale nie jest to warunkiem.

    za pomoc z góry dziękuję.

    pozdrawiam
    gadacz

  • 2. Data: 2011-12-17 17:50:49
    Temat: Re: karta grafiki agp
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-12-17 18:01, gadacz pisze:
> [...]
    >
    > Wie ktoś z Was może, czy coś znajdę najlepiej z 2giej ręki,
    > żeby dało rade? Najlepiej ATI, ale nie jest to warunkiem.

    Hehe optymista, wyswietlic to da rade ale czy plynnie ?
    Jakis nowy radek podobno sie pojawil i tez na AGP ze wspomaganiem MPEG w HD.
    Z tym starych kart i z AGP to na filmie dobrej jakosci bedziesz liczyl
    klatki na palcach.

  • 3. Data: 2011-12-17 18:06:12
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-12-17 18:50, NoTak pisze:
    <ciach>

> [...]
    > HD.
    > Z tym starych kart i z AGP to na filmie dobrej jakosci bedziesz liczyl

    to może inaczej ;)
    karta która będzie działać pod tym AGP 4x,
    czy z nowych które są szybsze, pod tym gniazdem będą działać
    i pasować?
    Nic niestety pod ręką AGP nie mam, więc ciężko mi sprawdzić,
    a na PCI-E mogę sobie jedynie popatrzeć ;)

    pozdrawiam
    gadacz

  • 4. Data: 2011-12-17 18:08:03
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-12-17 19:06, gadacz pisze:
> [...]
    > i pasować?
    > Nic niestety pod ręką AGP nie mam, więc ciężko mi sprawdzić,
    > a na PCI-E mogę sobie jedynie popatrzeć ;)

    mała korekta, to jest AGP 8x :)

    to teraz większy wybór?

    pozdrawiam
    gadacz

  • 5. Data: 2011-12-17 18:24:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Dec 2011 18:01:18 +0100, gadacz napisał(a):

    > Jeśli chodzi o te kartę, to musiałaby wyświetlić
    > obraz w rozdzielczości 1920x1080.

    Radeon 9550 wyświetla nawet 1920x1200, wiem bo mam :) I jakoś nie
    zauważyłem żeby przy filmach wszelakich coś się cięło (co prawda, procek
    Ath 2800+)
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2011-12-17 19:04:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "gadacz" napisał w wiadomości grup
    > Jeśli chodzi o te kartę, to musiałaby wyświetlić
    > obraz w rozdzielczości 1920x1080.

    Ma dekodować mpeg4/avc? Jak nie to pierwsza z brzegu na agp da radę.

  • 7. Data: 2011-12-17 19:05:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "gadacz" napisał w wiadomości grup
    > mała korekta, to jest AGP 8x :)
    >
    > to teraz większy wybór?
    Z ati to każda >= 2x00. Takie pytania pojawia się co miesiąc, więc poszukaj...

  • 8. Data: 2011-12-17 19:19:39
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    > Radeon 9550 wyświetla nawet 1920x1200, wiem bo mam :) I jakoś nie
    > zauważyłem żeby przy filmach wszelakich coś się cięło (co prawda, procek
    > Ath 2800+)

    widziałem takie coś za małą kasę,
    i mam podobny procesor :)

    chyba mnie przekonałeś.

    pozdrawiam
    gadacz

  • 9. Data: 2011-12-17 19:22:43
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-12-17 20:04, qwerty pisze:
    > Użytkownik "gadacz" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ma dekodować mpeg4/avc? Jak nie to pierwsza z brzegu na agp da radę.

    powinna, ale Jacek chyba dał mi odpowiedź.
    niestety jestem dość mocno do tyłu, a z komputerami,
    które mają już nieco lat rzadko się spotykam,
    a w szafie sporo tego zalega, więc coś z tego może wyjdzie :)

    pozdrawiam
    gadacz

  • 10. Data: 2011-12-17 20:01:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "gadacz" napisał w wiadomości grup
    > powinna, ale Jacek chyba dał mi odpowiedź.
    > niestety jestem dość mocno do tyłu, a z komputerami,
    > które mają już nieco lat rzadko się spotykam,
    > a w szafie sporo tego zalega, więc coś z tego może wyjdzie :)

    Już to widzę jak 2800+ bez problemów odtwarza materiał hd.